بازدید 14027

رودی فولر سرمربی آلمان شد؛ کلوپ در حال مذاکره

کد خبر: ۱۱۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 11 September 2023

با برکناری هانسی فلیک، هدایت ژرمن‌ها به رودی فولر سپرده شد، هرچند یورگن کلوپ گزینه اول مانشافت بوده و هست.

رودی فولر سرمربی آلمان شد؛ کلوپ در حال مذاکره

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی رسانه‌ها از تمایل فدراسیون آلمان‌ برای مذاکره با یورگن کلوپ جهت هدایت تیم ملی فوتبال این کشور خبر دادند.

 کلوپ سرمربی تیم  لیورپول یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال آلمان شده است ولی به دلیل قرارداد او با لیورپول،  فعلا رودی فولر روی نیمکت مانشافت خواهد نشست.

بعد از اخراج فلیک به دلیل نتایج ضعیف و شکست مقابل ژاپن با نتیجه ۴ بر یک در دیداری دوستانه، چندین گزینه از سوی رسانه‌ها برای هدایت تیم ملی آلمان مطرح شدند.

قرمزهای آنفیلد یکی از موفق‌ترین دوران تاریخ خود را تحت هدایت کلوپ تجربه کرده‌اند و کسب جام‌های مختلف از جمله این موفقیت‌ها بوده است. حالا مربی ۵۶ ساله لیورپول گزینه هدایت آلمان شده است.

با اینکه یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آلمان نام گرفته بود ولی از یورگن کلوپ نیز به عنوان دیگر گزینه صحبت می‌کنند. الیور گلاسنر سرمربی سابق آینتراخت فرانکفورت، رالف رانگنیک سرمربی سابق منچستریونایتد و توماس توخل سرمربی بایرن‌مونیخ نیز مربیانی بودند که نام‌شان در رسانه‌ها مطرح شده هر چند رانگنیک این موضوع را تکذیب کرد. 

البته این موضوع نیز مطرح شده که آلمان به دنبال ارائه یک پیشنهاد بزرگ به کلوپ است و اگر نتواند او را به طور کامل جذب کند این شانس را به کلوپ می‌داد تا هم هدایت لیورپول را داشته باشد و هم آلمان.

با اینحال در صورت بن بست مذاکرات، حتی می توان به ادامه سرمربیگری فولر تا جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ فکر کرد.

رودی فولر سرمربی آلمان شد؛ کلوپ در حال مذاکره

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست