بازدید 1748
۳
راهنمایی و رانندگی عراق :

دلیل ۷۰ درصد تصادفات زائران اربعین، رانندگان بوده‌اند

طی روزهای اخیر و حضور زائران اربعین حسینی در عراق ، تصادفات مرگباری در این کشور رخ داد که ده‌ها زائر جان خود را از دست داده و شماری نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 08 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از الفرات، اداره راهنمایی و رانندگی عراق، رانندگان خودروها را مسئول تصادفات 10 روز اخیر در این کشور عنوان کرد.
 
 سرهنگ زیاد القیسی، سخنگوی اداره راهنمایی و رانندگی عراق اعلام کرد: دلیل بیشتر تصادفاتی که طی 10 روز گذشته اتفاق افتاد، عدم رعایت قوانین از سوی رانندگان بوده است.
 
وی اظهار داشت: برخی از رانندگان استراحت کافی نداشتند و بعضی نیز از سمت راست سبقت می‌گرفتند که منجر به تصادفات و حوادث رانندگی می‌شد.
 
این مسئول عراقی در پایان گفت: جاده‌های عراق با مشکلاتی نظیر چاله‌ها و دست‌اندازها، عدم خط‌کشی و علائم راهنمایی و رانندگی مواجه است که در تلاش برای رفع آن هستیم.
 
طی روزهای اخیر و حضور زائران اربعین حسینی در عراق، تصادفات مرگباری در این کشور رخ داد که ده‌ها زائر جان خود را از دست داده و شماری نیز زخمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
دلیل اصلی سیاسی کاری است .
دلیل ۷۰ درصد تصادفات زائران اربعین، رانندگان بوده‌اند
ممنون از روشنگری تا الان فکر میکردم ۷۰ درصد تصادفات اربعین بخاطر مسافر داخل خودرو هست
رانندگان خسته و اتوبوسهای کهنه و خرابو
ما روز 7 سهریور از مز مهران به یزد با اتوبوس امدیم. چند بار اتوبوس تو راه خراب شد و تو گرما صبر می کردیم درست شود و بعد راننده برای جبران وقتش سرعت را زیاد می کرد.
به خدا رسیدیم تا به یزد رسیدیم.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج