بازدید 5291
۹

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد

سید محمد حسینی با بیان اینکه سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی، در نامه‌ای به قالیباف، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد، با اشاره به بخشی از سوابق اجرایی و تخصصی هاشمی، گفت: کیومرث هاشمی دارای تخصص، تجربه و سابقه مدیریت اجرایی طولانی مدت در حوزه ورزش کشور است.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 11 September 2023

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد

 

تابناک _ معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس خبر داد.

سید محمد حسینی با بیان اینکه سید ابراهیم، رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی، در نامه‌ای به  قالیباف،  وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد، با اشاره به بخشی از سوابق اجرایی و تخصصی هاشمی، گفت: کیومرث هاشمی دارای تخصص، تجربه و سابقه مدیریت اجرایی طولانی مدت در حوزه ورزش کشور است. «معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای سازمان تربیت بدنی»، «معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش»، «سرپرست فدراسیون فوتبال»، «رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران»، «عضو هیئت رئیسه شورای المپیک آسیا»، «نائب رئیس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا»، «نماینده ورزشی جمهوری اسلامی ایران در یونسکو»، «رئیس امور مجامع فدراسیون های ورزشی کشور»   وهمچنین مدیر کل تربیت بدنی در  دو استان همدان و یزد از جمله سوابق او در حوزه ورزش است.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس خاطرنشان کرد: در نامه آیت الله رئیسی به آقای قالیباف همچنین علاوه بر سوابق اجرایی و مدیریتی، برنامه های وزیر پیشنهادی نیز در هشت فصل ارایه شده که به این شرح می باشد: «ساماندهی امور جوانان»، «توسعه ورزش همگانی»، «حمایت و تقویت ورزش تربیتی»، «توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی»، «ساماندهی و گسترش ورزش حرفه ای»، ‌ » ترویج فرهنگ، اخلاق و معنویت در ورزش»، «توسعه و تقویت ورزش بانوان» و «توسعه متناسب و متوازن زیرساخت های ورزش»

 حسینی همچنین اظهار داشت: امیدواریم هفته آینده در صحن علنی مجلس نمایندگان محترم با رای اعتماد بالا آقای کیومرث هاشمی را به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب کنند.

«سید حمید سجادی» وزیر ورزش به‌دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، دوبار تقاضای استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرده بود.

بالگرد حامل حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، چهارم اسفند ۱۴۰۱ هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند و اسماعیل احمدی رئیس حوزه وزارتی وزارت ورزش نیز جان خود را از دست داد. سجادی اخیراً نیز به‌دلیل آسیبی که به طحال او در همان سانحه بالگرد وارد شد، تحت عمل جراحی قرار گرفت .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
کابینه احمدی نژاد یواش یواش دوباره شکل و تکمیل می شود!
عباس عبدی: هر نوع تلاش برای خالص‌سازی آب در هاون کوبیدن است
کارنامه اجرایی این بابا ضعیفتر از حمید سجادی وزیر پیشین است.
وزارت ورزش و جوانان!
کدام جوانان؟ همهشان آویزان خانواده هایشان هستند. سواد و تحصیلات دانشگاهیشان پشیزی ارزش ندارد. اگر سر کاری هم می روند، حتی نمی توانند امورات اولیه نظیر خورد و خوراک و پوشاکشان را تامین کنند. همگی در حال ترشیده و پیر شدن هستند و باید حسرت ازدواج تشکیل زندگی مستقل را با خود به دنیای باقی ببرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
گل گفتی بخدا.من خودم یکی از اون جونهام خدایش
برای نخستین بار، 4 وزنه بردار اسراییلی برای شرکت در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان وارد عربستان شدند!
کو جوان؟ وزیر برای چیه؟
توانمند تر از وزرای قبلی است
به نظرم ایشون به درد وزیر ورزش سالمندان بیشتر می خورند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی