نبض خبر

کتک زدن مهاجرین غیرقانونی در اتوبوس

کد خبر: ۱۱۹۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 11 September 2023
تعداد بازدید : 13209
بازدید 21498
هجوم میلیونی مهاجران سوری و افغان به ترکیه از صبر و تحمل ترک‌ها خارج شده و در جامعه ترکیه مطالبه عمده برای اخراج و بازگرداندن آنها به سوریه و افغانستان است؛ موضوعی که شعار و وعده همه کاندیداهای ریاست جمهوری ترکیه بود و اردوغان مجبور است به آن عمل کند. در چنین فضای پرتنشی برخورد عمومی با مهاجرین غیرقانونی سوری تشدید شده است. در همین راستا ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد سه زن سوری توسط مسافران ترک اتوبوس شهری کتک زده می‌شود و از اتوبوس بیرون انداخته می‌شوند. این لحاظ تلخ را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶
ترک های ترکیه حتی لباس تن زنو بچشون از توریست و پناهنده تامین میشه دیگه این رفتار وحشی وار چرا باید ازشون سر بزنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
یارب مبادا گدا معتبر شود
جای خجالت داره برای ترکیه
اینها هم آدم و مسلمون و همسایه هستند 400سال هم که دولت عثمانی بهشون ستم کرده بجای معذرت کتک هم میزنید
طفلک اون دخترکی بی گناه! دل آدم کباب میشه برای مادری که آخرش سرش را میگذاره رو کالسکه گریه میکنه!!
کاش درس بگیریم و یادمون نره تا دستی دستی خودمون را نندازیم تو جنگی که پایانش آوارگی و بیچارگی زنان و کودکان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
کدوم جنگ پروفوسور ؟! مردم عراق سوریه افغانستان کجا خودشان را در جنگ انداخته اند ؟ تا کی می خواهید ماله کش آمریکا باشید . چیزی هم بهتون می ماسه یا فی سبیل الله کار می کنید.
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
جناب فا البته در جریان باش که الانم به اندازه جمعیت آواره سوریه ما هم آواره و زن و کودک بیچاره داریم
ترکیه مسبب اصلی جنگ در سوریه و اوارده شدن مردم این کشور است . ترکها برای انکه جلو پیشرفت سوریه و بخصوص منطقه حلب را که می توانست رقیب انها در صنعت گردشگری باشد به بروز جنگ داخلی در سوریه دامن زدند و سبب اوارگی میلیونها سوی شدند و حال با مردیم که خوذ خانه انها را ویران کرده اند اینگونه رفتار می کنند. ارتش ترکیه همچنان د ربخشهایی از سوریه مستقر است و مانع استقرار حکومت مرکزی سوریه و پایان کامل حنگ در سوریه است و از برخی گروههای مخالف دولت سوریه حمایت می کند.
بیشتر پناهنده های سوری دزد و جیب بر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
دقیقا همین تفکر دزد وجیبزوف....رودر مورد ایرانیهای پناهنده در ترکیه رو دارند
مقصر بدبختی مردم سوریه بشار اسده
بیچاره و اواره کرد مردمش رو فقط بخاطر جاه و مقامش
قابل توجه ایرانیان عزیز که ترکیه را با پولهای ما آباد کردند و الان بلای جون ما شدند
متاسفانه در ایران برعکسه. این افغانها هستند که الان مدعی هستند واز اتوبوس دختر ایرانی را از اتوبوس بیرون می اندازند. آنهم به برکت اقتدار مسئولان کشور در برخورد با طالبان بوجود آمده. چندی پیش در اتوبوس متروی چیتگر بین خانمی جوان و چند زن افغانی بوجود آمد که زنان اقغانی می خواستند این خانم و دخترش را از اتوبوس بیرون کنند. که به کمک راننده وچند جوان دیگر مانع شدیم . زنان افغانی هم از ترس مداخله پلیس سریعا از اتوبوس خارج شدند.
ترس از آن است آینده ایران به فلسطین تبدیل شود.
این فیلم را افغانی ها باید ببینند تا قدر مردم ایران را بدانند.
ضمنا ما حاضریم افغانی‌ها را با سوری‌ها تاخت بزنیم. باز سوری‌ها یک قدرشناسی و انسانیتی دارند افغانی‌ها مغول زاده که فقط جرم و جنایت می‌کنند و آنقدر وقیح اند که کوچکترین حس قدرشناسی که نسبت به ایرانیان ندارند هیچ، آنقدر با پررویی رفتار می‌کنند انگار ما در کشور آنها هستیم و بسیار هم حسود و بدخواه هستند نسبت به ایرانیان
افغانستان و ایران باید مثل آلمان شرقی و غربی یک کشور شوند باید یکی شویم چون ما یکی هستیم با ترکمنستان با ترکیه همه ما یکی هستیم این تقسیمات توسط استعمارگران روس و انگلیس درست شده ما باید یکی شویم تا مثل چین قوی شویم و برای مردمانمان و بچه هایمان زندگی مرفه درست کنیم
ترکیه یک نام جعلی و سرزمینی اشغال شده است.بخشهای زیادی از خاک ترکیه جدا شده از ایران و سوریه است. خیلی وقاهت می خواهد که با صاحبان اصلی این خاک این طور برخورد شود.
اگر دولت کاری در این زمینه انجام ندهد عاقت الامر ایرانیها خودشان همینکار را با افغانی ها میکنند. اکثر مردم از این وضع ناراحت هستند . اما این کارفرمایان خائن هستند که نان را از ایرانی گرفته به دیگران میدهند.