بازدید 4399
۳

ترامپ، «تانک‌های برقی» بایدن را به سخره گرفت

ترامپ در یکی از گردهمایی‌های حامیان خود دولت بایدن را به دلیل تلاش برای وارد کردن تانک‌های برقی به باد تمسخر گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 10 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ترامپ روز جمعه در یک گردهمایی جمهوری خواهان در داکوتای جنوبی به عنوان بخشی از کمپین انتخابات ریاست جمهوری ابراز تاسف کرد که در دولت بایدن، آمریکا به کشوری تبدیل شده است که می‌خواهد تانک‌های ارتش خود را تماما برقی کند. 

براساس گزارش آر تی، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: «به‌طوری‌که علیرغم اینکه تانک های برقی نمی‌توانند خیلی دور هم بروند، با عبور از خاک دشمن، آلاینده‌های کمتری در هوا منتشر می‌شود».

ترامپ گفت: به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش ردپای کربن، آمریکا همچنین می‌خواهد جنگنده‌های جت خود را سبزتر کند که منجر به از دست دادن ۱۵ درصد کارایی آن‌ها می‌شود، اما به واشنگتن اجازه می‌دهد آسمان دشمن ما را از آلاینده‌ها پاک نگه دارد.

به گفته چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا واشنگتن می‌خواهد به خودرو‌های الکتریکی تکیه کند، حتی اگر آن‌ها نمی‌توانند راه دور بروند، هزینه زیادی دارند و از باتری‌های ساخت چین استفاده می‌کنند. او همچنین شکایت کرد که با در راس بودن بایدن، آمریکا با وجود ذخایر فراوان نفت خام خود، مجبور به التماس از ونزوئلا و سایر کشور‌ها برای دریافت نفت شده است.

در آوریل سال گذشته، بایدن روز زمین را با وعده کاهش انتشار تجهیزات نظامی از جمله تانک ها، هلیکوپتر‌ها و جت‌های جنگنده جشن گرفت. او در آن زمان گفت: «من می‌خواهم فرآیندی را آغاز کنم که در آن هر وسیله نقلیه در ارتش آمریکا هر وسیله نقلیه سازگار با آب و هوا باشد. در همان سخنرانی، او همچنین به داشتن یک کوروت ۶۸ اعتراف کرد که «هیچ کاری جز آلودگی هوا انجام نمی‌دهد» و اضافه کرد که زیاد با آن رانندگی نمی‌کند.

به عنوان بخشی از این تلاش، سال گذشته ارتش آمریکا از طرحی رونمایی کرد که تا سال ۲۰۲۷ یک ناوگان وسایل نقلیه غیرتاکتیکی سبک تمام الکتریکی را ارائه کرد و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۵۰ همه وسایل نقلیه تاکتیکی دوستدار محیط زیست شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
شما هم چه کیفی می کنید که صحبتهای این دلقک رو با آب و تاب فراوان پوشش می دهید.
ترامپ دیوانه
ترامپ حق دارد که مسخره کند چون اولا این سلاح برای غیر آمریکایی ها است که می خواهند بجنگند. برای آن ملت ها در شرایط جنگی چه فرقی می کند که هوا سالم باشد یا غیر سالم. مهم این است که قدرت جنگی بالاتری داشته باشد. برای آنها چه فرقی می کند که ریه آمریکایی ها سالم باشد یا بیمار. آنها به فکر برتری در جنگ هستند.....................
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست