بازدید 2384
در مراسم اربعین

امسال شاهد خدمات‌رسانی خوب دولت به زائران بودیم

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدامات خوب دولت برای خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: امسال واقعا خدمات ایاب و ذهاب و خدمات بهداشتی در اربعین چشمگیر بود که جای تقدیر از مسؤولان ایران و عراق دارد.
کد خبر: ۱۱۹۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 09 September 2023

به گزارش تابناک، روزگار نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدامات خوب دولت برای خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: امسال واقعا خدمات ایاب و ذهاب و خدمات بهداشتی در اربعین چشمگیر بود که جای تقدیر از مسؤولان ایران و عراق دارد.
عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور با شکوه مردم در اربعین و مدیریت دقیق این مراسم باشکوه در دو کشور ایران و عراق گفت: با تعامل و برنامه‌ریزی‌های مناسب دو کشور عراق و ایران، علی‌رغم افزایش چشمگیر تعداد زوار در سال جاری، شاهد برگزاری مراسم باشکوه پیاده روی اربعین بودیم.
وی افزود: مدیریت و برنامه ریزی دقیق دستگاه های مربوطه در ایران که از چند ماه قبل از اربعین آماده خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) بوده اند، بیانگر اهتمام ویژه مسئولان به این مراسم و خیلِ عظیم زائران اباعبدالله است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که معمولا در سال های اخیر زائران اربعینی با مشکلات زیادی برای سفر به عراق روبرو بودند، گفت: الحمدالله با یک برنامه ریزی دقیق در داخل دستگاه های اجرایی کشور و نظارت دقیق دستگاه های مربوط و با تعامل مناسب با کشور شاهد یک اربعین پرشور، امن و تمدن ساز بودیم.
وی در ادامه گفت: باید از همه دست اندرکاران مختلف بالاخص مجموعه نیروهای مردمی خدمت کننده از همه صنوف از جمله کادر بهداشتی درمانی ایران و عراق، نیروهای نظامی و امنیتی دو کشور و موکب های مردمی ایران و عراق که خالصانه به زائران خدمت کردند، قدردانی کرد.
معاون احزاب شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: از نکته های قابل توجه بهداشت بهتر در مسیر ها و جمع آوری منظم تر و بهتر پسماندها در اربعین امسال بود، همچنین نظم بهتر عبور و مرور در حرم ها و مسیر های عبور و مرور بهتر از سال‌های قبل بود و باید از دست اندرکاران دو کشور تشکر ویژه کرد و واقعا خدمات ایاب و ذهاب و بهداشتی در اربعین امسال چشمگیر بود.
وی در ادامه تصریح کرد: البته باید از مهمان‌نوازی گرم و صمیمانه ملت معزز و دولت محترم کشور عراق و حمایت‌های مراجع و علمای گرانقدر و همچنین از تلاش‌های مجدانه و بی‌وقفه نیروهای نظامی، حشد الشعبی، مرزبانی و امنیتی، موکب‌داران شریف و سایر دست‌اندرکارانی که در این کشور در بسترسازی و فراهم نمودن شرایط برای این حماسه جهانی حضور داشتند، تشکری خالصانه داشت.
روح الامینی در پایان گفت: حضور با شکوه مردم ایران و عراق و دیگر کشورها در مراسم اربعین نشان داد که دشمنان اسلام نمی‌توانند بر طبل تفرقه بین مسلمانان بزنند و هر روز بر سیل عاشقان اسلام و امام حسین(ع) افزوده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳
رایری که با خودش کووید اورده زیارتس خبلی فبوله
اصلا این دولت همه چیش خوبه!!!!!!!!!
دقیقا درست میگن این دولت تنها کار رو به جلویی که داشته کیفیت و کمیت اربعین رو بالا برده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
دولت انقلابی در یک مورد بسیار مهم و حیاتی واقعا موفق عمل کرد... گور بابای اقتصاد مسکن خودرو تورم کم آبی و
نشناختن اولویت ها درد عمومی مسوولین است
با پول ملت
آفرین به ولت.
اولویت تامین دارو در کشور بسیار بالاتر از هزینه کردن برای زیارت است!
با توجه به هزینه سنگین اینکار چه دستاوردی برای مردم و اقتصاد کشور ذاشت چه مشکل مهمی حل شد؟؟!!!
خرج که از کیسه بیت المال بود، حاتم طایی شدن آسان بود

خدا برکت بده به خزانه ملت ایران
بنده زائر اربعین بودم و در پیاده روی شرکت کردم!خدمات دولت شاید فقط شاید بهتر از سال گذشته بوده ولی به هیچ وجه مطلوب و حتی قابل قبول نبود!در ابتدای مسیر پیاده روی نجف به کربلا بندرت مرکز بهداشتی درمانی بود و در جاهای مساعد و با آب و هوا وامکانات بهتر خیلی مراکز نزدیک هم بودند!... اصلا" در خصوص تغذیه امکانات دولتی بدلیل عدم رضایت مردم اشکال شرعی دارد... و اتوبوس هم بسیا گران یود البته داخل ایران....حل مشکل با سه برابر کردن قیمت
هنر نیست...مثلا" در مهران کرایه شهرکرد(100 کیلومتر دورتر از اصفهان)500 هزار تومان و کرایه اصفهان 800 هزار تومان بود!؟و همه ماشینهای شهرکرد و زرین شهر و فارسان و .... فقط برای اصفهان مسافر سوار می کردن و اگر بگوییم باید شلمچه می رفتیم پس حضور انبوه اتوبوسهای این شهرها در مهران(بجای شلمچه)را چگونه توجیه می کنید!؟ نماینده مجلس فقط بی اطلاعی خود را از امور مثل همه مسائل دیگر کشور نشان داده.....
گرسنگان را دریابید....
عجب افتخاری یه کمی اسفد براش بریزید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی