بازدید 809121

هشدارهای فرمانده کل سپاه درباره دانش آموزان

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از فضای اخلاقی ، گفت: در دوره تحول آموزش و پرورش یک بازنگری در متون لازم است و شما باید معارفی را به دانش آموزان بیاموزید که تحت تاثیر ابهامات دشمنان قرار نگیرند.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 13 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس،‌ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در همایش هم اندیشی ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: هر مدرسه یک ایران آینده و هر دانش آموز یک دنیا است؛ آینده با همین نوجوانان، شکوفه‌های معطر و امیدهای ما ساخته می‌شود.

وی افزود: هر کسی امروز دانش آموزان ما را تربیت کند آینده ما را خواهد ساخت؛ دشمن تمام رابطه خود با ما را با جنگ تعریف کرده و همه میدان‌ها، صحنه‌ها و عرصه‌ها را به میدان جنگ تبدیل کرده است ما از برخی از این میادین عبور کرده‌ایم با هدایت‌های حکیمانه امام و رهبر بزرگوار انقلاب، بر دشمنان در عرصه نبرد سخت و نظامی فائق آمده‌ایم و راه را در این عرصه بر آنان بسته‌ایم.

فرمانده کل سپاه، تصریح کرد: در نبرد سخت در خطوط مقدم بوده‌ایم و شما در پشت جبهه‌ها ما را یاری کردید تا راه غلبه بر دشمن بسته شود اما امروز صحنه جابجا شده است شما در قلب مرکزی میدان جنگ هستید و ما پشت سر شما ایستاده‌ایم و شما را یاری می‌دهیم اما خطوط نبرد، میدان عمل شمااست.

وی ادامه داد: یکی از شگفت‌آورترین خصوصیاتی که در انقلاب ما ظهور دارد این است که هرجا با دشمن قدرتمند درگیر شدیم، قدرت ساختیم و موفق شدیم و امروز دشمن همه صحنه‌ها را آزموده است، تمام راهبردها را تجربه کرده است هر راهبردی که علیه ما به کار گرفته محصول تجربه‌ای عظیم در میدان جهانی بزرگ بوده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن مجرب، میدان دیده و کارکشته است، بیان کرد: همه این موارد را به شکل همزمان علیه ما به کار بسته است. او شکسته خورده است اما عقب نرفته و خاموش نشده است زیرا می‌داند زوال او معادل رونق و صعود ماست و ما در چنین میدانی هستیم.

وی افزود: ما بسیاری از مسیرهای سخت برای فتح قله‌ها را طی کرده‌ایم. اگر بخواهیم دشمن را نشان دهیم او با ناکامی در سیاست‌ها توصیف می‌شود اما دشمن هرگز میل به انتخاب مسیری که در آن دفن همه سیاست‌ها و تراکم قدرت اوست را نشان نمی‌دهد.

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن تلاش دارد حفره‌ای عمیق در باور و امید ما ایجاد کند او می‌خواهد میدان جنگ را از جغرافیای سرزمینی به جغرافیای ذهن‌ها تغییر دهد. او معتقد است تنها سرنوشت باقی مانده اشغال ذهن‌ها و تسخیر قلب‌هاست جامعه‌ای که در جوانانش بذر تردید، بی‌اعتمادی، جهل، توهم و ناآگاهی افشانده شود متوقف می‌شود جوان قوه عاقله و قوه محرکه یک جامعه است انرژی متراکم یک جامعه، نیروی جوان اوست.

وی ادامه داد: این همایش برای ایجاد یک عزم، اراده و همت بلند در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود؛ علم بر شانه‌های آموزش و پرورش کشور استوار است معماران اصلی هندسه این تمدن شما هستید و این نقش جاودانه خواهد بود. لذا؛ یک کوتاهی، تعلل، غفلت از فرصت‌ها کافی است تا مسیر یک ملت تغییر کند دشمن در منطقه انتظار برای راه نفوذ در انتظار است. البته که جوانان امروز یک هدف برای دشمن هستند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آموزش و پرورش تنها انتقال دانش نیست در کنار انتقال دانش، پرورش قلب‌ها، استحکام بخشی به ایمان‌ها، نفوذ ناپذیرسازی دل‌ها و تسخیر ذهن‌ها مهم است.

وی افزود: دشمنان تلاش دارند جوانان ما را از فضای اخلاقی دور کنند. لذا؛ اعتقاد دارم در دوره تحول آموزش و پرورش یک بازنگری در متون لازم است و شما باید معارفی را به دانش آموزان بیاموزید که تحت تاثیر ابهامات دشمنان قرار نگیرند.

سرلشکر سلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید با استفاده از امکانات نشاط را به جوانان هدیه دهیم تا آنان بر دشمنان غلبه کنند. باید بچه‌ها را سرشار از افتخار و شادابی کنیم فلسفه بودن ما همین است. آگاهی بخشی به اولیا نسبت به مخاطرات پیش روی دانش آموزان، بسیار مهم است که باید برای آن برنامه داشته باشیم.


منبع: فارس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱۹
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۰۶
ولی ما هم محصولات همین سیستم اموزشی و نهادهای دینی هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
داری دروغ میگی!شمامحصول پرورش یافته وتربیت شده در اینستاگرام هستی،،کج بنشین ولی راست بگوشمامسجدرفتی که تربیت شده نهادهای دینی هستی؟کیه که دیگه ندونه؟
سایه محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
احسنت بر شما .
شهید محسن حججی ، تربیت شده ی همین سیستم بود .
علی لندی پسر نوجوان فداکار ایذه ای حاصل تربیت همین سیستم بود .
و کلی مثال دیگه
تازه این دو بزرگوار دهه ۷۰ و دهه هشتاد بودند . در عصر جنگ رسانه ای زندگی کردند ،.
جناب سردار اگر واقعا به دنبال صیانت از ایران و اسلام هستی باید حلقوم کسانیکه در ساختار دولت هستند و باعث فقیر کردن مردم و بزرگ کردن جیبشان هستند را بگیری
با تغییر محتوی درسی که ما خوبیم و دیگران بد .... چیزی درست نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
وقتی امثال شماها،ازفقرحرف میزنیدچراهیچ اشاره ای به اون کشورجنایتکاری نمی کنید که به بهانه واهی انواع تحریمهارابر روی مردم ایران تحمیل کرده؟چراتواین یکمورد«اصلی»کاملابه هیچ موردی اشاره نمیکنید که تحریم هم باعث فقرمردم ایران بود؟
ا.ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
دوستی که از تحریم حرف میزند.چگونه برای پهباد ،برای
ودیگر ادوات جنگی تحریم نیستیم
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
چه کسی با بر باد دادن صدها میلیارد دلار پول نفت در ۸ سال و فنا کردن موجودی صندوق ملی خاکریز اقتصاد را آنقدر کوتاه کرد که دشمنان ول کن معامله نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
در جواب به ا.ش:معلومه که۱۰۰برابربیشترپهپادودیگرادوات جنگی برای ایران تحریم هست،که اگراینطوری نبوده که شاهد نبودیم نیروی دریایی ارتش یه نفتکش روتغییرکاربری بدهدو تبدیل به ناوشکن کنه،به این دلیل!
دلیل دوم ایران کمترین بودجه نظامی رادربین کشورهای اطراف ایران داره
بااین جواب اگرخواب بودی ازخواب بیدارخواهی شداگرخودت رابه خواب زدی دوباره بگیربخواب
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
جناب ناشناس ۰۰۴۸
مورد اصلی در اقتصاد فساد اقتصادی مسئولین حکومت هست که اتفاقا شما سکوت کردید و جرات حرف زدن ندارید
هستند
در مورد آمریکا هم ما مردم شاکی هستیم که چرا فرزندان شما در کانادا و آمریکا و سایر کشورهای کثیف غربی زندگی میکنند.
چگونه؟ یک مثال عینی بزن
وقتی هیچ چیزی سرجای خودش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
اقای ناشناس تو سر جای خودت نیستی فقط بلدی سهم باشی و ایجادی نا امیدی بکنی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
تحریف و تخریب وجهه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه همیشگی دشمن است دشمن تمام ابزار‌های رسانه‌ای و فرهنگی خود را به میدان آورده است.
دانش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
اتفاقا تو سرجای خودت نیستی امنیتتو مدیون سپاه ی
وقتی حرمت و عزتمعلم گرفته شد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
خانواده هاباتربیت فرزندان نازپرورده که با اشتباه ازرفتارهای غلط فرزندانشان دربرابرتربیت معلم جبهه گرفتندچقدرباعث بی حرمتی مقام معلم شدند؟این دیگه به خودمامردم مربوطه که
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
کدوم خانواده ها ؟ همین اکثیریتی که به شما توی کامنتها رای می دن؟ اوه چقدر زیادن !
مردم همانند تمام سالهای گذشته پای انقلاب خود ایستاده‌اند و هر سال که بیشتر می‌گذرد، احساس مسوولیت آحاد مردم برای حفظ و نگهداری آرمان های انقلاب بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
كوچه علي چپ چه خبر
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
تو داری دروغ میگید هر کی به نفع خودش کار می کنه
ناشناس
| Iraq |
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
کوچه عمر چپ بود !!!!!!
اون قله های که فتح کردید را نشان بدید ببینم. نمیخواهد جهادتبین انجام بدید قله های را نشان بدید فقط
سردار، دشمن فتنه نمی کند، ما هستیم که بد عمل می کنیم. ناکارآمدی مسولان را به پای فتنه شرق و غرب می گذاریم. وقتی به نخبه ها، و قهرمان ها و ... کم توجهی می شود، طبیعی است که آنها به غرب سرازیر می شوند. اگر به لحاظ فرهنگی نتوانیم با جوانان ارتباط برقرار کنیم جوانان به سمت غرب متمایل می شوند.
پاسخ ها
بهاره
| Netherlands |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
زهی خیال باطل
جنگ اقتصادي و گراني و له شدن مردم چي اين جزو نبردهاي غرورآفرين آقايان هست يا نه ؟
همه یه روزی دانش اموز بودیم چه وضعیتی داریم
بنیاد تعاون سپاه چه خبر
خیلی از مدرسه ها نیاز به نوسازی دارد اول امکانات اولیه رو فراهم کنید بعد حرف های آرمانگرانه بزنید.
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر
اوضاع محیط زیست و وضعیت آب کشور بسیار بحرانی است ..این نه کار دشمن نه نیروی خارجی .. مدیریت ضعیف و عدم استفاده صحیح از متخصصان که چون هم عقیده ما نبودند باعث استفاده بی رویه منابع آب های زیر زمینی شده است ...در چند سال آینده نیازی به دشمن و دوست نخواهد بود مردم ایران ناچار از بیابان ایران کوچ خواهند کرد ...من با این رویه فعلی این رو قول می دهم
فساد جنسی زنجیره ای که باعث از هم پاشیدگی خانوادگی شده وهر روز چندین قتل را دنبال داره چکار باید کرد؟
مردم خیلی فقیر شدند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
همه چی رو به پول ربط میدین ، فکر کردن و تعقل که نیاز به پول نداره

یعنی عاقل بودن که خرج نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
فقر در نگاه توست .
ا.ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
پاسخ به علی
اتفاقا فقر باعث خیلی ازمشکلات جامعه خواهد بود.چرا میخواین ادای آدمهای ...در بباوری
فک کنم کل دنیا دست به یکی کردن ایران را نابود کنند بابا ول کنید یکم فکر معیشت مردم باشید بقیه پیشکش
اول یک کلاس اخلاق برای مدیران کشورمان بگذاریم بعد مردم را تهدید کنید ...
چرا برای اون کسی که مدارس دخترانه رو مسموم می کنند مجازات نمی کنید مگر وظیفه شما نباید امنیت مردم نیست پس چرا اونجا کم کاری میکنید
سلام
انشالله خداوند بزرگ مارا به حال خودمان وامگذارد
اگر خانواده از جهات اقتصادی ، فرهنگی مشکلاتش حل شود خیلی از مصائب جامعه حل میگردد کلام شما هم به حق درست هست قابل توجه علمای مسول.....
اول معلمان رادریابید وسعی کنیدخاک آموزش وپرورش راعوض کنیدهمراه باآگاه سازی وفرهنگ سازی خانواده ها انشاءالله همه چیزدرست می شود.جانم فدای رهبرم.
دنیا دست به دست کرده اند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود وازبین ببرند چرا جمهوری اسلامی دنیا را دشمن خود کرده است بابا سردار عزیز یک خورده هم سیاست کاری و سیاست فرهنگی داشته باشید ملت ایران روز به روز فقیر وفقیر تر شده اند و دارن گوشت تنشان را می خورند و کشور های عربی و اروپایی دارن غنی وغنی تر می شوند ملت ایران چه گناهی کرده است که از حداقل آزادی محرومند ودر عشق و عاشقی درمانده و خفه شده اند در صورتی که ایران بزرگترین منابع زیر زمینی نفت و گاز و پتروشیمی و طلا واروانیوم ولیتونیوم جهان را دارا است ومردمش در فقر وبد بختی وفلاکت زندگی می کنند.....
پاسخ ها
آدم گرسنه
| United States of America |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
بخدا قسم مردم مستحق آینطؤری بدبختی نیستند
بچه هامون درس میخونند زحمت میکشند اخرش باید بیکار بدون شغل توی این مملکت باسند اگه پارتی داشته باشی هم کار داری وهم سختی نمیکشی
بزرگواران سعی کنیداشتباهات وبی مهری های گذشته دربرخوردبامعلمان راجبران کنیدومعلمان زحمت کش ودلسوز این سرزمین رادریابیدورضایت آنهارابدست بیاوریدهمه چیزدرست می شود.
ضعف و نا کارامدی مدیران عزیزم سردار دانش اموز وقتی میبینه پدرومادرش درس خوندن ولی شغل و درامد درستی ندارند قربونش برم هرروز هم از مدیران فاسد فیلم تو فضایی مجازی پخش میشه بدون برگذاری دادگاه یا تنبیه اما دادگاه یک نفر که برای اعتراض به معیشت اومده خیابان سریع و فوری اخرش تنبیه ما اول باید مدیران و سیستم درستی داشته باشیم بعد به دانش اموزان درس بدیم
سردار جان خیلی ازآموزشهاوپندواندرزهابرای بچه ها(دانش آموزان) امروزه چندش آوره گذشت زمان نصیحت اجازه بدین معلم ها کارخودشون بکنن وشماهم کارخودت سردارجان شکم سیرخبرازگرسنه نداره دانش آموزجرات نمیکنه لقمش دربیاره بچه‌های دیگه توهواازش برمیدارن
الان فصل بازگشایی مدارسه خانواده ها وقتی پول ندارن برا بچه هاشون لباس بخرن کیف وکفش بخرن لوازم تحریر بخرن حتی نون تو سفره هاشون ندارن صحبت از چی میکنی یکی هم پیدا بشه از فقر ومعیشت مردم بگه
با این مدارس فشل دولتی که تو هر کلاسی ۴۰ نفر هستند و معلم خودش صدتا مشکل داره حتما هم هر مدرسه یه ایران و هر دانش آموز یه دنیا میشه بچه هات رو ببر مدرسه دولتز بنویس تا ببینی چه خبره کتابی رو که اصلا نمیخونند حالا هرچی توش نوشته باشه مگه با متن کتاب میشه فکر بچه رو تغییر داد تا کی میخوای خودت رو بخواب بزنی
چی میدانیم واله مردم را سیر نگه دارید بعد هر کاری خواستین بکنین
تا کی همه چیزو تقصیر دشمن بندازیم.هر کشوری دوست و دشمن داره اما ما خودمون کار نمی‌کنیم و همه مسئولین از اول انقلاب هستن و کنار نمیرن تا جوونا بیان اینا اگه قرار بود کاری بکنن تا حالا کرده بودن.مملکت با این همه ثروت رکورددار فقر در دنیاس
سلام
عرض ادب واحترام
خدمت سردار دلها
احتراما، به عرض برسانم، امروزه میلیاردها دلار صرف امنیت برای رشد جوانان این مرز بوم می‌شود
امروزه میلیارد ها دلار صرف آموزش وپرورش در بخش خصوصی شده و هیچ توجه ای به بخش دولتی نمی شود
بخش آموز خصوصی با فراهم کردن شرایط جیب خود در حال پرورش انسانهای نو ظهری هستن که ۶۲.۵ ٪ قبولی دانشگاه دولتی بوده و همه آنها بعد از مدرک کارشناسی در حال ترک وطن هستن
یعنی دولت مردان خارجی با فراهم کردن شرایط خوب سعی در جزب جوانان ما که با پول نفت مملکت امنیت فراهم شده و با پول نفت مملکت آموزش دیدن، دولت مردان خاجی دست به جیب تک تک خانواده ما گذاشتن، فرزندان ما از دست ما برفت سردار عزیز،
تغییر وتحوا در نظام آموزشی با به روز رسانی عدوات جنگی میبایست باهم و موازی حرکت کند.
کسی نمی تواند مردم ایران قوی را تحریک کند این مسلولین بی لیاقت هستند که آبروی ایرانی و شهدا را بردن
با عرض سلام به سردار و همه ایرانیان
جناب سر دار
همین فرمایشات شما دانش آموزان را از شما بیشتر دور خواهد کرد
دانش آموز در کودکی وقتی می بینه در خونه سفره خالیه و پدر و مادرش پرورش یافته همین نظام هستند و نا رضایتی دارن ،شما هر چه قدر در مدرسه تلاش کنی
که ......... بی فایده است .من یک معلمم، واقعا جواب سوال هایی که دانش آموز در مورد وضع جامعه داشت رو نمیتونستم بهش بدم
لطف کنید مردم رو از این وضع در بیارید .شکم گشنه ایمان نداره
ممنونم از شما و زحماتتون
دانش آموزان خارجی در ایران ثبت نام کردند و تعدادشون خیلی زیاده به زبان دری برای اونها هم صحبت کنید
آپ از نظر سخت افزار صفر، معلمی در اصل شغل سوم معلم هست، بعد شما صورت مساله را قلب میکنی و میگی دشمن دنبال تسخیر ذهنو قلب ماست؟
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
آپ اومده معلم 50ساله که ترشی فروخته 50سال استخدام کرده یارو معلمی رو فقط برا اسمش میخواد
معلومه چقد اموزش و پرورش برا سران مملکت مهمه
حالا تو هی بیا محتوا تغییر بده سردار جان چیزی عوض نمیشه
همه امورات مملکت اینه
خانه از پایبست ویرانه اگه میخواین کاری کنین باید دست از این افکار 50ساله بردارین ی طرح نو در اندازین
اگرم نه که صلاح مملکت خویش خسروان دانند قربانت
درود بر سردار عزیز
ان شاء الله همه چی درست میشه
این جماعت ناامید بالا رو ولش کن قربان شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
شما سیر هستی
ای کاش هر ارگانی وظیفه ی خودش را می دانست و در کار دیگری دخالت نمی کرد و وطیفه ی خود را انجام می داد، آنوقت کشور کلستان می شد، تربیت اصولی دارد که کارشناسان خودش را می طلبد، هیچ وقت یک کارشناس نطامی نمی تواند سیاست‌های آموزش و پرورش را پیش ببرد همچنان که یک کارشناس تعلیم و تربیت در امور دفاعی صعیف عمل می کند اما افسوس که آموزش و پرورش مظلوم واقع شده، و از وطیفه ی اصلی خود که تربیت شهروندان آگاه، منتقد، انتقادپذیر، قانون مدار، و.... دور شده وهمین دخالت‌ها باعث به وجود آمدن دو دستگی و جو ملتهب بین آنها و دور شدن از مسیر علم می شود، این همه بی نظمی و عدم مسولیت پذیری و قانون گریزی و... ناشی از همین دخالتهاست.
کافیه متون دروسی در هر سه مقطع رو نگاهی بندازید. تمان دروس در راستای تبلیغ جمهوری اسلامی و انقلاب هست. کتاب دین و زندگی که سراسر تبلیغ دین و مذهب هست کتاب تاریخ هم که همه ی دوره ای تاریخ رو بد جلوه داده غیر از جمهوری اسلامی. کتاب فارسی هم متون‌ تماما در مورد مذهب و اخلاق و تعلیمات مذهبی و انقلاب هست. علوم اجتماعی در مورد رفتار های مذهبی و تجمعات مذهبی گفته و.... بنابراین چه کاری باید می کردید که نکردید و حالا می خواهید بکنید. چرا می خواهید همه رو تغییر بدهید غیر از خود
سردار جان اگر راست میگی دستور بده که با بی حجابی ولنگباری زنان برخورد شود ، با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه
اقازاده ها چه خبر؟چندبارمیخواهیدکتاب هاراعوض کنید بهترین روش این است که خودومدیرهاراعوض کنیدمردم وجوانان رفتار واقازاده هارامی بینندوتربیت می شوندباتغییرکتاب ورفتارمدیران چیزی عوض نمی شود!د
بابا با این طرز تفکراتتون ایران را نابود کردبن
ولکنین این همه خط نشون کشیدن بیخودی را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
زمانی که ایران اصلاهیچ خط ونشونی برای دنیانمی کشیدوکاملا تسلیم بودچی؟میدونی کدوم موقع رومیگم؟همون روزهایی که ایران درجنگ جهانی دوم اعلام بی طرفی کردوکاری به طرف های جنگ نداشت،چرااون موقع دست ازسرمردم ایران برنداشتند؟ونزدیک به۱۰ده میلیون جمعیت ایران روباقحطی کاملاطراحی شده وانتشاربیماری طاعون همین۹۰سال قبل از مردم ایران قتل عام کردند؟که کاری به هیچ دشمنی با هیچکدام از کشورهای دنیانداشت،جواب این راداری؟
باسلام.مسئولین عزیز باتوجه به اینکه من خودم هم پدر هم معلم هستم امافرزندم ازمعلمش حرف شنوی وتاثیرپذیری بیشتری داردلذاتوصیه می کنم معلم راجدی وبااهمیت بگیرید ودریابید زیرادرتربیت نسل آینده بسیاربسیارمهم است ودارای نقش وتاثیرگذاری بالایی است.
جان خودت سردار کمی قوت تن بدید تا نیرو بگیریم اول پایه ها ی اقتصادی رادرست کن بعد مدارس مجهز کن به فناوری بعد مهار تورم و گرانی تا هر جوان یک ایرانی سرزنده بشه با شعار و حرف درست نمیشه عمل کنید تا با چشم مسلح ببینیم و این خاک مال همه ایرانیان است از ما پیشنهاد از شما عمل وسلام
سردار عزیز سلام
بخاطر اهمیت وزارت آموزش و پرورش درمیان ده ها وزارت خانه دیگر،دیشنهاد کنید که حداقل جهت رفع مشکلات عدیده این مجموعه. و رشد آن در سطح جهانی، که مقدمه پیشرفت کشور است،بودجه لازم را شفاف به ملت اعلام کنید و بصورت مالیات ،از همگان دریافت کنید.به شرط اینکه در همه کشور عدالت اموزشی را ببینیم با کمال میل آن را پرداخت می‌کنیم.
معلمان را از همه لحاظ توانمند کنید تا در همه میدان‌ها و همه نسل‌ها توانمند و قوی باشید
بچه های ما تحت تآثیر خانواده های لز هم پاشیده هستند فقر و بیچارگی رو میبینند و با تمام وجود دارن احساس میکنن و مطمئن باشید ما بزرگترها انقدر آلوده کار شدیم که وقتی برای نصیحت بچهامون نداریم ،با اجازتون
سر حرفم با اون عزیزی است که از سردار سوال کرده « قله های فتح شده رو نشانش بدهن» عزیزع گرامی!!! قله های فتح شده به وضوح قابل مشاهده است نمی خوادکسی نشونت بده، اینکه بیش ۳۰۰ شبکه ماهواره ای علیه ملت ، اعتقادات ، دین، آیین ، حکومت. دولت ، رهبر و در کل به آرمانهای تو و من حمله می کنن و با انواع و اقسام ترفندها در جهت تضعیف ، تشویش و ایجاد یأس ناامیدی می کنن، این یعنی خواسته و مسیر حرکت ما درستو بحق است ، نمیدانم تا حالا در محیط یک جمع یا خانواده برای بدست آوردن یک شی یا ایده سرسختی کردی یانه، و واکنش اطرافیانت دیدی ؟؟؟ مثالش مملوسه ، هرکسی در مقابل خواست وایده و تفکر خود سرسختی نشان بده که باید هم بدهد ، طرف های مقابل اگه هم رای و مخالف باشن با هر نوع ترفند و تبلیغات خواهند خواست که خواسته و ایده شما عملی نشود، پس مردم ایران ، نظام ایران ، حکومت ایران ، رهبر ایران چیزی می خواهد که غرب و آمریکا و سگ نگهبانش در منطقه نمی خواهند. قله هایی که ما فتح کردیم صدای هو هویه دشمنان مارا در آورده و شما عزیز گرامی تازه آدرس قله های فتح شده را می خواهین، پس سردار درست به هدف زدن و با مطالعه بیان می کنن که دشمن می خواد ذهن و اندیشه جوانان مارو تسخیر کنه و متاسفانه باید گفت که تا حدودی هم موفق شده و این موضوع می توان در حرکات و سکنات جنابعالی و عده ای همفکر و همسو پی برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
کاربرمحترم جناب«ایرانی»؛خداپدرت بیامرزه بااین جواب کاملا درست ومنطقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
عزیزگرامی شما یادرایران زندگی نمیکنیدویادرردیف آقازاده هاوازمابهترانید!!. اینکه یک شخص دشمنان زیادی داشته باشددلیل برموجه بودن اونیست معیارارزیابی یک شخص را عملکردونتیجه اعمالش مشخص میکند.ملاک ارزیابی یک دولت دربسترعمل ونتیجه اش سنجیده میشود.کافی ست نگاهی واقع به بینانه به آنچه گذشته بیندازیدویا حداقل پای صحبتهای عوام بنشینیدتابه درک درستی ازواقعیت برسیدالبته اگرحرف حق به مزاجتان سازگارباشدوتلخ نباشد
سلام. بابا بیخیال سردار
سردار بهتر نیست از خواب بیدار شویم مردم هیچ مشکلی با نظام ندارند این اشخاص هستند که خودشان را خدای مردم میدانند و به هر شکلی شده در خط ضعیف کردن نظام حرکت میکنند قدری به درون بنگرید مردم همان مردم زمان جنگ هستند مسولین چی
حاجی چند تا از این موذن ها و مداح ها رو تبدیل به معلم کن بفرست برن تدریس کنن شماها که بلدین
آقای سردار سلامی شما هشدار زیاد می‌دهید هشدارفایده ندارد هر آنچه را که خودت ومتخصین امر بهتر می‌دانند به نفع کشور است عملی کنید و به دشمن کوچکترین اجاره موج سواری ندهید ودشمن را در نطفه خفه کنید ب امید پیروزی وسربلندی برای شما وهمه ایرانیان وطن پرست
من یک راننده ام با درآمد ماهیانه حدود۱۲ملیون هزینه کیف و کفش لوازم التحریر و
ثبت نام دریک مدرسه دولتی ۱۸ملیون برای دخترم که کلاس نهمه برام موم شده
سوال من از سردار اینه سردار درآمدشماهم مثل کنه وبه اندازه من خرج میکنی؟
آیا شماهم کم میاری؟
راستی چرا برای ساختن معلم، ،معلم ،،میکنین، ،چرا نمیگین حقوق معلم چند ،،معلمی که یک سال زحمت میکشه تمام حقوقشم دست نزنه ،،پس انداز کنه بازم برای رهن خانه سال آینده کم میاره،،
تو این کشور چرا خودرو چند میلیارد گرون بشه و دوباره ریزش کنه چرا کسی جلوی نوسانات شدید قیمتهارو نمیگیره دیروز تن ماهی ده هزار تومان دوباره گرون شده همه قیمتها روند صعودی دارند چرا دوباره قیمت کارخانه ای خودرو گرون بشه
باسلام خدمت فرمانده محترم جناب سرلشکر سلامی خوب میشود که همه نواقصی که ناشی از ضعف مدیریت اقتصادی یا سیاسی ویااجتماعی که موجب فرار مغزها ویاکنارگذاشتن نخبه ها واشتغال زاییهای دروغین وعدم مدیریت گرانی و... را کلا به گردن دشمن می اندازیم وازخود سلب مسوولیت میکنیم وجوانی که باید به فکر تولید باشد. درفکر جمع کردن ضایعات از آشغالهاست
اصول دین ؛ توحید نبوت معاد عدل و امامت
فروع دین ؛ نماز روزه زکات خمس حج جهاد امر بمعروف نهی ازمتکر تولی تبری.
چگونه ما اصل توحید یا عدل یا .. رو نادیده بگیریم .و فروعی مثل خمس و زکات و حج ..رو هم نادیده بگیریم اما یک فرع ازسه فرع اخر و که محل مناقشه است از همه واجبات اوجب بدونیم.
مدیر مدرسه و و معاونین آموزشگاه و حراست آموزش و پرورش باید پاسخگو باشند زمانی که در مدرسه مدیر مدرسه و معاونین با آرایش عروس و لباس نامناسب و مدیران مرد نیز به همچنین و حراست آموزش و پرورش هم بی تفاوت هست .آخر عاقبت همین میشه . یک نماز جماعت درطول یک ماه در مدرسه نداریم یک دعای زیارت عاشورا و مناجات نداریم . کسی که حقوق از دولت میگیرند مقررات اون مجموعه را رعایت کند.
تنها چیزی که خرج نداره و نیاز به پول نداره حرف زدن هستش
خوب شما که‌إنقدر زرنگ هستید. جلوی این همه فساد مالی مقامات کشورمان را هم بگیرید.گرانی و تورم روز افزون مردم رو له کرده مردم دارن نفس میکشن نه زندگی.چرا فقط زمانی که موقعیت به خطر میفته میایین وسط میدان و انگشتتون رو تکون میدین؟؟؟؟؟
من که دوتا بچه هام رابخاطر هزینه بالای ثبت نام مجبور شدم امسال ترک تحصیل بدم
با این تورم و اجاره خانه بالا چ کسی جوابگوست بهتر نیس به فکر معیشت وسفره خالی مردم باشند
اهای شمای که هشدار میدی شما را چه کسی باس هشدار بده ها شما هوشیار که نیستی تا بخوای هشتار بدی
آقای سردار الان پدر و مادر تربیت می کنند اون واسه زمان شما بود مدرسه تربیت می‌کرد دیگه گذشت اون زمون
وقتی باید با تمام توان به آموزش و پرورش پرداخت و هزینه کرد میریم پهپاد و موشک می‌سازیم همین میشه
ا نه تنها برای آموزش و پرورش بلکه برای هیچ کاری نه برنامه دارید نه مدیریتی.
سردار زمان حرف زدن گذشته زمان نابود کردن مسولان بد مغرور فاسد است
فرزندان عالی جنابان و حضرات مسولین حکومتی و دولتی در بهترین مدارس و دانشگاهها تحصیل می کنند در سن کم در بهترین مشاغل بکارگرفته میشوند و خانه دار میشوند در سن متعارف یک جوان ازدواج می کنند و پیر پسر و میر دختر نمیشوند .
برادر ارجمند، شما کارشناس نظامی هستید یا کارشناس آموزشی؟
پس گازشیمیایی چی بود تو مدارس .؟؟؟؟؟
آقای عزیز،جلو اختلافها وگروهی رو نمی تونید بگیرید،از کجا دارید صحبت می‌کنید، مردمان گرونی،بیکاری،اقتصاد بسیار ضعیف کمرشون خم شده،هر ثانیه گرونی،نمیشه برا یه ساعت دیگه برنامه ریزی کنی
سرلشکر اگر میخواهی نظام آموزشی صحیح و مطابق قرآن و قانون داشته باشی.برو اول جلوی فساد و رانت و دزدی مسئولان رابگیری بقیه قضایا خود بخود حل خواهدشد.
با تشکر از سردار عزیز که در دلها جا دارن آرامش الانمون رو مدیون شما وهمکاراتون هستیم خدا قوت???⚘
حواس بزرگواراان ما به تربیت دانش آموزان در مدارس غیر انتفاعی باشد، بخش عمده دو تابعیتی های این کشور در حال و آینده از این مراکز تربیت خواهند شد.
سردارجان میتونی به ما بگی چقدر حقوق میگیری دلت مثل اینکه خیلی خوشه
درود به شرفی که حقیقت این مردم می دونه میگه
جانم.به.فدایت..فرمانده
اقامیدونی ثبت دوتابچه 2بچه چه شد6میلیون نکن 1600فقط یارانه رودارم
کاملا میله یابی را دقیق بیان کرده است اما راه کار کاربردی بیان نکرده است، با چه راهکارهایی باید نشاط را افزایش داد، با چه راهکارهایی باید ذهن و قلب دانش آموزان را از تسخیر مصون داشت، چطور معلمان و مربیان را در میدان عمل آموزشی و فرهنگی تقویت و توانمند سازیم، نقش و جایگاه نخبگان در مدیریت آموزش و فرهنگ چقدر است
دیربیدارشدی ازخواب سردار۴۴سال سال پیش تابحال برای تمامی مسایل بحران سازازقبیل اقتصادوحجاب واموزش وپرورش وغیره بایداقدام میکردیدحالابااین وضع گرانی وتورم افسارگسیخته مفاسداقتصادی بنظرم پدروپدربزرگ جوانان هم فاصله گرفته اند
به نظرم کافیه یه نگاه به آمارها بندازیم.
به دو دسته کلی تقسیم میشن
1. پتانسیل خدادادی کشور از نظر اقلیم، آب و هوا، معادن و...

2. آمارهای مربوط به مدیریت از جمله شاخص توسعه انسانی، رشد اقتصادی، مهاجرت به خارج و داخل، تاب آوری اقتصادی، ارزش پول، تورم، فقر و...



تو مورد اول همیشه جزو 10 تای اول و تو مورد دوم اکثرا بالای 100 هستیم به جز مورد مهاجرت در کشور که اونم همون اولا هستیم.
منظورش ازینکه میگه معرفی رو آموزش بدید که تحت تاثیر دشمن قرار نگرفته باشه
اینه که حقایق رو به دانش آموزان تعلیم ندید!!!!
مرگ بر دشمنان دین مبین اسلام.
آقا زاده کجا تشریف دارن ؟
همین دانش آموزان آینده خود را شبیهه جوانانی میبینند که از فرط ناامیدی ترک دیار ووطن میکنند میبینند که هیچ کس حتی قدر دانشمندانمون را نمی دانند
پس چهل سال گذشته چکار میکردید؟کتاب درسی که خودتون تدوین کردید .آموزش و پرورش هم که دست خودتون بوده .
درود خداوند بر ایرانو ایرانی لازمه مبارزه اتحاد است به نظر شما آیا اتحادی مانده بعداز آن اجتماع متحد را خانواده می‌سازد نه سیستم آموزشی
ما محصول آموزش و پرورشی هستیم که در خفقان مسئولین مدارس و مربیهای پرورشی و در منگنه اجبار و تحمیل بسیاری از مسائل از جمله حجاب از فیلتر دودآلود و دردآلود مدارس گذشتیم و با دلی پر از عقده و کینه و سؤال‌های بی‌جواب پا به عرصه اجتماعی بزرگتر گذاشتیم .از رنگهای تیره و سیاهی‌ها ظاهر معلمین ،لبهای داغمه بسته آنها از چهره های رنگپریده و چشمهای بیروح معلمین به محل اشتغالی نه چندان بهتر از آن وارد شدیم و حالا من بالشخصه برای سؤال دختر هشت ساله ام جوابی منطقی و قانع کننده پیدا نمیکنم وقتی که سؤال میکنه چرا من باید پارچه ای به نام مقنعه بر سر کنم و سوالات متعددی که با ذهن جویا و پرسشگرش مطرح می‌کند .کودکان ما را دشمن تحریک نمی‌کند همانطور که در زمان ما دشمن خارجی وجود نداشت تا از ما انسانهای عقده ای بسازد .کمی به خود بیاییم و راههای منطقی بروز و مطابق با سلیقه کودکان و دانش آموزان پیاده کنیم .
اینقدر دشمن دشمن نکنید سفره خالی مردم بزرگترین دشمن انقلاب و اسلام هست
که اینم باعثش آرمانی صحبت کردن نه علمی بودن شماست ما مدارس کپری و فرسوده داریم پول گاز وبرق را والدین میدن اون وقت شما میخواد ...
سردار جان ازاختلاس ها چه خبر راستی یه پیشنهاد داشتم براجنابتون بنظرتون بجای اینکه بریم باپنج بعلاوه یک مزاکره کنیم بهتر نیست بااین اختلاس گران داخلی مزاکره کنیم باور بفرمایید اگه یک دهم اختلاس ها رو برگردونیم تادهاسال مملکتمون گل و بلبل میشه وهیچ دانش آموزی حتی به غرب هم فکر نمیکنه چه برسه به اینکه که حرف دشمن بخواد روش تاثیر بزاره
باسلام ودرودخدابه شهدا و امام ره ورهبری پیامبرگونه وخدمتگذاران وسربازان بمعنی واقعی و خداشناس زحمتکش دلسوز و قدرتمنددرتمام عرصه های علمی فرهنگی تازمانیکه ازوزیزاموزش وپرورش گرفته تا کوچکترین معلم ابتدایی خود راسرباز این کشور امام زمانی عج نداندمانندزمان پهلوی دانش آموزان تربیت واموزش غربی خواهنددیدخداراشاکروسپاسگذاریم که رهبری فرهیخته عالم خداشناس پدری دلسوز و مهربان بالای سرمسعولین وملت شریف و شهید پرور میباشدکه تربیت انسانی واسلامی راازاولویتهای دانش آموزان میداندانشاالله به برکت قطره قطره خون شهیدان این دانش آموزان باعث آبروی نظام و انقلاب والگو برای سایر کشورهای همسایه و مسلمان باشندوکشور عزیزمانرا گلستان کنندومن الله التوفیق
مهمترین شبیخون دشمنان از فضای مجازیست باید آنرا ساماندهی کرد
تأسف برای پدر مادر
با این وضعیت اقتصادی کمرشکن نشاط از کجا و چگونه آدم گرسنه بخدا کلا متلاشیه
یک کیف مدرسه معمولی شده در حد یک میلیون تومان کفش لباس و لوازم تحریر جای خود
فرسودگی و کمبود امکانات آموزشی
کمبود معلم و کلاس
ازدحام و شلوغی کلاسها

بدتر از همه تغذیه بد و ناکافی دانش آموز
و ...
آقای سردار فکر میکنی دانش آموز میتونه حرفهای قشنگ شما را بپذیرد و نسلی بدتر از نسل موجود بار نیاد
حدادیان رفته استاد دانشگاه شده شما ها هم همه برادرها رو ببرید در مدارس مستقر کنید که معلم شوند اینجوری بهتره چون از معلم های قبلی این ها تراویده
ببینیم شما که می ادعا می کنید می توانید با این حقوق معلمی به اهدافتان برسید
منتهی باید سند بنویسید و امضا کنید که پاسخگو باشید
ما قبول می کنیم
جناب سردار متاسفانه باعسل عسل گفتن دهن شیرین نمیشه!بجای این حرفهای تکراری وبی فایده،بفکرزیرساختهای اجتماعی واقتصادی باشیدکه دودمان این ملت رابه بادداده وبه نقطه انجمادفکری واخلاقی رسانده..حقوق وجایگاهتان بحمدلله خوب است وخبرازآن درمانده ای که شب وروزش شده گشتن درزباله هاندارید.بخدامن اگرجای امثال شماباشم یک لحظه خواب وآسایش رابخودحرام خواهم کرد.باهمه اینها خداخیرتان دهدکه گاهگاهی باعسل عسل گفتن دهانمان راکمی شیرین میکنید!!
قربونت برم سردار جان به میاد که داخل ایران نیستی من باید یه لقمه نون خالی بدون استرس سر سفره بذارم که تو به بچه مناز آرمانها ت صحبت کنی بچه ایی که باشکم گرسنه سر کلاس بره چی یاد می‌گیره به نظر تو
شعار کافی نیست گوشمون پر شده
عجب !!!!پس این همه نا امیدی و بدبختی و بیکاری فقر بی اینده بودن بی هدف بودن جوانان ودانش اموزان کار دشمنه هیچ ربطی هم به دولتمردان ا نداره ..واقعا چه کردید با مردم و مملکتمون
سلام..با احترام به سرداران ایران زمین...سردار سلامی صحبت شما کاملا درست است..من یک تحصیل کرده هستم..وشما یک انسان متمدن وانقاد پذیر هستید..آیا در جهان جز اینکه نویسنده گانی به سفارش آرتش آن کتابی معرف جنگ وقهرمانان آن سفارش داده میشود..روش وریشه آموزشی با نظامی گری فرق می‌کنه..هر که را بهر کاری ساختند..شما ازجنگ تحمیلی ایران ومسولیت داشتید..الان کجای جهانیم..من عاشق شهیدان کانال فکه هستم..من جهان آرا رو به مان می‌دونم..وای در مورد شما درجنگ مثل سرداران دیگه چیزی نمی‌دانیم..این بد است.. لطفاً از خودتان وفعالیتهای درجنگ تحمیلی بگویید..تا روی آموزش بچه‌ها مون فکر کنیم..
این دشمنی که سردار از آن سخن میگه همان آ مریکایی نیست که پسر سردار در آنجا شهروند شده .....!!
دشمن دشمن دشمن خسته شدیم از این کلمه!!
برای خودتون دشمن میتراشید
مسئولان با دخالتهایشان آموزش و پرورش ارزش معلم را در پیش خانواده ها نابود کرده اند و انتظار دارند دانش آموزان به حرف معلم گوش کنند!!!!!!
احسنت. به این مردم که پشت. جبهه هیچ وقت به مبارزین خط مقدم خنجر نزدند و صد افسوس که ...
سردار نفست از جای گرم بلند میشه هیچ مشکلی نداری از داخل ماشین با محافظ به تو خیابون نگاه میکنی شاید هم همه بدبختی مردم میدونی ولی مهم نیست
این آقا هم فقط هشدار میده
میگم یه دستگاهی که ترکیبی از هوش مصنوعی و علوم غریبه باشه درست کنید و دانش آموزان رو همراه با والدین و فک و فامیل هاشون رصد کنید و به راه راست خودتون ارشاد کنید
شما بجای هشدار به خودی ، به الهام علی اف هشدار بده
به شکم مردم فکر کنید فقر فلاکت میاره بدبینی میاره یه کم گوش شنوا داشته باشید این ملت از شما چیز زیادی نمیخوان
حاجی سلام آیا میدانید از سال هشتادوهشت پولمان نزدیک به چهل برابر از کشور عراق عقب نشینی کرده الان هم از افغانستان
سردار گرانقدر، این جبهه با مشکلات بسیار جدی دست و پنجه نرم می‌کند. این جبه فرق دارد، ممنون که به فکر هستید، اگر می توانید مهمات برسانید.
فقط سکوت
شان و منزلت معیشت معلم ا ز بین رفته
سردار سلامی بابت دانش آموزان اگر دقیقه‌ای داشته باشند مثل مسولیت پدر به فرزندان خود میباشد حجاب جز واجبات دین است وباید آنرا احترام گذاشت اما مشکل جامعه دردرجه اول اقتصاد مریض ایران و تورم ۷۰درصدی که باعث این همه گرانی از طرفی باعث نارضایتی مردم کشورم شده اند الان حقوق ها جوابگو زندگی نیستند خانواده ها به پدر بازنشسته فشار می‌آورند وباعث شرمندگی پدران ومادران کشور شده اند دولت سیزدهم به اندازه ۱۰سال ارزش پول ملی را از دست داده ودراین دوسال دلار ۵۰هزارتومانی باعث می‌شود یک خانه ۶۰متری ۲میلیارد تومان خرید وفروش شوددردولت پایانی روحانی ۵۰۰میلیون ارزش داشت الان ۳۰۰درصددر مدت ۲سال خودرو همینطور وسایل زندگی وسکه هرچه مورد واجب زندگی است ۱۰۰الی ۳۰۰درصد افزایش پیدا کرده در نماز جمعه امام جمعه موقت محترم تهران مقصر را امریکاه خواندند درصورتی بی لیاقتی مدیران دولت سیزدهم میباشد میوه وبرنج وحبوبات هم کار امریکاه
اخلاق چی؟
متون درسی مهم نیست کافیه تلاش کنند دانشگاه امام صادق قبول بشوند
جزو رجال هستند
...
بااندکی تفکر مقصر آمریکاست
سردار دشمنان داخلی رو نابود کنید دشمنانی که در نقش‌ مسئول قسمتی از مملکت مردمو نابود کردن
با سلام خدمت ملت ایران ،اگرکشوری بخواهد پیشرفت کند در همه زمینه ها به فکر فرهنگ وزیر ساخت ومسکن ،رفاه زندگی ملت خود می باشد ،امریکاه در جنگ دوم جهانی با بمب هسته ای دو شهر ژاپن را هدف قرار داد ،به قولی از فرد اول مملکت ژاپن پرسیدن که شما چرا مرگ بر آمریکا نمی گیرد ،گفت همین که تلفن و لولزم برقی دیگر.... که روی میز رعیس جمهور آمریکا میباشد یعنی ما پیروز شده‌ایم
رلطفابه سیاست کاری نداشته باشید
شمانظامی هستید ،،بزارید سیاستمداران کارشون روانجام بدن
اگر شما و دیگر نهادها و سازمان ها هرکسی کار خودش را انجام میداد و مسئولان از قبول کاری که هیچ تخصصی در آن ندارند خودداری می کردند و هرکسی جای خودش بود قطعا و قطعا امروز در این شرایط نبودیم که حتی مورد قبول شما هم نباشد،دشمن دشمن است ولی عملکرد برخی مسئولان شاید از اقدامات دشمن زیانبار تر باشد
باید اجازه داده شود تا متخصصان واقعی بامدارک واقعی از دانشگاههای معتبر وارد مدیریت کشور شوند
انشاالله که قدرتمندترین کشور دنیاخواهیم شد.ازهرلحاظ.بحق محمد وال محمد (ص)
تیمسار سواره هستی ازپیاده خبر نداری.شکمت سیرهست .ماگرسنه ادم گرسنه دین ایمان نداره
سرداره عزیز جوانان و دانش اموزان تو همین جامعه دارند زندگی می کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرمانده محترم وقتی سپاه پاسداران بعد از گشت ۳۵ سال از پایان جنگ ۸ساله هنوز حاضر ب پرداخت حقوق مسلم پاسداره رسمی دوران جنگ ۸ساله نیست وقتی حق و حقوق مسلم پاسداری که تا دقایق پایانی جنگ ماند ایستادگی کرد و جوانی و سلامتی روح و جسم خود را هزینه دفاع از همین کشور کرد و الان با سن بالا ریش سفید و ده ها امراض عجیب و غریب حاصل از حظور طولانی مدت در جبهه های جنگ الان از شددت فقر و فلاکت انگشت نمای محل و فامیل شده است در این فامیل و محل نو جوانان و جوانان زیادی هستند که میپرسند مگر فلانی چکاره بوده که الان مریض و اواره نان شب ندارد بله سردار عزیز ب این جوانان و نوجوانان حتما یقین داشته باش که می گویند فلانی پاسداره سپاه بوده در زمان جنگ و حال و روزش اثرات حاصل از حظور در جنگ عراق علیه ایران است خوب اینها وقتی شنیدند چه فکری می کنند در ذهن انها چه چیزهایی تدایی می کند سرداره عزیز مقصر البته همین رسانه ها هم هستند چرا که صدا و خواست و مطالبات ما را نه تنها منعکس و پیگیری نمی کنند بلکه سانسور و بایکوت هم می کنند و این پایین ها هم صدای ما را کسی نمی شنود و اگر هم بشنود اهمیتی نمیدهد !!!!!!!!!!!!؟؟ چطور میتوان پذیرفت رزمنده ای با چند سال حظور مداوم در جنگ ۸ساله و بار ها مجروحیت الان با داشتن نوه و نتیجه و ریش سفید هنوز اواره و شب گرسنه بخوابد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیرت اور است بهت اور است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر واقعا نگران نفوذ دشمن هستیدپیشنهادی به دولت بدهید برای معیشت مردم یک بازنشسته با نه میلیون حقوق وچند فرزند چگونه امرار معاش کند اصلامهم هست برای شما این بچه ها باید توی این خانواده تربیت شوند شما از امکانات حکومتی وحقوق مکفی برخوردارید افاضات میکنید بیاید داخل جامعه وضع ملت خرابتر از ایناست اگر دغدغه دین دارید والا تادباشد خداوند به فریاد مردم برسد چون فریاد ی ندارند
بعد از ۴۳ سال از انقلاب الان این بحث دیگر رنگی ندارد چه بهتر بود الان ملت ایران از لحاظ اقتصادی در بهترین شرایط قرار داشت آن وقت این ملت ناامید از مسئولین نبودنند
احسنت چون این دلواپسی همه مردم است
آقای فرمانده بودجه آموزش وپرورش یک صدم حوضه و تبلیغات اسلامی نمی شود شما دوماه پیش یه هر مسجد حتی در کوره دهها دویست میلیون پول بلا عوض دادید ای کاش یک دهم آنرا به اموزس وپرورش می دادید شما کمترین حقوق را با کارکنان وبازنشستگان اموزس وپرورش می دهید
بچه های ایران از فقر حتی بعضی‌ها مدرسه ودرس را رها کردن چون ندارند نمیتونند اونوقت شما دارین از چی صحبت میکنید؟ خوشبحالتون واقعا خوشا بحال خودتون ونسلهای آینده آتون
کاملا درست میگن...بعضیا اینقدر بی سوادن که کل مباحث و حوزه ها رو باهم قاطی میکنن،بحث سردار تو حوزه آموزشه که کاملا درسته صحبتاشون...بعضیا عادت کردن به هر بهانه ای در مقابل کشورشون ، دین و ارزشاشون بایستند حالا به هر بهانه ای و کاملا همسوی با دشمن
احسنت
موافقم
شادی دانش آموز؟
وقتی پدر خانواده نمی تواند لوازم تحریری برای فرزندانش تهیه کند
به چه امیدی درس بخواند دلش پایبند چه باشد؟
نشاط دانش آموز؟
کدام نشاط برادر من؟
اگر این جوانان دیدند که مسئولین به وعده های خود عمل میکنند و نگران آینده خود نبودند این شادیست،که نه تنها جوانان بلکه همه ی مردم کشور شاد میشوند
اره دشمن میگه با ید کشاورز اول کارت بکشه بد آب بهش بدن ما دشمن نداریم فقر پدرمان درآورده بیکاری تا لیسانس می گیری چوپانی هم گیرت نمیاید
دو صد گفته نیم کردار نباشد
و
چه خوبست پاداش اهل عمل
درود برشما.... کاش با تحکم نبود فرمایشات زیباتون... اینا فرزندان من وشمان همانجوری سردار دلها فرمودن.... با مهربانی و احترام خیلی خیلی بهتر جواب میداد، دوره نوجوانی وحوانی دوره بحران شخصیتی خود یه فرد هست... هم من هم شما به به این درک از سنین رشد ودر حوزه روانشناسی رسیدیم... فلذا باید جواب وپرسشگری و روشنگری صورت گیرد...
باید در فارسی دبستان درسی نام دشمن شناسی داشته اضافه کنیم و نامردی های او را در حق کشورهای دیگر قید کنند (کلاس ۵ به بعد)
حرف های سردار کاملا درسته. به عنوان کسی که مدتی خارج از ایران بودم عرًض میکنم . کسانی که جنگ مسلحانه را سال ۶۰ شروع کردن و نتیجه نگرفتن، فعالیت جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی را برای بقای خودشان واجب تر از هر چیزی می‌دانند . و سیه جلوه دادن ایران را شدید در ذهن ها میندازن و پیشرفت ها را کوچک نشان میدن و مشکلات را بزرگ نشان میدن. و خارج را بهشت برین جلوه میدن که دروغ محض است .
هرکه از ایران بره آرامش روحی و روانی را از دست میده و فقط به عنوان ابزار کار بهش نگاه میکنن . مثل ماشین بدون روح باید در خدمت باشی و آخرش مرگ در تنهایی و غربت هست. مهاجرت برای دیدن خوبه ولی طولانی مدت ماندن هدر رفتن بعد انسانی انسان هست.
سلام و عرض ادب سردار سلامی

بعد از ۳۲ سال خدمت و بازنشسته فرهنگی که سالیان سال به عشق همین آینده سازان مملکتم خدمت کردم ولی هنوز نتونستم یه خونه از خودم برای خانواده تهیه کنم تا از این مستاجر بودن خلاص بشم.
البته من همیشه شاکر خدا بوده و هستم
برادر بزرگوار
وقتی یک معلم در حد یک آبدارچی و نظافت چی مثه کارمندان بانکها بهش رسیدگی نشه در کل الان کسی از اعتبار مادی برخوردار نباشه اعتبار معنوی شم خودبه خود از دست میده برادر بزرگوار جناب سردار سلامی
یه قانون طبیعت هست به نظر حقیر
کشوری که اعتبار یک معلم بالا باشه اون کشور از هر لحاظدر برابر ویروس فساد واکسینه میشه و مفسدان اقتصادی و خائنین و چپاولگران جایگاهی نخواهند داشت و بالعکس.
البته از عوامل سایت تابناک کمال تشکر دارم بخاطر اخبار خوبش
جناب سردار من. فرزند انقلاب وجنگ. هستم... بدون چشم داشتی، فساد در ادارات بیداد میکنذ، ، کسی رو نداشته باشی لهت کنند... من ۱۵سال حق وحقوق صددرصدم گیرم نمیاد یه زمین.... نه پول وکیل دارم چون سه دختر از دانش. اموز. تا دانشجو تا ازدواج کرده.... وکلا. هم اول مطالبه پاداش ۳۰۰سال خدمتت میگنند میگن برو نون خالی بخور ما اینیک که هست.... لطفا ورود. کنید سردار... فساد گستره... تنها امید به سپاه داریم وبس... به فریادم برسید
من هیچ جای دنیا ندیدم تبعیض وتفرقه بین دانش اموزان یک کشور واحد بیایید قضا‌ت کنید در کشور ما بچه سال امتحان کنکور می دهد ومنتظر نتیجه میشود اول کاری که می شنود می گویند طبقه فلان منطقه ۱وفلان ۲وفلان طبقه ۳ یعنی محروم ایا بعد از ۴۵سال منطقه باید توایران محروم بموند پس شعار شما طی چند سال درچیست ایا این نخبه وفرار مغزها عامل فرارش کیست من وارد نمی شوم به فروش صندلی نظر دوستان چیه
درود وسلام بر سردار عزیز ملت ما ملتی وفادار به نظام وارمانهای نظام است امنیت چیزی است که ما می‌خواهیم که الحمدالله برقرار است بقیه مشکلات هم به امید خداوند متعال رفع خواهند شد وانشا الله دشمنان این ملت نابود خواهند شد اما باید مسئولین به فکر مشکلات مردم بخصوص مشکلات اقتصادی باشند
چرا هر کاری رو به مسئول خودش نمی سپارید چرا برای افغانی ویزا ی تحصیلی میدید چرا جوون مملکت رو وادار به مهاجرت میکنید کار شما هم مگه دفاع از آب و خاک مملکت نیست
من تعجبم نزدیک به دویست تا کشور تو دنیاست چرا فکر میکنید با ما کار دارند . بسه دیگه این داستانها . حالا دیگه نخ نما شده
در مدارس دولتی،اکثر دانش آموزان افغان هستن که حتی سر خاک وطنشون غیرت ندلشتن،از منابع ما استفاده میکنن و بعدهم......دلتون رو به پرورش چه کسانی خوش کردین
الهم عجل لولیک الفرج
فقط این دعا وحضور ایشون میتونه مشکلاتمون رو حل کنه
ولی تا حضور ایشون مملکت ما باید جسارت بزرگی به خرج بده ویه کالبدشکافی درست ودرمونی رو انجام بده
قوه قضا باید فردی باشه که اصلا وابسته به هیچ گروه و تشکلی نباشه وقوانین رو اصلاح وطبق اون برنامه ها روپیش ببره وبراش حضرت علی وبرده حضرت علی هیچ تفاوتی نداشته باشه. اگه قانون تومملکت ما راس همه امور قراربگیره اونوقت مملکتمون به لطف دعای امام زمان گل وبلبل میشه
تمام شدند فرصتها،کریدور جدید که کشورها را به اروپا متصل میکنه ازکنارکشورمان میگذرد وما باید شاهد رونق اقتصاد همسایگان باشیم و حسرت بدل!
میخوای آموزش و پرورش را پیمانکاری تحویل شما و بستگان بدهند؟
اول بچهارو از پوبایل و فضای مجازی دور کنید دوم تول اصلاح از خودمون شروع کنیم کشور هم درست میسه
جناب سلامی عزیز .
بدانید دشمن اصلی ما فقر . گرانی . تورم . اختلاس . آقازادگی . اشتغال . مسکن . ازدواج . رانت خواری و امثالهم است تا اینها را حل نکنید هر چه قدر در بوق و کرنا بدمید بدتر خواهد شد . برادر وضعیت مملکت درام است . اینها فرزندان ما هستند و از نسل خود ما . بی باکی را از ما به ارث برده اند . به والله اوضاع خرابه . اولویت به اوضاع و اقتصاد کشور خود بدهیم و بی هیچ بغض و کینه ای امورات را بدست آدم های کاردان بسپاریم و گرنه خیلی زود دیر خواهد شد . تا همین جاهم خیلی باخت دادیم برادر . چرا نخبه ما در فلان کشور است ؟؟؟؟،. به خدا من درد کشور و .....دارم . چرا متوجه نیستیم ؟؟؟؟؟. خدایا عاقبت ما را ختم بخیر کن
پول کتاب نداریم
َسلام:سردارمردم نون خوردن ندارندشماکه مشکلی ندارید فکربیچاره هاباشید اقتصاد رادرست کنیدمردم حرفی نمیزنندالبته هرچه زود وزودتر تامردم گرسنه بلند نشدند کارازکارنگذشته چون آدم گرسنه دین وایمانش ضعیف میشه اصل رادرست کنیدوتمام
حرف های خوب وزیبا بسیار تکرار می شود ولی در عمل اثار تربیتی انها ان چنان که که انظار می رود مشاهده نمی شود نمی دانم گره کار کجاست اشکال از مخاطبین است یا از خطبا یا از هر دو ولی این را می دانم در کشوری که ارمان ان خدا محوری واسلام باشد باید حتی یک کلمه دروغ از مسولین ان نباید شنید حتی مصلحتی هم باشد به خدا خیلی اثر دارد قشر نوجوان وجوان خیلی حساس هستند کافی است از عدالت بشنود بی عدالتی وتبعیض ببیند از صداقت بشنود بی صداقتی مشاهده کند درفقر زندگی کند خبرهای اختلاس ها را بشنود اینان را ا درچنین حالتی با زنجیر هم بکشند نمی خواهند باور کنند همه چیز را به گردن دشمن نباید انداخت البته دشمن هم بیکار ننشسته خودمان هم مقصریم منصفانه بگوییم ۵۰ در صد خود ۵۰ در صد دشمن
سلام جناب اقای سلامی برادر بزرگوار دیگر برای ایران دانش اموزی باقی نماند و همه اش شد افغانی و براز نتیج گرفتن از حرف این حقیر حتما سری به در نانواز درواز سعدز شیراز بزنید و حتما از تولد فرزند اوری از انان از شهرستان کوار در استان فارس اصلاعات بگیرید و دیگر بیمارستانها ی شهر های کوچک و بزرگ هر افعانی دوازد فرزند تولد کرد که بعضی از انان پیش از سی سال است در ایران هستن و قسم میخورم بعضی از انان شناسنامه ایرانی هم گرفتن چطوری و چگونه خدا داند و برای روشن شدن موضول میتوانید سری به محله فلکه گل سرخ شیراز هم بزنید روبرو فرودگا شیراز من نمیدانم برادر اینگار که توتیه ای در کار است ما در خواب چطوری است هر زن افعانی در ایران به سرعت صاحب دوازد فرزند می شود وخیلی هم به راحتی میگویند حقوق دریافت میکنیم از کجا برادر بزرگوار تورابه خدا وخون شهدا قسم که در این مورد رسیدگی و برسید به داد ایران که داریم بسرعت از درون کشور را به دست دشمن میدیم و پناهندگی خودش قانون دارد نه این که شناسنامه ایرانی گرفت باشند و صابت میکنم
احسنت بر دلاور ...اگر سپاه نبود انقلاب نبود.حق پیروز است.دشمنان و فتنه گران نابودند
جناب سلامی با احترام
تمرکز بر هر بخش و موضوعی زوایای دیگری هم دارد که به شرایط زندگی و رفاهی بر می گردد و با ایجاد شرایط و فضای مناسب است که نتیجه حاصل می شود یعنی اینکه باید خانواده دانش آموز و خانواده معلم مشکل معیشتی نداشته باشند تا این مهم بدست آید
بهتره اول مشکل فسادهای ریشه ای را حل کنید و بعد شعار های قشنگ بدید.
وجود چنین اشخاصی و ذخیره به این انقلاب لازم است.امریکا از این دلاوران جبهه و جنگ می ترسد.والا من و شما درازکشیدیم راحت طلب پول می خواهیم.فقط همه چیزمان شده دنیا..لعنت بر شیطان
با امید خدا دشمن هیچ غلطی نمی تونه بکنه
متاسفم برا افرادی ک فقط سنگ غرب و ب سینه میزنن تا الان ک بزرگ شدین و زبون در اوردین تو امریکا بودین؟! عجبا همه کشورا مشکلات دارن ولی هیشکی مث شماها پشت نمیکنه ب کشورش
من درمدارس مناطق محروم تدریس دارم،امروزه تمام دانش آموزان یک سلاح بنام گوشی و اینترنت دارند،مشکل درس نخواندن آنهاست تاپاسی ازشب هربلای سرخود می آورند بغیراز درس نخواندن، و خانوادگی مومن فرزندانشان کمتر در آسیب اند.
هر موقع تونستید یک سنسور دریچه گاز پیکان رادرست کنید آن موقع ماهم به تهدیدهای شما گوش می کنیم
کارنامه بدست هر مدرسه که می روی میگویند جا نداریم پراست تا مجبور بشوی غیر انتفاعی ثبت نام کنی و دهان مشکل دیگر خوب چطور میشود به بچه یاد داد بچه درسته بابات پول شهریه ندارد لباس به تن نداری گرسنه هستی وووووو اما دشمن انور آب است
سلام ،متاسفانه تضاد طبقاتی همه معادله ها را عوض کرده ،جامعه ای که چهل ساله با ایجاد این فضای پولدار و فقیر را ابجاد کرده راه بازگشتی جززززز یکسان سازی اقتصاد همه اقشار را نداره،که آن هم زهی خیال باطل،سردار جان،بنده علاقه زیادی به شما دارم و بعد از حاج قاسم عزیز شما محبوب بنده هستید،امامتاسفانه آمارها نشان میدهد وضعیت فارغ التحصیلی قشر مرفه جامعه درصد بالاتری نصبت به قشر ضعیف دارد.سردار عزیز تر از جانم، فاجعه ی اقتصادی وفرهنگی ای را که محصول چهل ساله این سیستم هست را خیلی سخت و محال است که بهبود پیدا کند،سردار عزیز بنده بعنوان یک دهه شسطی پشت میز همین مدارس پرورش پیدا کردم و راهی به جایی نبردم و الآن در چهل سالگی با سه فرزند مستاصل در تامین نیازهای اولیه آنها هستمو چه بسا و چه بسیار شرمسار خانواده ام هستم.سردار عزیزوضع موجود جامعه در خورایرانی جماعت نیستودرباره این اوضاع باید خون گریه کرد.........ووووو
سلام..لازم دونستم به اقایون مخالف و موافق موردی روو گوش زد کنم.......ما میگیم همه چی خوب و دست اورد هم درست.....میشه توضیح بدین که چرا بهتون این مورد بر نمیخوره و اکثر مردم نه همه مردم حرفشون رو به هر روشی که گفتن یهو گوش ها نمیشنوه و جوابی نمیاد سکوت میکنید تکلیف اینهمه اشخاصی که پول بیت المال رو خوردن فرار کردن عده ای توی زندان و عده ای سر پست هاشون هستند و راست راست میچرخن و تو بتن نظام هستند الان ۲۰ سال شد چرا راجب این موضوع سکوت میکنید.....چرا نمیتونید حرف بزنید مگه کسایی که ضربه کاری زدن و دارن میزنن از خود همین اشخاص نیستن....رگتون چرا بیرون نمیزنه..الان شنیدین دیگه انشااله اخریشم که وام ۲۳ درصد نزول بانکی جهت کربلا.....الان به کشورهای دیگه ربط داره...........حالا هی بیاید دو دسته رو میگم.....کل کل کنید..هر دو طرف هم به فکر مردم و از مردم نیستید...وگرنه کلکل الکی بخاطر این صحبت های سردار انجام نمیدادین....مردم خسته شدن از رفتاراتون...نظرتون در مورد همه چیز بوی هرج و مرج و اختلاف میده..این وسط هم چهارتا جون تازه به بلوغ رسیده بیان تماشاتون کنن.ببینم خسته نشدین ..یکی نیست بگه بسته خجالت بکشین.???????کلا خدا هیچ نقشی نداره...مونده تو کار شما...
اخلاق یعنی رحمت، پیامبر گرامی (ص) «و انک لعلی خلق عظیم؛به درستی که تو ای پیامبر صاحب خلق و خویی بزرگ هستی».
اولا باید نهادهای نظامی از اظهار نظر در مورد اقتصاد و فرهنگ خودداری کنند مگر نهاد فرهنگی و آموزشی نداریم که یک نظامی نظر می دهد؟ ثانیا باید با جهان به تعامل و تعادل رسید ثالثا باید بازنگری در اداره کشور انجام داد و قوانین کهنه را دور ریخت و با قوانین جدید جهانی کشور را اداره کرد وتفسیرجدید از این نمود که باب جوان امروزی باشد هیچ جای دنیای اسلام مثل ایران عقب مانده از نظر دینی نیست دین زدگی و دین ستیزی به خاطر اینکه مسئولین ما بلد نیستند کارفرهنگیکنند گریبان ملت را گرفته اسلام دین به روز است نه دین متحجرین
بابا مردم دیگه با چه زبانی حرف بزنن خسته شدن از این همه دروغ دانش آموزی که در جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان تو کپر درس می خواند همه چیز را لمس می کند.
جناب سردار شما مسول دفاع از مرزهای خاکی ایران هستی اجازه دفاع از فرهنگ و دین را به اهلش بسپار .....کسی توقع این اظهارات را از شما ندارد در کار مسولان آموزشی و پرورشی ورود کنی اونها هم در کارت ورود کنند کشور مشکل ایجاد میشود ..هر کسی را بهر کاری ساخته اند ...
حقوق و دریافتی شما رو با حقوق معلم ها عوض کنن همه چی درست میشه.... معلم از ۱۰۰ تا کتاب بهتر می‌تونه افرادی با ایمان و درست تربیت کنه به شرطی که نگران معیشت و کار دوم و سرویس اسنپش نباشه ...حرف زدن بسه عمل کنید نتیجه بگیرید
به جناب سلامی و دیگر مسؤلان محترن جمهوری اسلامی بفرمایید فرزندانشون رو از امریکا و اروپا بر گردونن بعد برای بچه‌های ما تصمیم بگیرن
درود به همگی شما هموطنان عزیز.نجات و سرفرازی ایران در گرو نجات اموزش و پرورش است.قدر معلمین را بدانید.
دوستان فقر ما بخاطر ناشکریه کدوم دوره هم‌خانواده دو یا سه تا ماشین داشت؟ این همه مد و قر و فر این همه مدرسه غیر انتفاعی این همه رستوران و فست فود همه از فقر مردمه؟ التماس تفکر!
بدبختی مملکت ما اینه که مسولین همه فن حریفن
جناب فرمانده خدا قوت ازقدیم میگن به بچه زیاد امرونهی نکن
رفتار پدر ومادر درست باشه مثلانماز بخونن دروغ نگن فحاشی نکنن
خیانت نکنن به فقرا خدمت کنن یاد امام زمان باشن خداوند رو بالاترین قدرت بدونن
بیت المال مسلمین رو توجه داشته باشن خود به خود بچه تربیت میشه ودرست تربیت میشه
با سیاست‌های نادرست مسئولین نالایق ارزش معلم را در جامعه به خصوص در نزد دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند پایین آوردند به همین علت حرف معلم تاثیر زیادی در بچه ها ندارد علاوه بر آن خانواده ها با ناز پرورده کردن بچه ها راه را بر تاثیر تربیت معلمین محدود کرده اند.
نمی‌شود همه مردم را ملا و دینی کرد
بچه وقتی که با گوشت کیلو ۶۰۰ تومن شکم خالی بره مدرسه.کمکم از همه چیز زده میشه.جناب سردار.این وضعیت نیست که درست کردید برا مردم.
سردار کشور ما از سوء مدیریت از خودخواهی مسئولان که فقط به فکر پر کردن جیبشان هستند از اختلاص از اختلاص.... فقیر شده دشمن دشمن دشمن ......
مسولین محترم تابناک لطفا پیام‌ها را به سمع نظر سردار برسانید که مردم ناراحت هستند از بی عدالتی ها ی موجود، ازاینکه با فقر فرزندانشان را 18 سال به مدرسه بفرستند و نهایتا مافیای کنکور خط بطلان بر زحمات آنها می کشند و با رانت و فروش سوالات فرزندان بی استعداد ولی پولدار کرسی های رشته های پر طرفدار را اشغال می کنند و پخمگان بر نخبگان مسلط می شوند،. وام‌های کلانی که افرادی خاص تحت عنوان کارآفرین با بهره‌ ی کم می گیرند و نهایتا چند افغانی را برای چند روز جهت حفظ صورت مسئله بکار می گیرند، و مشکلات دیگر که از حوصله این پیام خارج است، آیا دلیلش این نیست که بودجه ی آموزش و پرورش باید از تمام نهادهای دیگر بیشتر باشد و معلم را بجای کارمندان دیگر حمایت کرد تا بتواند به وطیفه ی خطیر خود که همانا انسان سازیست عمل کند، معلمی که دغدغه اش معیشت باشد برایش مهم نیست که فضای مجازی چه بر سر دانش آموز می آورد، ودودش به چشم همه می رود، شما خیال می کنید دخترانی که بی حجابی را پیشه می کنند فاسد هستند نه خیر سرمان را زیر برف نکنیم من با آنها صحبت کرده ام خیلی هم به عفاف معتقدند اما همه حرفشان انتقام از مسولین بی درد که فقط به فکر فرزندان خودشان هستند می باشد، حتی یکی از آنها می گفت من در خانه هم اکثر مواقع شال روی سرم هست. شماها، رانت و رشوه را بر اندازید، اول از شخص مسولین شروع کنید، اختلاسگر آن را رسوا کنید، انتقاد پذیری را بین مسولین رواج دهید ، به نمایندگانتان در سراسر کشور در تمام زمینه ها بگویید کاستی ها و نقاط صعفها و مشکلات را به بالا دوستی‌ها گزارش دهند نه گل و بلبلهای دروغین، از مسولین متملق دوری کنید، مسولی که حق مردم را داد می‌زند در جمعتان بپذیرید، آن وقت قلب دانش آموزان که هیچ قلب تمام کشور به تسخیر در خواهد آمد. وگرنه با صحبت‌های لحظه ای که بر آمده از احساس و موقعیت می باشد کاری از پیش نمی‌رود و خرابتر هم می شود، چه بسیار افرادی که جلو مسولین تملق و چاپلوسی می کنند ولی ذره ای دلشان به حال مردم و کشور نمی سوزد و فقط برای راه افتادن کارشان در ادارات است، و چه بسیار افرادی که زبان تملق و چاپلوسی ندارند و دلسوز مردم و کشورند.
سخنان سردار در مورد اصلاح سیستم آموزشیه، یعنی واقعا تشخیص ندادید و این تیتر دوپهلو رو نوشتی؟؟
سردار عملکرد ضعیف مسوولان باعث فاصله گرفتن نوجوانان ما ازنسلهای گذشته شده است نه فتنه دشمنان
سلام سردار سرلشگر بزرگوار، میشه نام چند تا از عملیات هایی که در دفاع مقدس جنابعالی حضور واقعی داشتین نام ببرید تا ما حداقل خیالمون راحت باشه که شما در حوزه ی نظامی آگاهی و اشراف دارید تا بعد برسیم به حوزه آموزش و پرورش ، بعد میشه منظورتون از این بیانات رو واضح تر بیان بفرمایید ، آیا هدف شما پیاده سازی همون سند کذایی هست که قرار شده طبق دستورالعمل در مدارس و سایر نهادها اجرا کنید
سردار‌وقتی‌که‌در‌مدارس‌از‌حجاب‌وقرآن‌رو‌اهیمیت ‌نمی‌دهند‌چه‌انتظار‌از‌پدر‌و مادر
دارید‌تعلیم‌وتربیت‌از‌آموزش‌پرورش‌آموزش‌داده‌میشود‌نه‌تعلیم‌‌خوبی‌دارند‌نه‌تربیتی
‌خوبی‌آموزش‌صفر‌آنها‌حتی‌کتاب‌قرآن‌اهمیت‌نمی‌دهند
باشه شما خوبین
از خیلی چیزها میشه فهمید که این راه که ما میریم به نا کجا آباد میرسه. از اینکه به خاطر شغلشون چادر میپوشن،تا مجریی کوچکترین انتقادی میکنه فوری بیرون میشه ،معلما خودشون اعتقاد ی به درسای اموزشی داخل کتاب ندارن،وخیلی چیزای دیگه،مشکل همیشه سر حجاب وبی حجابیه ،تونه خدا به هرکی که می پر ستید بیاید دین واز سیاست جدا کنید،خیلی از مشکلاتمون حل میشه
فرزند من از اول مدرسه تا کنون شاگرد اول مدرسه شون بوده و تو همه زمینه ها رتبه اول ولی امسال با شرکت در دبیرستان عالی نمره قبولی نگرفت در حالی که یک شاگرد معمول قبول شد تحقیق کردم چطور شد گفتن از سهمیه جانبازی استفاده شده این همه تبعیض واقعا بی انصافیه
اون موقع که بنده به عنوان یک معلم هشدار چنین روزی را به بزرگان دادم و گفتم مدارس را دریابید... گفتند سپاه موازی کاری نمیکنه و مساله آموزش پرورش با خودشه.... الحمدلله که امروز بالاخره متوجه شدند که مساله دفاع از مملکت، یک ید واحد میخواد و هر نهادی که کوتاهی کنه بقیه باید متذکر بشن. مغلطه نکنید.. اسم شهدا را اینطوری نیارید.. بچه های دهه هشتاد و نود در میان جنگ رسانه متولد شدند در حالیکه اکثر خانواده ها آکاهی رسانه ای کافی ندارند.
شما ها اول مدارس دولتی را زیاد کنید وبعد گرانی را درست کنید
افغانی ها را که مثل مور و ملخ زیاد شدند و وظیفه شماست که بیرونشون کنید چون باعث کم شدن خانه قیمت مناسب .ومدارس دولتی وبیکاری مردم شدند
با وجود آهنگهای تاک داون و ساسی مانکن و بعضی خواننده های دیگه و گرایش نوجوانان به این آهنگها و سبک زندگی غربی بعید می دونم در این جنگ نرم موفق باشید.
پیشنهاد من آزاد کردن همه چی در یک چارچوب خاص مانند باقی کشورهای مسلمان است.
الگومان می تواند عراق و عربستان و مالزی و ترکیه باشد، همین ترکیه که من چند سال پیش رفتم بیش از ۷۰ درصد خانومها در خیابانهای استانبول باحجاب بودن، اونایی که هم حجاب نداشتن هم فقط روسری نداشتن!
هیچ چیز مثل اعتمادنیست وقتی اعتماد ازبین رفت همه چیزرا باخود میبرد
آقای سردار خواب دیدی خیر باشد انشالا
سردار مهمترین مشکلات کشور ایران اقتصاد ضعیف و تورم و گرانی و بیکاری است مدارس دولتی پرشده از دانش آموزان افغانی هر کلاسی چهل نفره دانش آموز چطوری می خواهد درس یاد بگیرد به اضافه مهاجر ت نخبگان و دانشمندان که کشورهای دیگر از آن استفاده میکنند
راستی برادر خونه ات کجاست؟ماهی چند میگیری با اضافه کاریهات ؟اطرافیانت کدومها بیکارند ؟الان نگران اقساط معوقه هم هستی ؟ماشینت شده توصیف بنزین بمونه پمپ جایگاه بهت نده ؟.....غصه آینده بچه هاتم داری ؟ خانما کدوم آرایشگاه شهر می‌ره بالا شهر یا پایین شهر .....سردار جان جواب بده تا ببینم از مایی یا از کره. دیگه اومدی تا باهات مانوس شیم و قبولت داشته باشیم و بشوی سردار ما ...نه سرداری که خودش برای خودش درست کرده ..............‌
اگه مملکت اسلامیه و اکثر بالا دستی ها شدن روحانیون چرا مثل ائمه نا شناس نمیاین بین مردم تا ببینید مردم چه می کشند درآمد ها به هزینه ها نمی خوره . در آمد خودتون را با مردم عادی مقایسه نکنید بخدا پدر و مادر با هم میرند سر کار ولی وسط ماه کم میارن کتاب درسی عوض کردن فقط هزینه کرده بچه ها نوشته کتاب ها را قبول نمی کنند آنچه خودشون وپدر ومادر می‌بینند را قبول دارند
از مسئولین خواهشمند یم یه کار جهادی بکنن استعفای بدن شاید فرجی شود
سردا ر عزیز با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه درعمل با تورم چه کردید
سردار مملکتی که آموزش و پرورش و بهداشت در اون کشور طبقاتی بشه اون کشور را نابود شده بدونید این مسله از هزاران بمب اتم و یرانگر هست حالا شما برو بشو قدرت منطقه مثل سردار سلیمانی که رفت و جانشینی نداشت شما هم میری و جانشینی نیست که نیست حالا نیست ده سال دیگه اصلا نیست
جناب سردار عزیز یک مثال ساده میزنم اگه شما دنبال تغییر در سیستم آموزشی کشور هستید یه مراجعه کوچک کن زمان جنگ تحمیلی مگر امثال شهید فهمیده ها پرورش یافته کدام نظام آموزش بودند که از جان خود گذشتند برای اینکه از ناموس و وطن دفاع کنند الان همه چیز تغییر یافته کشور متخاصم عراق رو برادر خطاب میکنید اما همون آثار جنگ بر تن شهرهایی مثل خرمشهر وجود دارد شما جلو تورم گرانی رشوه رانت خواری و غیره را بگیر ببین چطور و بصورت خودجوش مردم ‌پشت نظام می ایستد شما الان یه سر برید مسجد محله ها سرزنده ببینم. چند نفر انگشت شمار برای فریضه نماز وارد مساجد میشوند آقای سلام این مردم زخم خورده افکار پوچ امثال شما هستند بفکر مردم باشید
جناب سردار با انگشت صحبت کردن وجه خوبی ندارد. وقتی برای آموزش و پرورش هزینه ای نمی کنیدوبیشتر مدارس را به بخش خصوصی واگذارکردید ومدارس دولتی شهريه چند ملیونی دریافت می کنند هزینه های ادارات رابه قول خودشان از مدارس برخوردار دریافت می کنید وبودجه های این کشور را در لبنان و.... هزینه می کنید چه انتظاری دارید در همه دنیا همه چی خصوصی است به غیر از آموزش ولی در ایران برعکس!
با سلام و احترام خدمت سر لشکر سلامی
ما همه چه عرب .چه کرد .چه لر.چه بختیاری .چه آذری .چه ترک همه زیر یک پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و همه ما تابع امر رهبریم..و برای حفاظت از یک وجب خاک میهن خون خود را فدا می کنیم.و در جنگ تحمیلی ثابت کردیم.
فقط تنها خواهشم اینکه صدای ما مردم شریف
شما همه چیز را با جنگ مقایسه می کنید و ما را بیچاره کرده ایدد.
آقا پول گندم را پرداخت کنید بدبختمان کردین
سلام بر حسین (ع)
جسارتا بزرگوار این چند سال اگر با کمی جستجو متوجه میشوید که مردم بالاخص قشر جوان کشور عزیزمان ایران در اینترنت و اخبار بیشتر پیگیر چه موضوعی هستند، ؟ شهردار قاتل تهران الان کجاس، مجرمین که از رده بالای مملکت بودن که اسم برد نمیکنم که مقادیر هنگفتی ارز مملکت را اختلاص کردند و باعث مرگ و خودکشی‌ها شدندو از نظر قانون مفسد فی اعرض محکوم شدند الان به بهانه صلاح مملکت نیست الان کجا هستند، چرا میشود به این راحتی ارزمملکت از کشور خارج شود، ولی مثلاً اگر از انگلیسی بخواهی ۱۰۰۰دلار ارز خارج کنی باید از هفت خان رستم بگذری ولی در ایران اینطور نیست متأسفانه ، من شما را رهبر عزیزمان را کشور عزیزمان ایران را خیلی دوست دارم و درود میفرستم، والسلام سید سعیدالماسی ،برادر زاده شهید سیدناصر الماسی در عملیات والفجر هشت ،
با عرض سلام از صفر تا صد مون منفی منفیه وهیچ کس ازمسعولین نمی تونن قدم مثبتی بردارد هرکدومشون پست میگیرد فقط فکر خودش واطرافیانش هست وبس هیچ کس بفکر مردم نبود و نیست و نخاهد هم بود چون اختلاس های صد هزار میلیاردی که صفرهاشون اصلا قابل شمارش نیس پدر این مردم ومملکت به نابودی کانده
دشمنه مردم دزدی کثیری از مسئولین است ، آقای سردار شما جلوی دزدی خودیها رو بگیرید ، جنگ با دشمن خارجی پیشکش ، در ضمن آموزش و پرورش و معلم بچه های ایران ، کردار و عمل مسئولین کشور است نه متن داخل کتابها و گفته های معلمها .
احسنت درود به سردار
فرمانده جان براینکه مردم حرف شمارابخوانن وتوی دلشا ن جابگیری حداقل جلوی این گرانی ها رابگیرید مردم دارن عاصی میشن باگوشت ۵۰۰تومنی ومرغ ۸۰تومنی واجاره خونه ها‌هزینه های گرانقیمت موادلوازم زندگی دررنج وعذابن من بازنشسته چجوری زندگی کنم درد مردم جامعه ما گرانیه کمرشون خم شده مردم دریابید که همین مردم شمار اوردن ممکنه بریزن بیرون وشمهاارا بیرون کنن اینهمه ثروت مملکت کجا میره مردم که رنگش نمیبینن
فقر،گ اختلاف طبقاتی، گرانی، تبعیض، اجاره خانه، حقوق پایین رو کی میخاد درست کنه
احسنت به سردار عزیز ،،هر چیزی سر جای خودش باید درست شه ،،،،
مدیرمسءول تابناک خیلی عجیبه نظرمخلفا روهم نشردادی نکنه میخوای شناسایی کنی
همش شعار به مامیگن تحریم
از قدیم گفتن هر سنگی باید به اندازه خودش سنگینی داسته باشه.

شما نظامیگری کنین

آموزش و پرورش هم کار خودش رو بکنه.
دشمن کدوم دشمن دشمن داخل کشور بارانت فسادودزدی کمر مرد شکوندن مردم بخاطر تبعیض ازنظام بریدن
آقای سلامی شما اول این مسولیت بی کفایت بی لیاقت رو از کار بر کنار کنید دوزد رو از مملکت دور کنید این ایران آباد میشه چرا دولت این همه زمین در اطراف شهر ها افتاده برای مردم خانه زندگی درست نمی‌کنند چرا عربستان و کشورهای همسایه در حال پیشرفت هستن ولی ایران هنوز هنوز اندر غم یک کوچه مونده چرا
مفهوم نیس گرسنمه فعلا خیلی گرسنم???
کمر مردم زیر بار گرانی‌ها شکست کاری نکردید!رسول خدا می‌فرمایند وقتی فقر بیاید اعتقاد به دین از بین میرود
در دنیا تنها کشوری هستیم که از نگاه مسوولین بیشترین دشمن را داریم، چرا باید اینگونه باشد؟
سلام سردار حرفهای شما کاملا درسته ولی به نظر میرسه که تو خود آموزش و پرورش آدمهای خیانت کاری هستند که مخالف این مسیری که شما می فرمایید عمل میکنند و آب به آسیاب دشمن میریزن لطفاً تا دیر نشده فکری بکنید
اگر سپاه نبود ایران هم نبود
سلام
سردار میشه بفرمائید بچه‌ها تون تو کدوم مدرسه دولتی!!!! و کدوم منطقه متوسط !!!!! درس میخونند
حواست باشه انگشتتو به طرف آموزش وپرورش نگیر تو خودت تربیت شده‌ی همین آموزش پرورشی این انگشت درجهت رفع بیکاری ومعیشت مردم وزباله گردها نشانه بگیر دلاور آموزش وپرورش خودش صاحب داره
بیش از 44 سال است که نسبت به امکانات روز جهان در تمام زمینه های اقتصاد و فرهنگ و آموزش و صنعت و جاده ها و همه و همه عقب هستیم اگر هم پیشرفتی بوده مردم عادی کمترین سهم را داشته یا اصلا سهمی ندارند . اگر امروز هم یک مقام مطرح به مشکلات اذعان می‌کند فقط بازی با روح و روان مردم است . ایران اسلامی آینده ای ندارد چرا که پشتوانه مناسبی در بین جوانان ندارد . خواهشاً دیگر مشکلات را به تحریمها ربط ندهید . چرا که خیانت مسئولان و فرزندانشان ایران و ایرانی را زمین زده .
من دانشجو رشته کامپیوتر دانشگاه شریف هستم چندین سال بی خوابی و درس خوندم و خیلی عذر میخوام داخل این کشور که هر کس انسان با سواد خونه نشین و انسان های کم سواد و بی سواد مسئول و رییس و عضو هیئت علمی دانشگاه و حالا هم استادان بی سواد در دانشگاه و کل کشور هستند اصلا برای چی در ایران بمانم بنده منتظر لیسانس خودم هستم با اپلای کنم به کشور کانادا حداقلی ترین زندگی رو در اونجا داشته باشم تا اینجا کمرم زیر خط فقر نشکنه
اگر به دانشجو ها واقعا می رسید که من و امثال من در این کشور می ماندیم ولی شما فقط به ادم هایی با سواد دینی بها میدهید و جای امثال ما در کشور که درش به دنیا امدیم و ریشه کردیم نیست
من جوان باید انجا سخت تلاش کنم که یک زندگی متوسط رو به بالا داشته باشم با علمم ولی در ایران حتی نمی توانم لپ‌تاپ برای خودم بخرم
وضعیت اقتصاد را درست کنید دشمن فرضی به هیچ وجه به ما حمله فرهنگی نمیکنه این خیلی ساده است
سلام اگ همچی کاردشمنه شماچکارمکنیداین دشمن خیال ک آمریکا پس بچه‌ای شماتویخاک دشمن چکار می‌کنند
سردار داره بهتون هشداز میده گوش کنید دیگه
آخرین هشدارهایی که داد و گوش ندادید ضرر کردید
سوره مبارکه یونس آیات شریفه ۳۶ و ۳۷ بیشتر شان فقط تابع گمانند، و گمان نمی‌تواند جای حق را بگیرد ، هر آینه خدا به هر کاری که می‌کنند آگاه است . نشاید که این قرآن را جز به خدا نسبت کنند ..‌‌‌..‌...
تا زمانی که همه حتی مسئولان ارشد به فکر جیب خود اند وضع مملکت این است
من سیزده ساله خستم ازین کشور مدرسه جای خود دارد یه کیف یه میلیونه لوازم تحریر به کنار این مملکت برای آقازاده‌ها راحته
سلام با چه زبونی از گذشت و ایثار و فداکاری مسبولسن این مملکت تشکر کنیم . ببینید چطور قید زن . بچه . اقواو رو زدن و فرستادند شون اون ور آب تا با خیال راحت و فراغ بال به تربیت و هدایت بچه های ما بپردازند. . آیا ما ارزش این همه محبت و فداکاری عزیزان رو داریم . تازه قید دو تابعیتی رو هم زدن چه فداکاری هر روز زندگی انور آب برابر باهزار روز زندگی در این ور آب.
سلام
من از مسیول سایت تابناک خواهش میکنم پرسشهای که از سردار شده است را پیگیری و در صورت پاسخ از ایشان در سایت قرار بدهید
من در صدد جواب دادن نیستم اما مطلبی هست که خود نطام قبلا آن را نفی کرده و محصول نفی آنرا الان کاملا احساس و کمبود را می‌بینیم
نمایش نامه ای را در رادیو گوش میدادم که نصیحت بسیار بجا پدری به فرزندش می‌کرد که ما ۴۰ سال پیش قبول نداشتیم اما حالا به اشتباه مان پی بردیم که مثال مشت نمونه خروار است عیان گردید برای همین است که نمی‌توانیم مشکلات مان را حل کنیم
پدر به فرزند دانشگاهی در نمایش گفت

فرزندم خوب درس بخوان و در آن درس تخصص لازم را فرا بگیر که این روزها متخصص نیازمند جامعه است

اما ۴۰ سال پیش دقیقا گفته شد

ما نیروهای مومن و متعهد لازم داریم و نه متخصص
از همان زمان مهاجرت ها شروع شد چرا ؟ چون کسانی بودند که فقط وطن پرست و انسان بودند و کاری هم به سیاست و مذهب نداشتند و دیگر می‌دانستند در آن فضا نمی‌توانند کار کنند چون اگر نماز جماعت اداره و یا سازمان نمی‌رفتند اخراج می‌شدند.....وسلام
سردار عزیز،حق با شماست.
آموزش و پرورش یک تحول اساسی لازم داره.سیستم زمان دفاع مقدس بهتر بود.چندین مدل مدرسه نبود.همه یک مدرسه میرفتند.الان تبعیض نابود کرده آموزش و پرورش رو.
خوش ش به حالت که عم پول نداری وااز دشمن دم میزنی
لامعاد له لامعاش همش با اخم و انگشت تهدیدیدمردم مردن از گشنگی
خسسسسسته ام ازیین همه رجز... شما میلیاردری ماداغونیم ول کن آقا هیچی نفهمیدیم پیر شدیم افسرده شدیم دلت خوشه
متاسفانه سردار نه آز وضعیت آموزش و پرورش مطلع است نه آز پذیرش دانشجو دانشگاه‌ها تبعیض بزرگترین معظل کشور است
برای سردار عزیز لازم به ذکر است دانش آموزان که وضعیت درسی مطلوبی نداشتند یا در هنرستان ثبت نام می کردند یا به ارتش در حد گروهبانی
متاسفانه امروزاون دانش آموز هنرستانی وزیر آموزش پرورش است حضرتعالی چه انتظاری از کسی که توانایی امورخودرو ندارد انتظار معجزه دارید
سلام دشمن از خودمان بوده همه چی خراب کرد رئیس جمهور عزیزم داره درستش میکنه در انتخاب دقت کنیم
آنهایی که میگویند مردم گدا هستن و ندارند عمل بینی وبوتاکس و هزار جور دیگر عمل زیبای زن دخترانشان میتونند و دارن ولی برای خرج مدرسه بچه هاشون ندارند
بی مسئولیتی مسئولان ربطی به تحریم نداره
اگ تحریمیم باید بیشتر هم دولت وهم مردم جدی باشیم امریکا که ماشینای داخلی رو تحریم نکرده
....)؟
دمت گرم سردار
یادمه.زمانیج بچه بودم.قلعکم.پر میکردم برای رزمدگان میفرستادم.الان سه تا ببچه دارم.توی خرجشان.موندم..پس کمک کنید تا ترک تحصیل نکنند..اگه چیزی برای ملت گذاشته باشید.که اصلا توی فکرمردم خوتان نیستید.فقط دلسوز کشورهای همسایه هستید.فقط عالی دروغ میگوید
دوستان ی جوری همه چیو پای فقر گزاشتن انگار هرکی خانوادشش بی پوله پس اون شخص خرابه و خلافکار و اونیکه باباش پولداره موفق و بچه مثبت ..فک نمیکنید این حرفتون توهینه
لطفا بگویی انها که 8 سال از کشور در مقابل کشور متجاوز کراقایستادن پرورش یافته کدام مکتب بودن.
مردم ناراحت هستند. برای مثال آقای خاوری محل زندگیش معلومه و برای شما مثل آب خوردن هست که اونا دادگاهی کنید و پول مردم را به بیت المال برگردانید و صدها نفر از اختلاسگران دیگر را . لطفاً بفرمایید مشکل از کجاست که اقدام نمیکنید.بخدا مردم همه چیز را میفهمند
بنام خدا ...بابا آب ندارد.بابا نان ندارد..بابا درباران آمد.بابا دست خالی آمد....
سلام خدمت سردار عزیز. فرمایش شما متین ولی وقتی سر سفره نان نیست فرزند من می‌داند مشکل از کجا هست کدوم کشور مشکل نداره مگه ما تنها مشکل داریم آخه معلمی که حقوقش اندک با چه امیدی درس بده مثل کاش فقط نحوه درس دادن معلم بود
خرج تحصیل مون بدید بخدا بیشتر دانش پول یه جزوه یا سی دی یا قلم چی و لپ تاپ ندارن به دلیل دزدهایی صورت گرفته
ایران داره به قله های سیاست نزدیک می‌شود با فرهنگ سازی کشور باید از سیاست کشور چین استفاده کرد
سردار عزیز و شجاع ایران آفرین بر شما. آموزش و پرورش ریشه همه این مشکلات است. کتابهای درسی باید محتوای عالی داشته باشد. باید رشادتهای شهدای ایران و از دین اسلام غنی باشد. ائمه مظلوم باید به همه معرفی شوند. حتی جوانان هم از زندگی ائمه چیز زیادی نمی دانند. واقعا حیفه در جامعه ای شیعه این مسائل کمرتگ باشد.
آموزش ما بدون پرورش است. چطور زودتر احساس خطر نکردند؟کاش بیسواد می مانند و نمره قبولی مفت میگرفتند ولی دوران کرونا وارد اینترنت نمی شدند. عوارض زیادی دیدیماینها بهتر از انحرافات اخلاقی بود. بخدا زیبایی دین اسلام به مردم معرفی نشده. جواب پیغمبر را چه خواهیم داد؟
سلام سردارعزیز اینجانب به سپاه مراجعه مشکل اعصاب روان بعدازچند ماه برسی.من را به کمیسیون فرستادند ۱۲/۵درصد جانبازی اعصاب روان باتایید فرماندها ومعرفی به بنیاد شهید کمیسیون حالم بعد بود یاخبر به من نداده بودن بعد به بنیاد مراجعه کردم فرمودند شما کمیسیون شرکت نکردید گفتم حالا بفرستید گفتند باید دوباره ازسپاه معرفی بیارید من به سپاه مراجعه کردم فرمودند دستور دادند اعصاب روان وشیمیایهارا به کمیسیون معرفی نکنید من که سه ماه۲۳روزخط مقدم خدمت کردم هیچ. امتیاز زیرشیش ۶ماه نداریم
سلام ماعاشق ولایتیم ازقدرتهای پوشالی نمی ترسیم باتوکل بخدادشمن رامایوس میکنیم من پیرمرددرخدمت برای حفظ جان مال مردم هستم کوچک همه مردم هستم وراه شهداوایثارگران راادامه خواهیم دادانشاالله یاحسین شهید فقط گرانی تورم تبعیض وپارنی بازی وفساداداری چاره ایی بیندیشیدخسته نباشیدنوهایم درخدمت انقلاب اسلامی وفرزندانم درخدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی هستیم رزمنده دفاع مقدس کوچک همه مردم
با عرض سلام همه کامنت هارو خوندم کاش سلامی هم میخوند من جانباز شرمنده این مردم شدم شرمنده زن ربچه شدم
سلام اگر شما بی حجاب ها را بررسی کرده باشید. مشاهده خواهید عمدتا یک مشت نوکیسه که در این تحریم ها و فشارهای اقتصادی آمریکا به پول های باد آور ِرده رسیده اند. اگر مشکلات همه داخلی است. چرا آن آمریکای بدبخت شب و روز در تلاش است با انواع و اقسام تحریم های هوشمند تر و با کیفیت تر جلوی پیشرفت ایران را بگیرد. اگر عامل داخلی تعیین کننده است. البته عوامل فاسد داخلی هم در تشدید تحریم ها نقش دارند. ولی اگر نقش اصلی را دارد . چرا آمریکای بدبخت همه تحریم ها را حذف نمی کند و خودش را به زحمت انداخته است و هر روز اعلام می فرمایند ما فلان تحریم را اعمال کردیم. و یا داریم اقدامات لازم را انجام می دهیم تا به امید حق سقف تحریم های ایران حداکثری شود.
درود خدا بر فرمانده من . شما زحمت بکشید قدری در این ۲۰ کانال تلوزیونی جذابیت ایجاد کنید تا ماهوارها از خانه ها جمع شود . با این صدا سیما که به صورت کاملا" غیر حرفه ای و بسیار کلیشه ای دائم خوراک تکراری و بی محتوا و . و. و. تقاضا برای ماهواره کم که نمیشود هیچ زیادتر هم میشود با بگبرو ببند هم حل نمیشود حداقل دو دهه تجربه شده
فرزندان این بچه ها جالب خواهند شد
سلام ،امسال باز هم قسمت شد تا سفر اربعین بروم،حرفم این است کل دنیا آموزش پرورش دارد اما عراق مافوق آموزش پرورش را دارد،شما حساب کن کودکی را که،با لفظ لبیک یا حسین ع از زاٸر ابا عبدالله با ادب و احترام استقبال و پذیرایی میکند چه تاثیری در آینده کشورش خواهد داشت،به جرات قول میدم،عراق در حال پرورش کودکانی مقید و کارآ در آینده است که به برکت امام حسین ع ،به نتیجه خواهد رسید.
سلام سلام سردار دزدی های داخلی ایران را نابود کرده شما داخل را درست کنید بیرون پیشکشتون
شما دلار رو بیار ۳هزارتومان ما مردها هم چادر می پوشیم
در اینکه باید دانش آموزان رو درست تربیت کرد، شکی نیست. اما یک نکته رو نباید نادیده بگیریم. اینکه تمامی مسوولین و دست اندرکاران در تلاشند تا رفتار مردم رو عوض بکنند اما هیچکدامشون حاضر نیستند که حتی به اندازه سر سوزن، تغییری در نگرششون نسبت به نسل جدید ایجاد بکنن. به نظرم، عمده مشکل کشور در خصوص مسایل فرهنگی و اجتماعی، در هین نکته خلاصه میشه. هنوز مسوولین ما فکر می کنن که با کار فرهنگی و یا زور و ارعاب، می تونن جوانان امروزی رو مثل جوانان سی ، چهل سال قبل بار بیارن!!!
ماشاءالله
سلام سردار خوبی ها خدا قوت. سردار خیلی گله دارم ازتون رو کار خودتون بیشتر تمرکز داشته باشین دلمون واسه حاج قاسم عزیز هنوز خون است چیکار میکنین بخدا این رسمش نبود.
سلام فرمانده شعاردادن وحرف زدن خیلی آسان است بریدببینید اسرائیل به اندازه یک سوم یزدهست بیش ازده میلیون جمعیت دارندنه مشکل مسکن نه اشتغال ونه اعتیادوغیره دارنددانشمندان ومسئولین ما ازدشمنان یادبگیرندچطوربه دادملت خودشون می رسند
سلام سردار من یک ایرانی و هم وطن شما متعهد و دوستدار این سرزمین ،با هم حضورا دیدار کنیم شاید تجربیاتم در مورد تحصیل لازمه استقلال کشور در گرو استقلال اموزش و پروش سودمند واقع گردد،دشمن هرچه قدرتمند باشدباید عمق راهبرد در همان حد باشد،
سردار وضعیت امروز اکثریت مردم ایران را ببینید بعد کلاه خود را قاضی کنید،وضعیت اقتصادی کشور را با کشورهای ملخ خور اطراف خود ببینید بعد قضاوت کنید،سپاه از اول انقلاب همه کاره مملکت بوده ،اقتصاد،فرهنگ،سیاست، و همه امورات کشور در ید قدرت سپاه بوده اگر ناکارآمدی امروز در تمام مسائل و مراتب کشور حاکم است ،باید در مجموعه خود تجدید نظر کنید.
در ضمن معلم در این کشور دیگر عزت و جایگاهی ندارد،معلمی که هنوز درگیر معیشت است، چگونه می تواند دانش آموزی را تعلیم و تربیت کند برای سربلندی ایران ،جایگاه معلم از دست رفته،چراغی که به خانه فرض است به مسجد حرام است.
شعار مشکلی را حل نمی کنید به عمل کار برآید.
آقا شما وقتی جلوی این دزدی ها و دروغ گویی ها و مسئولان بی کفایت رو بگیرین همه چیز درست میشود
در در روستا ها و شهر های بندرعباس افراد زیر ۱۸ سال دارند قاچاق گازوئیل انجام میدن چرا رسیدگی نمیشه، در دهنو ، چاه فله ، کولغان ، جلابی ، حسین آباد ،پشتکو ،کلاهی ،
میناب ، ژوکی ،چاه اسماعیل ، روزانه میلیون ها لیتر گازوئیل داره قاچاق میشه
میدونم نظرم منتشر نمیشه ولی سایت معلوم الحالی مثل تابناک با اخبار جهت دار نمیتونه ارزش سرداری که همه دنیا ازش حساب میبرند رو خدشه دار کنه در قلب مایی سردار من معلم هستم و تا جان در بدن دارم دانش آموزانی وطن دوست و با غیرت و دشمن غرب تربیت خواهم کرد
شما جلوی فساد اخلاقی و فساد مالی در سیستم مقامات بالا را بگیرید ، راجب مردم صحبت نکنید مردم خودشان از ارزشهای انقلاب حفاظت می کنند ،اکثر مردم شرایط مالی خوبی ندارند پیس نگران مردم فقیر نباشید پول نفت پول گاز پولهای دیگه را ببینید کجا هزینه میشه
جناب سردار احترامت واجب ولی اگه من معلم به شما بگم باید تو سپاه اینکاروبکنی اینکارو نکنی نمیگی در کاری که توش تخصص نداری نظر نده!؟
یعنی میخواهید عوام‌گرایی را از کودکی یاد بدهید درضمن شمادر چه زمینه ای تخصص دارید
سلام به سردار عزیز من همیشه این دغدغه رو دارم که باید برای معلمان واموزگاران ودبیرها واستادان یک گزینش خوب انجام بشه متاسفانه امروزه در آموزش خیلییییی نرم رفتار میشه وخیلی از دانش آموزان خصوصی کاملا بیسواد بالا آمدن واموزش های دینی وتربیتهای اجتماعی و... در آموزش فرزندان ما بسیاررررر کمرنگ شده متاسفانه و همچنین استادانی در دانشگاهها هستن که واقعاً سواد کمی دارن و دانشجویان رو از دین ونظام تا امید میکنن متاسفانه وبسیار جای تأسف داره
سلام سردار پول گند م چی شد بدبخت شدن کشاورزان پش کی بریم ای خدا ای خدا چقدر دروغ
اقای سرلشگر سلام فکر کنم جیب شما پرپول دررفاهی واز شکم ما مردم گرسنه خبر نداری من پدری هستم با چهل هشت سال سن که بیکارم وامورات زندگیم را به سختی میتوانم جور کنم چرا به فکر معشیت مردم نیستین که چقدر فشار برروی خانوادهاست اگر مردم در رفاه باشن وبه خوبی زندگی کنند بقیه مملکت درست میشود فکر کنم سردار شکمت سیره وازحال ما گرسنه ها خبر نداری که با چه بدبختی زندگی میکنیم من ناراحتی قلبی دارم که هزینه اش هشتادمیلیون شد اگر کمک خانواده ام نبود باید میمردم حالا شما از چی صحبت میکنی کمی به فکر ما بدبختها باشید وقتی ندارم کیف کفش کتاب بچه ام رابخرم چطور میتوانم ازمملکتم دفاع کنم کمی طرز فکرتون راتغیر دهید به فکرما مردم گرسنه باشید یادتون بیاید ازما فقیر فقرا اجرتون باسیدالشهدا
ضمن تشکر از سردار عزیز
لطفا عوامل مسمومیت دانش آموزان دختر در سال گذشته را معرفی و محاکمه کنید بعد به سایر این مسایل بپردازید
سیستم اقتصادی ایران باید عوض شود.میان داخل برنامه های شعار می‌دهند.اینجوری فایده اکثریت معلم ها بی سواد هستند.. رتبه بندی آخرش این شده.. اکثریت مردم توی همین بورس نابود شدند دولت مقصر اصلی این است.. اقتصاد درست بشه کسی کار به کسی ندارم. دولت و مردم یکی هستند دیگه برای چی شأن شونه بکشند برای هم ایران توی منطقه کشور بزرگی حساب میشه..این ناامنی داخلی برای ایران خوب نیست .. اقتصادی درست شود این هم برطرف می‌شود
سردار عزیز این مسائل نیاز به متخصص. امور. دارد .و متولی ان اموزش و پرورش. است .بنظرم. اشتباه. راه بردی حکومت. این است. که دولت مردان. در کار یکدیگر. بیش. از اندازه. دخالت. می کنند ..
واقعا باورم نمیشه خبر گزاری تابناک دو پهلو پیام میزنه البته من چند سال پیش شما رو دنبال می کردم حتماً و قطعا باید مدیریت تغییر کرده باشه که اینجوری تحریک کننده تتیر میزنید انشاالله خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند.
معلم محترمی که خود را با نام بنده خدا معرفی کرده باید بگویم متاسفم که شما معلم این مملکت هستی چونکه آنقدر ترسو هستی که شهامت نداشتی اسم خودت را ذکر کنید چگونه می خواهید درس شهامت بدهید و بعد اینکه مگر سردار بجز اینکه گفتند باید بچه هایشان را دریابیم حرف بدی زدند که مردم از او بدبین شوند و دیگر اینکه ایشان با بسیج دانش آموزی دارند صحبت می کنند چه ربطی بهگرانی و تورم دارد و اما در مورد تورم و گرانی هیچ شکی در آن نیست اما شما به گونه ای دم از فقر می زنی و بزرگ نمایی می کنید که نود در صد مردم گریبانگیر فقر شده اندام نگاهی به خیابان‌ها بنداز ببین آیا جمعیت هشتاد و پنج میلیونی که شصت و پنج میلیون ماشین توی خیابان‌ها هست از فقر است آیا هر وقت دو روز تعطیلی هست جاده های کشور با ترافیک سنگین مواجه می‌شود اینها علایم فقر است و اضافه کنم که شما نمی توانید جواب سوالات دانش آموزان را بدهید از بیسوادی و تا آگاهی شماست پس رها کنید و جای خود را به یک معلم آگاه و باسواد و عاشق بدهید و گر نه خاین به بچه ها هستید وای بر آموزش و پرورش ما
سلام آدم قانع درآرامش کارهاش رو انجام میده بی قناعتی بی تدبیری ،ناامیدی ،نارضایتی از همه چیز رو بدنبال داره خدارو هم ناشکری میکنیم دین رو باپول میسنجیم همه چیز رو قاطی میکنیم دینمون رو به خاطرمشکلات میسوزونیم ایران اینقدر بدبخت وتاریک نیست خدارو هزارمرتبه شکر درکشور صاحب الزمان زندگی میکنیم کشوری قوی وآینده ای روشن زندگی میکنم
الله نگهدارت سردار سلامی
سلام خسته نباشید ببخشید گزینش استخدامی سپاه پاسدارن چه تاریخی هست کجاباید برای اراعه مدارک اقدام کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست