بازدید 2271
۱

توقیف ۱۹۰ خودروی تحت تعقیب در پایتخت

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از توقیف ۱۹۰ دستگاه خودروی تحت تعقیب در معابر پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 05 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، سردار سلمان آدینه وند با اشاره به اقدامات ماموران یگان امداد پلیس پایتخت در روزهای اخیر گفت: نیروهای یگان امداد پلیس پایتخت متشکل از واحدهای گشت موتورسوار و خودرویی و نیروهای پاس پیاده با اعزام به کلانتری‌های سطح شهر بوده و در این مدت در برقراری نظم و امنیت کلانشهر تهران نقش زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طرح‌های مختلفی را در پشتبانی دیگر یگان‌ها و همچنین به شکل مستقل به مرحله اجرا درآورده است، گفت: به تازگی آخرین مرحله از طرح تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های مسروقه، مخدوش و فاقد پلاک در پایتخت به اجرا درآمد و به صورت ویژه در دستورکار عملیاتی ماموران یگان امداد تهران بزرگ قرار گرفت.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ با اشاره به نتایج اجرای این طرح که در حدود هفت روز به اجرا درآمد، گفت: در این طرح ۲۷ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد. همچنین در این عملیات پلیسی ۱۹۰  دستگاه خودرو تحت تعقیب، توسط نیروهای یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توقیف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اینگونه کارها نه بصورت طرح که باید دائمی ومستمرباشد. اجرای طرح بصورتهای فعلی که مثلا درمورد برخورد با اوباش یا سارقان ومالخرهاو...هم زیاد خبرش رامیشنویم باعث چریتر شدن مجرمان میشود.اصولا فلسفه وجودی پلیس مبارزه مستمر با جرم ومجرمان است. والبته دستگاه قضایی هم با برخورد قاطعانه با مجرمان به گونه ای که برای مجرم درس عبرت وبرای افرادبالقوه خلافکار بازدارنده باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی