بازدید 5490
مورایس بدون ملی‌پوشان تسلیم محض روس‌ها

گلزنی آل‌کثیر تنها دلخوشی سپاهان از باخت پرگل به زنیت

کد خبر: ۱۱۹۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 07 September 2023

تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی مقابل زنیت سن‌پترزبورگ روسیه شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ تیم سپاهان از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه گازپروم شهر سن‌پترزبورگ روسیه به مصاف تیم زنیت این کشور رفت که این مسابقه با شکست چهار بر یک تیم اصفهانی به پایان رسید.

برای تیم زنیت در این بازی ایوان سرگئیف در دقیقه 19، زلیم‌خان باکایف در دقیقه 22، الکساندر اروخین در دقیقه 29 (پنالتی) و گوستاوو مانتوان در دقیقه 2+90 گلزنی کردند. تنها گل تیم سپاهان نیز در دقیقه 90 توسط عیسی آل‌کثیر وارد دروازه میزبان شد.

گلزنی آل‌کثیر تنها دلخوشی سپاهان از باخت پرگل به زنیت

تیم سپاهان که در این بازی بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشت،‌ در دقیقه 76 صاحب یک ضربه پنالتی شد که رضا اسدی این ضربه پنالتی را از دست داد.

عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکن زردپوش اصفهانی که به دلیل مشکل سقف بودجه نتوانستند قرارداد خود با این باشگاه را ثبت کنند و در لیگ برتر به میدان بروند، در این دیدار دوستانه برای تیم سپاهان بازی کردند.

دیدار دوستانه زنیت سن‌پترزبورگ - سپاهان در راستای قرارداد همکاری دو باشگاه برگزار شد. فصل گذشته بازی دوستانه نخست آنها در تاریخ 28 بهمن ماه 1401 در اصفهان برگزار شد که به برتری 2 بر صفر شاگردان مورایس انجامید.

محمد قربانی و محمد دانشگر زننده گل‌های سپاهان در آن بازی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست