خودروهای مونتاژی در سال ۱۴۰۱، چیزی حدود ۳ میلیارد دلار مصرف ارزی داشتهاند یعنی متوسط ارزبری هر خودروی مونتاژی که در سال گذشته تحویل مصرفکنندگان شد، حدود ۲۳ هزار دلار بوده است. این درحالیست که این خودروها با قیمتهای ۲ تا ۳ برابری نرخ دلاری به دست مشتریان میرسد و این به معنی ایجاد منافعی در حدود ۵ تا ۶ میلیارد دلار برای یک سری افراد است. جزئیات را میبینید و میشنوید
عجب
دولتمردان کلاهشون رو بالاتر بگذارن.
این چه وضعی هست؟؟ این عده خاص کی ها هستن که جنس رو سه برابر قیمت به مردم میفروشن؟؟
اسم این کار اگه ظلم به مردم نیست پس چیه؟؟؟
شما از ایم کشور برو کردستان عراق شهر های دورافتاده ترکیه افغانستان همه جور خودرو مشاهده میکنی و هر کس بنا به توان مالی از همه نوع برند خودرو استفاده میکنه تنها کشوری که بحران خودخواسته در بخش خودرو ایجاد کرده ایرانه
۶ سال پیش دبی بودم نیسان التیما ۳۵ هزار درهم بود اونا که مثل ما تورم ندارن یعنی خودرو روز ژاپنی ۴۰۰ میلیون ۲۵۰۰ سی سی
اینجا باید خودی ها هر جور که شده از غیر خودی ها منفعت ببرن حالا شده تو بخش خودرو نشد سهمیه دانشگاه یا استخدام های عجیب و غریب