بازدید 10113
تا ۵میلیون تومان اعتبار خرید قسطی، بدون سود و ضامن

امکان دریافت اعتبار «تارا» برای همه فراهم شد

«تارا ۳۶۰» که تا پیش از این اعتبارش را تنها با دعوت‌نامه به مشتریان اختصاص می‌داد، تا پایان مهر ماه امکان استفاده از اعتبارش را برای عموم باز کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 09 September 2023

امکان دریافت اعتبار «تارا» برای همه فراهم شد

تارا یک سرویس پرداخت اعتباری است و در حوزه BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) فعالیت می‌کند، با تنوع محصولاتی که به شکل اعتباری به کاربرانش ارائه می‌دهد قصد دارد در افزایش رفاه مالی خانواده‌ها موثرتر باشد.

کاربران می‌توانند از ابتدای شهریور ۱۴۰۲ تا پایان مهرماه با نصب اپلیکیشن تارا در کمتر از ۲۰ دقیقه تنها با یک شماره موبایل و ارائه کارت ملی از ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

جذابیت اصلی اپلیکیشن پرداخت اعتباری تارا، دریافت آسان اعتبار بدون نیاز به ضامن و پرداخت آن بدون سود و کارمزد است؛ اما ویژه‌ترین خدمت این اپلیکیشن، خرید بدون نیاز به حتی یک ریال پیش‌پرداخت است. بعد از انجام خرید اعتباری، کاربران تارا هزینه مصرف شده را دو قسط و از یک ماه بعد از خرید پرداخت می‌کنند.

جذابیت دیگر اپلیکیشن تارا، تعداد و تنوع زیاد فروشگاه‌‌های طرف قراردادش است که کاربر را برای خرید تمام لوازم زندگی از مایحتاج و مواد غذایی تا کیف و کفش و پوشاک و حتی لوازم خانگی برقی و طلا، بی‌نیاز می‌کند. بنابراین کاربران برای مصرف اعتبارشان گزینه‌های انتخابی زیادی دارند.

از مهمترین مجموعه‌های طرف قرارداد با تارا می‌توان به شعب فروشگاه‌های افق‌کوروش، گندم، هایپر فامیلی و هایپرمی در سراسر کشور کرد. علاوه بر این پذیرندگانی مانند چرم مشهد، تعطیلات، ساعتچی، مقداد آ‌ی‌تی، گیشه ۷۲۴، مستر بلیط، هومسا و بسیاری دیگر از پذیرندگان فرصتی را فراهم کرده‌اند که خرید هر نوع کالای مورد نیاز خانواده‌ها به راحتی امکان‌پذیر باشد.

برای دریافت اعتبار تارا و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی اعتبار خُرد تارا مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست