بازدید 1725

دستگیری ۳ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در لردگان

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت :در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در روستای سردشت، بلافاصله ماموران به سرعت به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۹۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 10 September 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ " علی تابش فرد " با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در روستای سردشت، بلافاصله ماموران به سرعت به محل اعزام شدند.

وی افزود:افرادی در پی اختلافات قبلی به شدت با یکدیگر درگیر و با قدرت نمایی با سنگ و چوب و اخلال در نظم عمومی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به مجروح شدن تعدادی از طرفین نزاع، بیان داشت: در ادامه ماموران موفق به دستگیری ۳ نفر از عاملان این درگیری شده و آنها را به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان در پایان خاطرنشان کرد: تلاش در جهت دستگیری سایر متنازعین ادامه داشته و پلیس با مخلان نظم و امنیت تعارف ندارد و افرادی که نیت های پلیدی در سر می پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست