بازدید 8206

آخرین وضعیت ناصر محمدخانی در بیمارستان

کد خبر: ۱۱۹۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 04 September 2023

سپیده فخور همسر ناصرمحمدخانی با اشاره به آخرین وضعیت این پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد: خدا را شکر وضعیت عمومی ناصر خوب است و برای ادامه مداوا در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

وی در مورد شایعاتی که روز گذشته در خصوص فوت همسرش در برخی رسانه‌ها منتشر شد، تاکیدکرد: از دیروز که این خبر منتشر شد همه ما را ناراحت کرد. فرزندان ناصر خارج از کشور هستند و انتشار این خبر کذب خیلی نگران‌شان کرد. اکثر دوستان و آشنایان با من تماس گرفتند تا از صحت و سقم این خبر با خبر شوند. خدا را خوش نمی‌آید یکسری از رسانه‌ها با این اخبار کذب همه را نگران کنند.

همسر محمدخانی در خصوص بیماری همسرش گفت: ریه ناصر از بهمن ماه به مشکل خورد و به همین دلیل هر چند ماه یکبار باید چکاپ شود. قرار بود چند روز پیش برای چکاپ و مداوا پیش دکتر برویم اما این اتفاق به تاخیر افتاد و نهایتا دو شب پیش او را به بیمارستان رساندیم تا اقدامات پزشکی برای مداوای او صورت بگیرد.

آخرین وضعیت ناصر محمدخانی در بیمارستان

وی ادامه داد: دوستان ناصر به خصوص رحیم یوسفی خیلی در حق ما محبت دارند و قرار بود چند روز پیش با آقا رحیم( یوسفی) برای بستری شدن به بیمارستان برویم که این موضوع به تاخیر افتاد. جا دارد از رحیم یوسفی به خاطر کمک شان تشکر کنم.

همسر این پیشکسوت پرسپولیس تاکیدکرد: در این مدت خیلی از دوستان با من و تلفن همراه ناصر تماس گرفتند و جویای احوال او شدند که از همه آنها تشکر می‌کنم و به خاطر این که به دلیل شرایط ناصر تصمیم گرفتیم برای حضور این عزیزان در بیمارستان از آنها عذرخواهی کنیم.

وی در پایان گفت: پروسه درمانی ناصر ادامه دارد تا ان شالله با سلامتی از بیمارستان مرخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم