نبض خبر

اگر با حجاب مشکل دارید، از ایران بروید!

کد خبر: ۱۱۹۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 04 September 2023
تعداد بازدید : 82953
بازدید 308355
ویدیوی مناظره دو دختر نوجوان درباره حجاب طی روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده که جنجال برانگیز شده است. صحبت های یکی از این دختران نوجوان در طرفداری از قانون حجاب در کشور، واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. در بخشی از این مناظره این دختر نوجوان می گوید که اگر با حجاب در ایران مشکل دارید می‌ توانید به جای دیگری برای زندگی بروید. این بخش را می‌بینید
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶۸
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۳۲۲
مشکل داریم ولی از ایران نخواهیم رفت. به شما یاد خواهیم داد به عقاید همه افراد احترام بگذارید.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
به عقاید همدیگه احترام بزاریم؟؟

یک قاتل روانی هم اعتقادات خودش رو داره.
یک تروریست هم به خاطر اعتقاداتش آدم می‌کشه.
یک استاد دانشگاه هم به خاطر این که فکر می‌کنه روش تدریسش درسته آینده تعداد زیادی دانشجو رو نابود می‌کنه.
.
.
.
پس هر عقیده‌ای محترم نیس

اگر هرکسی بخواهد طبق عقیده خود رفتار کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و قانون جنگل در جامعه حکم فرما خواهد شد.

و اینکه می‌گویید هر کس عقیده خوش را دارد و باید به آن عقیده احترام گذاشت این جمله خودش یک قانون است و ما را مجبور می‌کنید به آن عمل کنیم؛ اگر کسی معتقد باشد که عقیده هر کسی محترم نیست، طبق قانون شما این حرف هم درست است و باید به این عقیده نیز احترام گذاشت و این یک تناقض بزرگ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
آقای مهدی سفسته نکن
اول ببین این اعتقادی که تو داری درسته این قانونی که ازش دم میزنی مبنا عقلی داره بعد بیا تز بده
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
مهدی خان ساندیست تاریخش گذشته اتانولی شده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
نظر میدیم، در بیان نظر توهین نمیکنیم، باز هم منتشر نمیشه ولی گفتنش بهتر از نگفتن هست.
برای قانون کردن حجاب اجباری، ۵ آیه از ۲ سوره ی احزاب و نور رو علم کرده اند. در حالی که معنا و تفسیر این ۵ آیه هم چیزی در خصوص اجبار بیان نمیکنه. نکته ی دیگر اینکه در قرآن در ۵ آیه به حجاب پرداخته شده، در چند آیه به زکات پرداخته شده؟ در چند آیه به نیکی به پدر و مادر توصیه شده؟ در چند آیه به نماز توصیه شده؟ جواب این سوالات، میزان اهمیت حجاب از نگاه خدا و قرآن رو نشون میده.
فقط ۵ آیه که به حجاب اشاره داره نه اجبار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
آقا مهدی اگه نمیتوانید در کنار اکثریت مخالف نظر شما زندگی کنید ممنون میشیم اگه یه جایی مثل واتیکان درست کنید و جمع بشید داخل اونجا اونوقت هم شما راحتید هم ما
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
در پاسخ به تحلیل فوق منطقی و فلسفی آقا مهدی، دوست عزیز، قانون باید مبنای عقلی داشته باشه چون برای زندگی انسان ها وضع میشه.
دوستان شما اعتقاد به این دارند که قوانین باید با شرع مقدس مطابقت داشته باشه، در کجای شرع به اجبار حجاب اشاره شده؟
در کجای شرع برای عدم رعایت اجبار حجاب مجازات تعیین شده؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
اولا سفسته نه، سفسطه
ثانیا حالا میشه بفرمایید چجوری آدم میتونه بفهمه اعتقادش درسته یا نه؟
خب تو برو به اون داعشی بگو اعتقادت اشتباهه، جوری برات دلیل و برهان های عقلی و نقلی میاره که خودتم قانع میشی?
پس بگو چجوری میشه فهمید یکی عقیدش درسته یا نه؟
خب من میگم چه چیزی بهتر از حرف خدا؟
شما وقتی میری یه کالایی میخری، برای نحوه استفادش به دفترچه راهنما مراجعه میکنی
خب خدا هم خالق انسانه و میدونه چه چیزی براش بهتره و توی دفترچه راهنما (قرآن) دستور میده به حجاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
مهدی! یک لیوان آب بخور اول.
بعد از پدرتان در مورد تاریخ دهه شصت شمسی سوال کن. براتون توضیح میدهندداستان ویدیو و نوار کاست و شطرنج چگونه بوده است.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
از نظر شما، هر کی مخالف حرفتون بزنه میشه ساندیس خور، و یک درصد هم احتمال نمیدید اشتباه میکنید
در تفکر شما منطق جایی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
آفرین مهدی جان بهترین پاسخ را ارائه دادی، جالبه بدانید که حجاب در قدیم در اروپا هم ریشه داشته و اکثر بانوان و راهبه ها بطور کامل با الگو گیری از حضرت مریم رعایت میکردند ولی رفته
رفته چون بطور قانون نبوده ، زن های فخر فروش و بی بنده بار با تبلیغ بسیار بد حجابی و سپس بی حجابی را ساکن کردند بطوری که امروزه این آیین در غرب فراموش شده
خودت فکر کن اگه ایران حجاب اجباری نبود از بین بانوان با حجاب چند نفر فریب زن های فخر فروش را میخوردند و این پوشش سست میشد. مثال بارزش در همین قانون است که در سال های اخیر چند نفر افراد فریب خورده با زیبایی و شیبایی انسان های با عفت توبه کردند.


مانند داستان زن و شوهری که یکی شان دین دار و نماز خوان و دیگری سست و بی دین است و مشاهده میشود بعد سال ها
زندگی مشرک یا هردو دین دار میشوند یا هردو بی دین و کمال همنشین اثر میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
سفسطه بی سواد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
ما که راضی نیستیم کسی بره دوست داریم کسانی هم که رفتند برگردنداما اگر قرار بررفتنه یک رفراندوم بگذارند
هایی که در اقلیت هستند یا ساکت شوند یا بروند ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
اینجا مردم شرف دارند مثل شما نیستند برای آرزشها بهترین جوانان را دادیم نمی گذاریم یک مشت اجیره شده جیره خوار غرب هر غلطی بخواهند بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
بله احترام به قانون مهم هست ولی ایا قانون گذار ان نماینده اکثریت هست یا نماینده حاکمیت اگر نماینده اکثریت باشد مشکل حل است و این ار عجایب هست که نماینده اقلیت برای اکثریت قانون می نویسد و انتظار تبعیت اکثریت را دارد
ملکه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
البته سفسطه درستش میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
آقا مهدی مثالهای شما یک مثال دیگه رو کم داره یکی هم از دین اسلام زده جلو و دین جدید ابداع کرده مثل خود شما و امثال رفیقهای شما آقا مهدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
زکی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
در پاسخ به علی آقا که میگن در کجای شرع حجاب اجباری بوده؟

قبل از اینکه آیه حجاب نازل بشه، خود زنان حجاب داشتن و بد میدونستن زن سر باز بیاد تو جامعه، فقط روسریشون را به جایی که بیارن پایین، می‌انداختن پشت گردن، تا اینکه این آیه نازل شد که:
وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ
روسری‌ های خود را بر سینه خود افکنید (تا گردن و سینه با آن پوشانده شود)
پس وضع حجاب اون موقع خیلی بهتر از الان بود

و این که میگن در کجای شرع، برای عدم رعایت حجاب، مجازات تعیین شده
ببین دوست عزیز، همین شرع اومده مجازات ها را چهار بخش کرده
که دوتاش حدّ و تعزیره

فرقش اینه که حد مجازاتیه که نوع، میزان و کیفیتشا شرع تعیین میکنه و قاضی در اون اختیاری نداره
ولی در تعزیر مجازاتیه که برخلاف حدّ، شرع اندازه‌ای براش تعیین نکرده و تعیین اون به صلاحدید قاضیه

عدم رعایت حجاب، حدّ نداره ولی جزء تعزیراته و مجازاتش بر اساس قانونه
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
سلام با این مناظره کار ندارم ولی در کل با نظر آقا مهدی موافقم
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
باشه قبوله من از ایران میرم ولی چون در این مملکت سهم دارم حداقل یک میلیون دلار حقمون بدین تا همین فردا برم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
این هم راه حل دوستان:
با اختلاس مشکل دارین، با دزدی مشکل دارین، از معیشتتون راضی نیستین،
آلودگی هوا، خشکی دریاچه، گرانی ها،
از این کشور برید.
مسلم نیکخواه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
اون خانم وامثال ایشان دروغ میگن که میخوان توایران بمانند وآبادکردنش راببینید چراکه بارعایت نکردن قانون حجاب، توکشورهرج ومرج ایجادمیکنن درنتیجه هرج ومرج باعث ویرانی میشه،نه آبادانی.پس خواهشاخودتان ودیگرانراباایی حرفاگول نزنین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
باید همه به عقاید هم احترام بگذارن. (فقط عقایدی که باعث ضرر به دیگران نمیشن.)
مهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
چرا ابتدای انقلاب اسلامی تا حدود ۲سال حجاب اجباری نبود؟مگر قانون خدا نبوده اونموقع؟یهو کشف کردن این قانون را؟
کسانی باید از ایران بروند که با خواست مردم مشکل دارند.مردم با حجاب مشکل ندارند ولی اجباری بودنش راقبول ندارند حالا شما نمیتونید اینو تحمل کنید از ایران برید
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
خواست مردم را اکثریت و البته شریعت مشخص می‌کنه
حجاب قبل از اینکه قانون جمهوری اسلامی باشه، قانون
خداست
یعنی اگه به فرض اکثریت مردم با قانونی موافقند که مخالف حکم خداست باید پیاده بشه؟
در ضمن در ایران حجاب اجباری نداریم، بلکه پوشش اجباری داریم. با کمی مطالعه متوجه میشید قانون پوشش در همه کشورها وجود داره، فقط حدّش فرق میکنه؛ حد جمهوری اسلامی را هم شرع مشخص میکنه

و یه چیز دیگه اینکه چقدر ساده‌اید که فکر می‌کنید بحث بین اختیاری کردنه، می‌بینید که رسانه های معاند فلا دارند نبود حجاب را اجبار می‌کنند و اونی که حجاب و چادر داره از سرش میکشن، پس قضیه به همینجا ختم نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
آع مهدی جوابت نسبت مثبت ومنفی کامنت علی آقاست
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
بله قانون پوشش همه کشورها دارند.ولی کشورهای دیگر حدپوشش را عرف مردم تعیین میکند نه سلیقه اختراعی یکعده که خودشونم باهم اخنلاف دارند ومردم رو بازیچه اختلافات خودشون کرده اند.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
سلیقه اختراعی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
از تعداد لایکا مشخصه کیا اگه مشکل دارن باید برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
شما که خود را فراتر از خدا میدانید.خدا حتی پذیرش دینش را هم اجبار نکرده چه برسد به حجاب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
آقا مهدی آفرین اگر از راست گویانی رای گیری کن ببینید اکثریت حجاب را اجباری میخواهند ولی بد نیست یک سری هم به اصول و فروع دین بزنید ببینید حجاب مد نظر شما هم در اصل و فرع دین هست اگر از راستگویانید
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
اگر از بحث حجاب و قانون حجاب در کشور فراتر بریم مشکل بزرگ تر در این کشور آن است که قانون خوب یا بد گذاشته میشود ولی خیلی خیلی بدتر اجرا میشود. آیا قبل از جریانات به وجود آمده در تابستان سال گذشته حجاب به آن روایتی که قانون گذار تعیین کرده بود رعایت میشد در همه شهرها و سرتاسر کشور یکسان رعایت میشد در تمام محلات یک شهر یکسان رعایت میشد. قوانین دیگر هم همین طور در شهرسازی در رانندگی در دادگاه ها و هصدها نهاد حاکمیتی دیگر که با قانون و قوانین قانون گذار سر و کار دارد رعایت میشود یکسان رعایت میشود پس مشکل جای دیگری است که مردم را قانون گریز میکند و قانون گذار هم باید ببیند وقتی به هر دلیل قدرت اجرای یک قانون را به آن صورت و شیوه ای که ذکر گردیده را ندارد پس به دنبال چیست میشود قانون سلیقه ای در هر کوچه و محله و شهری یک نوعی از این قانو با توجه به قدرت قانون گذار اعمال میشود. و نهایتا سنگ روی سنگ بند نمیشود چه قانون حجاب درست باشد چه نباشد و همین طور داستان ادامه دارد در خصوص سایر قوانین کشور که با زندگی روزمره مردم و سلیقه پذیری نهاد قدرت روبرو میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
بعضی ها اینجا دلشون به تعداد لایک ها خوشه ولی لایک رو میشه با نرم افزار جعل کرد
اما مساله اصلی اینه که نوجوان ها که هنوز عقلشون کامل نشده مطمئنن خیلی هاشون دوست دارن آزاد باشن
مخصوصا اگه تو خانواده ای باشن که والدین بچه ها رو آزاد بزارن اونوقت نوجوان به خودش و احساساتش صدمه میزنه
این وظیفه بزرگتره که بچه رو درست راهنمایی کنه
به همین دلیله که تو دنیا به بچه ها حق رای نمیدن
متاسفانه کشوری که توش بزرگ شدمو عمرم رو توش گذرندوم بایت فاتحه اش رو بخونم با فکری که به وجود اومده و ایران رو سهم خودشون می دونند.
واقعااین بود آرمانهای انقلاب
دارند می روند.
اینجا خاک ماست اینجا ایران ماست و ایران ما خواهد ماند
این خانوم جلسه ای ها چه پررو هستند‍‍!!
پاسخ ها
طه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
پر رو آنهایی هستند زیر بار حکم خدا نمی روند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
پررو شماها هستین ، که قانون الهی رو قبول ندارین !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
راستش بنده با بی حجابی موافق نیستم ولی چون نمی توانم بی حجاب ها را قانع کنم وارد بحث با بی حجاب ها نمی شم! اینجا این خانم چادری دقیقا کار رو خرابتر کرد چون بلد نیست چطور حرف بزند و معمولا این آدم ها سطح آگاهی پایینی دارند و راستش من حق رو به اون خانم دیگه می دم در حالیکه صدرصد با بی حجابی مخالفم! من تا حالا یک آدم انقلابی با هوش و توانمد و با سواد و آگاه که بتونه تاثیر بذاره ندیدم بجز آقای علی اکبر رائفی پور! اینجا آقای علی اکبر رائفی پور را می خواست نه این حاج خانم که کار رو خرابتر کرد ... همون یه ذره دین و ایمان باقیمانده در گشور هم توسط این آدم های نا آگاه از بین می ره
اگر عدالت برقرار بشه، اگر ویژه خواری ور بیفته، اگر جلو دزدی‌ها و اختلاس‌ها گرفته بشه، اگر رشوه خواری‌ها از بین بره، اگه اوباش به سزای اعمال خودشون برسن، اگه…… خانم‌ها که هیچ به والله مردها هم تضمین میدن با چادر و مقنعه تو انظار عمومی حاضر بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
احسنت! بهترین جواب! شیر مادرت حلالت! ان شاء الله
خانم فاطمه زهرا س بهتون عنایت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
کسی که مسلمون باشه اینطوری چرت و پرت بی ربط نمیگه
حجاب دلیل ماندن یا بی حجابی دلیل رفتن نیست.
من بدحجابم ولی با حجاب مشکلی ندارم واقعا هرکس با حجاب دیگران مشکل داره باید بره از ایران
پاسخ ها
طه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
چرا چرت و پرت میگی بد حجابی حتماً با حجاب مشکل داری خودت گول نزن خودت اصلاح کن وگر نه بعد از مرگ در عالم برزخ اصلاحت می کنند آنهم چه اصلاحی که به غلط کردن می افتی ولی دیگه فایده ندارد.
یس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
وای طه شما ها چقدر خوبید، حیف کسی قدرتون رو نمیدونه،نه تنها به فکر دنیای ما هستید و این دنیا جلو مارا میگیرید بلکه وضعیت ما را در برزخ هم پیش بینی و گوشزد می کنی. بهتر نیست به فکر دنیای خودت و خانوادت آخرت خودت باشی تا فضولی تو کار دیگران ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
طه و دیگر همفکران ؛
آیا معنی ختم رسل را میدانید؟
یعنی خداوندتا جایی که لازم بوده بشر را هدایت کرده و بعد از اون به خود انسانها مربوط میشه
امثال شما خودتان را بالاتر از پیامبران و در حد خالق قرار داده اید که میخواهید با زور و شلاق و جریمه همه رو مثل خودتان کنید و این برای خودتان هم خیلی خطرناک است ،چون دیگران هم مثل خودتان عمل میکنند مانند فرانسه که داشتن حجاب ممنوع شده البته آنها به زورگویی شماها نیستند وتنها در مراکز آموزشی سختگیری میکنند
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
به نظرم خانم چادری این حق رو نداره واسه خانم هایی که روسری بر سر نمیکنند یا به اصطلاح اونها بی حجابند توهین کنه اگر هم خانم هایی معترض به حجابند میتونن برن
کاش توان مالیمون میذاشت بریم ، حتی یک لحظه نمیموندیم با تخصص حاضریم بریم اونجا کارگری کنیم ولی بچه هامون اینجا بزرگ نشن
ایران که ارث باباتون نیست شما محترمانه تشریف ببری افغانستان نقاب بزنی خوش تون میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
ایران یه کشوراسلامیه نه غربی پس ارث بابای ماست وطن ماست حالایه عده به وطنشون خیانت میکنن وبه غربی
گرایی بهامیدندومردم روبی دین میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
از لایکا مشخصه اونایی که بهتره برن کیا هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
ایران ارث بابای هیچکس نیست ایران وطن ماست و همه چه بی حجاب و چه باحجاب و چه سکولار و چه طالبانی به یک اندازه در منابع آن سهیم هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
هر مملکتی قانون داره تا به باغ وحش تبدیل نشه
هرکس قانونو رعایت نکنه تنبیه میشه
به همین سادگی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
اقا یا خانم ناشناس ۱۱:۱۳ سلام دوست عزیزم دوست داشتم در زمان کشف حجاب رضا خانی میدیدمت ببینم چقدر به قانون پایبندی
آخه این استدلال درست نیست .کجا را می شناسی که همه چیزش عالی باشه .کشور و مردمی موفق هستند که در کنار هم بتوانند با هر عقایدی زندگی کنند . ...
ایرانیان مسلمانند و قرآن کلام خداوند است هر چه خدا میگوید همان کنید به عقیده و میل خود رفتار نکنید جامعه را به انحراف نکشانید کلام خدا را بر میل و هوس برتر بدانید اگر میخواهید رستگار شوید انسان موجود اجتماعی است اگر بی حجاب و بی بندو بار باشید دیگران را هم منحرف کنید مستوجب عذاب پروردگار خواهید شد و این در قرآن کاملا به آن اشاره شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
در مورد اختلاس و فساد مالی و ... بی تفاوتی مسوولان نسبت به فقر مردم و .... در تعالیم دینی مطلبی داریم که شما بزرگوار اشاره کنید؟ یا خودتان را به خواب زدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
خدا گفته جونی که من دادم رو حق دارید به هاطر چند تا تار مو بگیرید ؟ خدا به شما حق قضاوت داده ؟ انسان کامل نیست چرا به این فکر نمیکنید شاید دارید اشتباه میکنید
. چرا فکر میکنید همیشه درست
میگید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
چرت وپرت نگو اگر کمی مطالعه بدون حب وبقض داشته باشی شاید بتوانی کمی فکر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
به اشتباه منفی دادم
قانون خدا حجاب نیست از خودتون قانون نزارین اگه قانونه چرا پس اصلی ترین قانون گذاران که عرب هستن هیچ چیز رو رعایت نمیکنن از حجاب گرفته تا آدم کشی انسان بودن و درست زندگی کردن ربطی. به حجاب نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
اولا که مبنای ما، بندگی کردن انسان ها و عرب ها نیست؛ اسلام کامله ولی ما کامل نیستیم.
ثانیا ترکیه هم دینش اسلامه ولی اونجا چیزی از اسلام میبینی؟ نه! چون حکومتش اسلامی نیست که بخواد قوانین اسلام را وضع کنه و تنها حکومت اسلامی ایرانه
ثالثا حجاب حرف خداست و برای نداشتن حجاب باید بهونه دیگه ای پیدا کنی
۱- اعراف، ۲۰ و ۲۲ و ۲۶ و ۲۷(شرمگاه آدم و حوا)
۲- اعراف، ۳۱ تا ۳۳(حجّ عریان)
۳- احزاب، ۳۲ و ۳۳(تَبَرُّج ، جاهلیتِ خودنمایی)
۴- احزاب، ۵۳ تا ۵۵(پرده‌نشینی)
۵- احزاب، ۵۸ تا ۶۱(آزار زنان)
۶- نور، ۳۰ و ۳۱(پوشاندن زیبایی)
شما فقط مورد آخرا یه سرچ بزنی تو گوگل میفهمی?
طه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
یا مغرضی و یا خیلی ساده لوحی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
مبنای دین اسلام قرآن است
بنده کسی مباش که خداتورا آزادآفریده است امام علی
تو که دستی جای بند هفت ملیارد جمعیت کره زمین یک ملیار مسلمان با حجاب تو از ایران برو داخل با حجابو تو برای ملت تعین تکلیف میکنی
آره بخداکاش که برید
اگر حجاب ممنوع بود اینها حاضر به مهاجرت بودند ؟
من از ایران نمی روم اینجا وطنم هست هر کسی هم بخواهد مرا از این خاک بیرون کند تا آخرین قطره خونم جلویش می ایستم
ارزشی ها این را توی سرتون کنید ما اول ایرانی هستیم بعد دینمان را انتخاب می کنیم
اخه قانون بااسلحه نمیخواهیم قانون باید برای همه افراد جامعه یکسان باشه نه اینکه من قانون رورعاایت کنم ولی یکی دیگه بارانت ملک دولتی بگیره تو خیابون فرشته مدرسه غیر انتفاعی بزنه اره دختر خوب قبام امام حسین هم حق خواهی بود عدالت خواهی نه اینکه قانون برای قشر مردم عادی باشه ولی برای اقایون.......
کشور اریایی کسی مشکل داره اونابرن
به خدا ما هم دوست داریم بریم، در نظام اسلامی، ارزش پول ملی رو در برابر ارزهای خارجی به پایین ترین مقدار ممکن رسوندید. پول رو با چه نرخی تبدیل کنیم که بتونیم اونور ۶ ماه زنده بمونیم؟
کاهش ارزش پول ملی تقصیر ماست یا تقصیر ناکارآمدی حاکمین؟
اگر ناکارآمد هستین، اگر سیاست های کوتاه مدت و بلند مدت غلط و بی نتیجه ای دارید، چرا کار را تحویل عده ای دیگر نمی دهید؟
آیا آزموده را آزمودن خطا نیست؟
دختر بچه ها هم آمر به معروف شدند !! - اکثریت ملت حجاب نمیخواهند , پس این باید بشود قانون کشور ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
شما چهار تا بی حجاب دیدی شداکثریت ملت
چرا ناراحت میشوید از حرف حق
تو هر جای دنیاباید با قوانین هماهنگ باشید
هیچ جایی اجازه بی قانونی نمیدن مطمئن باشید
اینجا ایران قانون حجاب داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
تو هنوز فرق فتوی و قانون را نمی دانی. پس بهتره وقتی واژه قانون را استفاده می کنی دهانت را آب بکشی.
قانون محصول مذاکره آحاد جامعه است و بر اساس حقوق فرد وضع می شود نه بر اساس عقیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
20 26
کنتور که نمیندازه
ولی چیز دیگه ای دربرابر حرف حساب نمیتونی بگی
برو تو گاگول سرچ کن ببین قانون تو کشورا چیه و چطور قانون میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
قانون را اکثریت تعیین می کنند نه اقلیت تمامیت خواه
میزان رای مردم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
اگر میزان رای مردم باشه منافع یک تعداد به خطر میافته اون بد بختا چه گناهی دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
پس چرا سال 88 همین بی حجابهابی امروز شورش کردن علیه رای ملت
نه کسی از ایران نخواهد رفت و شما یاد خواهید گرفت که شکلتان و ظاهرتان را نمی توانید به دیگران تحمیل نکنید
این کشور مال همه است ،چه مذهبی باشه چه حجاب رو قبول نداشته باشه ،پس چرا زمان قدیم که حجاب نبود کسی به مذهبی ها نگفت اگه مشکل دارین برین یک کشور دیگه،اگر اینجوری باشه باید مذهبی ها که مشکل داشتن میرفتن یک کشور دیگه
یه سوال داشتم مگه کل اموال این ملت رو نمیدین به قول خودتان کشورهای اسلامی پس چرا لبنان سوریه عراق فلستین پوشش اختیاری دارن باحجاب هم دارن بی‌حجاب هم دارن که همه درکنارهم مسالمت‌آمیز زندگی میکنن ولی شما همه مردم رو بجون هم انداختین
ایران. متعلق به. همه ایرانیان است. ایرانی. مسلمان. مسیحی. یهودی. کلیمی. زرتشت.
سلام:
ماگشتِ ارشادرامی خواهیم.
ماامنیت اخلاقی واجتماعی درجامعه رامی خواهیم.
مابی حجابی وبی بندوباری نمی خواهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
ما رانتخوری واختلاس نمیخواهیم ...ما پارتی بازی برای خانواده ورفیق رفقا نمیخواهیم ...ما بیعدالتی وتظاهر و ریا نمیخواهیم
در باره حجاب صحبت کن ولی یاد بگیر راجب محل زندگی کسی اظهار نظر نکنی که آنوقت در دینداری خود شک کن.تو هم بزرگ میشوی اگر چادر روسرت ماند بیا صحبت کنی فعلا برای اظهار وجود کردن ....
مشکل اینارو که مانفهمیدیم ولی بیشتر بنظر میاد از بیکاری زیاد دنبال سرگرمی هستن فقط نمیفهمم چرا برای سرگرم شدن مزاحم مردم عادی میشنکه از صبح تا شب یا سر کارن یا مشعول مشکلات زندگی
ایران قسمتی از کره زمین و زمین غباری بین کهکشان راه شیری...و هیچکس. حق انتخابی در مورد زادگاهش نداشته و عشق به وطن در طبیعت انسان نهفته و چه کسی می‌تونه و‌حق اینو داره که بخودش اجازه بده به دیگران بگه اگه با فلان عقیده موافق نیستید از اینجا بخرید
مگه کشورارثیه باباشونه که ادرس خروج میدن همه باید درکنارهم زندگی کنن
مگه صاحب ایرانی که بگی کی بره کی بمونه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
برای آزادی خودش گفته بره وگرنه کسی که به قانون احترام نزاره باید بره زندان.
آزادی بله، ولی رفتار غیر قانونی خیر
برای خودتون میگن چرا نمی فهمید . برید خارج اونجا آزاد و رها از هر پوششی زندگی کنید . چرا خود خوری میکنید. خود آزاری نکنید .
اگه هرکی بخواد هر کاری بکنه سنگ رو سنگ بند نمیشه همه چه مسئول چه غیر مسئول باید به قانون احترام بگذارند من شهروند شما مسئول همه باید به قانون احترام بگذارند نباید اینطور بشه که مرگ خوبه ولی برای همسایه در ضمن افکار و عقاید هرکس برای خودش محترم است نه برای دیگران ما یعنی مسئولان و شهروندان باید به قانون احترام بگذاریم اینطور نشه من مسئول از چراغ قرمز رد بشم ولی توقع داشته باشم شهروند یا شهروندان احترام بگذارند
پاسخ ها
مهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
چرا بعداز انقلاب تا حدود ۲سال خبری از حجاب نبود؟مگر قانون خدا نبوده اونموقع ها؟
اگه هرکی بخواد هر کاری بکنه سنگ رو سنگ بند نمیشه همه چه مسئول چه غیر مسئول باید به قانون احترام بگذارند من شهروند شما مسئول همه باید به قانون احترام بگذارند نباید اینطور بشه که مرگ خوبه ولی برای همسایه در ضمن افکار و عقاید هرکس برای خودش محترم است نه برای دیگران ما یعنی مسئولان و شهروندان باید به قانون احترام بگذاریم اینطور نشه من مسئول از چراغ قرمز رد بشم ولی توقع داشته باشم شهروند یا شهروندان احترام بگذارند
اگه هرکی بخواد هر کاری بکنه سنگ رو سنگ بند نمیشه همه چه مسئول چه غیر مسئول باید به قانون احترام بگذارند من شهروند شما مسئول همه باید به قانون احترام بگذارند نباید اینطور بشه که مرگ خوبه ولی برای همسایه در ضمن افکار و عقاید هرکس برای خودش محترم است نه برای دیگران ما یعنی مسئولان و شهروندان باید به قانون احترام بگذاریم اینطور نشه من مسئول از چراغ قرمز رد بشم ولی توقع داشته باشم شهروند یا شهروندان احترام بگذارند
شما اگه با بی حجابی مشکل داری از ایران برو
اینجا ایران است و متعلق به مردم ایران
کسانی که قانون یک کشور راقبول ندارن حق زندگی درآن کشور راندارند،هرکشوری باشد.
خب شما اگ نمیتونید بی حجابا رو ببینید برید
درود فراوان . این بسیار عالیست که به رشد گفتگوی همه جانبه و فرا گیر رسیده ایم . لازم است به عمق و سطح و گسترش این گفتگو ها تا سطح و آستانه نظر خواهی فراگیر اجتماعی ادامه دهیم تا به : تفاهم ، همگرایی، کثرت گرایی، روح همدردی و عشق ورزی دست یابیم. آنگاه همه به آسایش ، آرامش ، خشنودی و رضایت از زندگی جمعی و فردی دست خواهیم یافت و جهان هم برایمان احترام ویژه قائل خواهد شد . ارادتمند
اصلا بحث حجاب و حدود الهی نیست بحث ریا کاری و تزویر هست این جماعت خوب یاد گرفتن با این حرفهای جنجالی میتونن ایندشون تضمین کنن و به جمع خودیها بپیوندن و از موهبات بی نطیرش بهره ببرن
سلام حجاب یک قانون الهی هست نه خواست فردی یا حکومتی ما باید حداقل حجاب اسلامی را رعایت کنیم چون این فرمان خدا در قران است و نه فرمان یک انسان حجاب اجباری اصلا معنایی نداره چون دستوری الهی هست نه انسانی پس احباری و اختیاری معنایی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
چرا قران ما ایرانی ها فرق دارد؟قران بقیه کشورهای اسلامی چه جوریه که حجاب اجباری در ان ذکر نشده؟دست بردارید از مسخره بازی ...کتاب خدا برای همه یکسان است
چند میلیون آدم با خانودادهاشون خیلی زیاد میشن کجا برن اصلن امکانش نیست . حرف باید حساب شده باشد . الان این فرمول که برن نشدنی است . باید یاد بگیریم باهم کنار بیاییم و زندگی مسالت آمیز داشته باشیم فرمول درست اینه و هر کاری هم بکنیم به جز ضرر هیچ سودی نخواهد داشت. آخرش هم مجبوریم به این فرمول احترام بگذاریم . مثل ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی .فقط ما مسلمان نیستیم آنها هم مثل ما مسلمان هستند
به نظرم




(((پوشش هرکسی به خودش مربوطه))




بکوب لایکیو ?❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
چیزای اجتماعی آثار اجتماعی دارن
پوشش یه مسأله اجتماعیه و سلیقه ای نیست
وقتی پای حقوق دیگران در میان باشه پس دیگه فقط به تو مربوط نیست، به همه مربوطه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
پوشش تو تو حمام خونت به خودت مربوطه ولی تو جامعه به همه مربوطه.
عده‌ای چادر انتخاب کردند چون برای آنها منافع مالی دارد *در سیستم حاکمیت مشغول هستند و یا حتی اعتبار اجتماعی بدست می‌آورند*‌ولی برخی به اون شأن و منزلت رسیده‌اند که میخواهند با چادر ازش محافظت کنند و قطعاً این گروه کاری به مدل حجاب دیگران ندارند و خود را حقیر نمی‌کنند...
هرکسی حرف از رفتن دیگران کند خائن به خدا وکشورهست وباید محاکمه بشه .نباید به یکدیگر توهین وجسارت کنیم
اگر این خانم مدافع حجاب راست میگه که تعدادشون بیشتر از بی حجابهاست یک همه پرسی برگزار کنن نه از مدل حکومتی تا ما هم بفهمیم کی راست میگه
این درست مثل این است که بی حجابها بگن شما با حجابها اگر با بی حجابی بی حجابها مشکل دارید برید خودتونو نابینا کنید . این چه حرفیه که از ایران برید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
این دو دوتا چهارتا است. وقتی قانون رو نمی تونن بپذیرن باید دنبال کشوری بگردند که قانونش با سلیقه آن ها همخوانی داشته باشه دیگه
جالبه میگین فرار مغز ها ! اونا رفتن . موقعی که هستیم میگین نمیخواین برین موقعی که میریم هم از یه طرف بهتون بر میخوره اول تکلیفتون رو با خودتون مشخص کنید .
قانون خدا و قران میگه باید حجاب باشه وگرنه بیشترین اسیب هارو خود زنها میبینن و خانواده ها از هم میپاشه حالا یه عده هی نظریه میدن تو نگاه نکن وقتی از پله ی دادگاهها رفتید بالا و پایین میفهمید پوشش برای کدوم بخش از زندگیتون خوب بوده
راسته میگه قانون این کشور بر مبنای حجاب هست ۴۵ ساله داریم خون می دیم و بهترین جوانهامون رو تقدیم انقلاب و جمهوری اسلامی می کنیم
شمایی که مخالفی حاضری برا عقیده ات خون و جون بدی!!!! هر وقت ب اندازه شهدای انقلاب و جنگ و همه این سالها خون دادید حق دارید قانون تصویب کنید با ب اصلاح اعتقادات خودتون

حالا بگذریم که تو فرانسه تون هم مکرون گفته هر که قانون سرمایه داری فرانسه رو قبول نداره از کشور بره گم شه

همه دنیا اینطوره !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
چشم ما میریم بعد باید با ده میلیون افغانی سر کنید ودکتر ومهندس از هندو پاکستان بیارید فکر می کنید از شما خیلی خوشمون میاد؟ نه جانم از بدبختی وبی پولیه که موندیم!
این بدبخت های غربزده ، دارن با افتخار ، همون راهی رو میرن ، که غربی ها قبلا رفتن و سرشون ، به سنگ خورده !!
دختره بلد نبود چطور حرف بزنه و دلایل منطقی و عقلی برای حجاب بیاره ..... اینجا علی اکبر رائفی پور را می خواست نه این سوپر انقلابی بی سواد! متاسفانه ما در زمینه فرهنگ و اقتصاد هیچ کاری نکردیم و حتی خرابکاری کرده ایم چون آدمش رو نداشتیم .... فقط در زمینه نظامی و یک سری علوم پیشرفت داشته ایم!
فدای خانمای سرزمین اریران خانماباید ازد باشه هرجوری که دوسداره بپوشه کسی که حجاب داره حجاب نداره اون به پدر مادر ربط داره
به اینا گفته شده هر موقع از حجاب صحبت شد که یک قانون میباشد شما شانتاژ بازی در بیارید ما هم پخش میکنیم.
هر کس در هر کشوری زندگی میکنه باید به قانون آن کشور احترام بزاره و عدم رعایت قانون حتما جریمه داره.
اینا همه چیز را در لخت بودن غربیها میدونند خب تو که دوست ذاری لخت باشی برو اون کشوری که همه لخت هستند وگر نه اینجا کشور من و توست به شرط رعایت قانونش
درود برآقا مهدی عزیز، واقعا شجاعانه کلام صحیح روفرمودید با اینکه میدانید افراد مغرض همه جا هستند و دستور اسلام را به سخره میگیرند، اگر همین به اصطلاح مدعیان حجاب اختیاری قوانین حتی بسیاری از همون کشورهایی که میگن مردم تعیین میکنن، میخوندن، میفهمیدن که قانون پوشش درسایر کشورها هم مردم انتخاب نمیکنن، کاش یه روزی همینام سر عقل بیان، قبل از اینکه دیر بشه
تو هر کشوری قانون هس تو ایران هم قانون حجاب هس شما اگه برید هر کشوری مجبوریدقانون اون کشور رعایت کنید دریک کشور اروپایی چون قانون حجاب نیس دانشجوی با حجاب را اخراج کردن چرا اونجا کسی دم از ازادی نزد اعتراضی نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
قانون باید آزادانه قابل نقد بوده و مردم بتوانند هر زمان که اکثریت خواست بدون دخالت آن را تغییر دهند. نماینده هایی که برای حفظ سمت بمجبور به تایید نظر اقلیت هستند صلاحیت عرفی وضع قانون حجاب را ندارند چون آزاد نیستند که نظر مخالف را به رای بگذارند.
ما که در تهران دختر باحجاب کامل خیلی کم دیدیم.. یعنی چجوری اونهمه دختر از ایران برن؟
انقلاب رو دوست داریم رهبری رو قبول داریم اما ایران مسئول دلسوز نداره خورو و خونه و شکم مردم چی میشه
اگه باحجاب مشکل دارین ازایران برید
خدا تو محرم درس میده ۷۲ نفر یار امام شدن بین اون همه جمعیت رو کره خاکی تعقل کنید تفکر کنید.
لطف کنید شما از این خاک بروید اینجا وطن ماست
راه حلش ساده است رفراندوم بذارید و بذارید مردم تصمیم بگیرند میخواهند چه نوع پوششی داشته باشند اسلامی یا آزاد
حال
ا همه مشکلات حل شده فقط بی حچابی از نظر بعضیا فقط مونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
این دلیل نمیشه که چون اون مشکل هنوز حل نشده پس نیایم سراغ این مشکل
هر مشکلی جدا باید حل بشه و ربطی به بقیه نداره
الان مشکل بی حجابی حل نشه، بقیه مشکلا حل میشه؟؟
قبلا زینب خانم میگفت اگر نمیخواهید از ایران بروید خودش زودتر از همه رفت
قانون حجاب بایدرعایت شودبیحجابی یعنی کودتای آژاکس ۲رابه دنبال داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
قانونی که خلاف خواست اکثریت و بر اساس عقیده یک گروه از جامعه باشد و کسی نتواند مقبولیت اجتماعی آن را در رای گیری آزاد محک بزند قانون نیست. .
وقتی بسیاری از بزرگترهاتوصیه ای مشابه می کنندتوصیه به خروج از کشور می کنند، نوجوانها هم یاد می گیرند اینطوری حرف بزنند! دختر گلم مگه مملکت ارث پدرته که دستور میدی هموطنت بره جای دیگه زندگی کنه اونم به صرف اینکه نظرش با تو در اینمورد متفاوته؟؟؟ !!
یعنی میگی حداقل نیمی از مردم ایران برن جای دیگه که تو جولان بدی و بهت خوش بگذره ؟؟؟مگه ایران ارث پدری تو فقط
گفتن این حرف اصلا صحیح. نیست هر شخصی حق داره هر طوری که صلاح بدون زندگی کن و دوم خانم محترم خیلی ها از این کشور چپاول کردن کجا بودی سوم ما چقدر بدبختیم بجای هم بستگی اتحاد دنبال حجاب راه افتادیم چهارم کسی حق ندارد به کسی که سرزمین ایران بگه برو
عجب مشغولیت خوب و مناسبی،حجاب ، اختلاص ۹۲هزار میلیاردی فولاد چی شد؟ مسکن و خودرو و اشتغال و ازدواج و معیشت و مهار تورم و گرونی چیشد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
اختلاس در مس هم رونمایی شده است.
آمنه خانم های ذبیح پور با ورژن جدید...؟.
سلام کسانی که دنبال بی حیای هستند اول که اقلیت هستند ودنبال هوس رانی وشهوت وخوش گذرانی هستند خوب تو خلوت خودت عرق بخور فحشا بکن ولی محیط جا معه را آلوده نکن همه جا رابه گند نکش آشکارا انجام دادن گناه بسیار بدتر هست از مخفی بودن آن
خطرناكترين ادمها كساني هستن كه اعمالشون رو به خدا نسبت ميدن و خودشون رو وكيل و وصي خدا روي زمين ميدونن.
اگه اینجوریه هرکی میخواد غیبت کنه دروغ بگه اختلاس کنه دزدی کنه مال مردم و بخوره تجاوز و چپاول کنه و هزار کار دیگه ای که خب خدا اونو منع کرده، پس لطفا بذاره از ایران بره و اونجا این کارا رو انجام بده! چرا فقط اونی که حجاب نمی‌خواد باید بره؟ بقیه بمونن و همه این کارا رو انجام دهند اشکالی نداره؟ خدا تو قرآن گفته باقی موارد اشکالی نداره؟ فقط حجاب اشکال داره؟!!!
زیاد ناراحت نشین اتفاقا خانم چادری حرف بدی نمیزنه میدونید چرا ! برا اینکه کشور ایران که وطن عزیز همون هست رو همین عزیزانی که دم از ایمان تقوا و حجاب و قرآن و پیغمبر میزنن به جایی رسوندن که تو عراق فلک زده پول ایران رو میندازن سطل اشغال تو مرز ترکیه توریست هامون که برای خرج کردن پول دارن میرم رو کتک میزنن از گرجستان و بقیه جاها که چیزی نگو و ..... کلی دلیل دیگه که ثابت می کنه به لطف این عده ای خاص ایران جایی نیست که بمونی زندگی کنی
واقعا همینه .هر کی نمیخواد جمع کنه بره .شوخی هم نداریم.شهید ندادیم و سالها نجنگیدیم که هر کسی هر غلطی خواست بکنه .
پاسخ ها
غریب آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
مگه چند نفری از فعل جمع استفاده میکنی تموم اون خونواده های باشرف شهدا از کارای زشتی که که شما به اسم اونا سرمردم میارید برائت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
از نوع تفکرت پیداست شما نه شهید دادی ونه جنگیدی فقط از این مواضع بهره برداری میکنی شهدا برای آزادی ملت ومملکت جنگیدند نه نه برای تحمیل فکر آنهم فکری که اکثریت آنرا قبول ندارد بهترین ابزار رفع مشکل رای مردم است اگر به آرا عموم احترام بگذاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
تا الان فکر می‌کردم شهید برای دفاع از خاک ایران دادید، اگر شهید برای تحمیل عقیده خود بر ایرانیان داده اید از این پس منت بر سر یک ملت متکثر متمدن باستانی نگذارید.
اونای که به ملت میگفتن ازایران برین الان همشون توکاناداهستن ماگرفتارچه ادم های شدیم
حجاب در ایران قانونه و مرد و زن نداره و همه ملزم به رعایت قانون هستیم چه مردانی که با شورتک‌و رکابی و ارایش غلیظ که متاسفانه در کوچه و خیابان و لب ساحل می چرخند و اشوه میان چه زنانی که با شلوار و مانتوی چسبان و برداشتن روسری در ملع عام حاضر میشن . بله خیلیها درست میگن هر کی از ایپ قانون خوشش نمیاد بزاره بره . گر چه هم اگر وایسته باید به قانون احترام بگذاره . درود بر مردان و زنان خوش غیرت و نفرین بر مردان بی غیرت
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
قانون وقتی قانون است که با نظر اکثریت جامعه منطبق باشد. در ضمن می دانید که در قران وای بر دروغگویان وای بر کم فروشان وای بر نمازگزاران ریاکار آمده است ولی وای بر بد حجاب ها نیامده.دگر این که غلط املایی رو درست کنید «ملاء» درست است.
اونی که معلوم نیست این نظرات مسخره رو از کجاش در میاره که میگه اگر حجاب نمی‌خواهید بروید کشوری دیگه، چرا خودت که حجاب دوست داری نری کشوری دیگه؟که خیلی هم به درد شما با حجاب ها میخوره؟؟؟؟!!!! بگردید اون کشوری رو پیدا کنید که مطابق با حجاب کامل شماست اینطوری اذیت هم نخواهید شد!! مگه ایران ارث پدران شماهاست که باید یه عده آدم کوچ کنند و شما بمونید؟؟
ایران مال همه است!
شما به لبنان و عربستان و عراق بروید که مهد با حجاب هاست! و لطفا با این حرفها حجاب زا ضایع نکنید . حجاب وقتی ارزش دارد و پیام دارد که انتخابی باشد نه اجباری و بر اساس سود در معامله که صاحب مشاغل بشوید!
همان
دکتر شریعتی میگفت یک زن باهنر و باشخصیت برای دیده شدن نیازی به نمایش قلمبه سلمبهاش ندارد......... اگر دقت کنید اکثر هنجار شکنان و بیحجابها زنهای کم سوادهستند....... و احترام را حد اقل برای خودشان هم قائل نیستند......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
همسر ایشان هم باحجاب نبودند
تقصیر اینها نیست مشکل کارجای دیکه هست که اینا اینجور کستاخ پروشدن
دمت گرم آقا مهدی.خدا حفاظت کنه
این همه جنگ وجدل حاصل کوته نظریست گرنظرپاک کنی حجاب و بی حجاب یکیست
چقد این مردم بیکار هستن ،از بیکاری نمیدونن چیکار کنن ، ول کنید برید زندگیتونو بکنین بیشتر تهرانی ها هستن که خیال می کنن از همه باهوش ترن ، هه هه
قانون کشور ما بر اساس قرآن تنطیم شده.پس ما احازه نخواهیم داد عکس دستور قران عمل بشه هر کس هم مشکل داره بره کشورایی که با بی حجابی مشکل ندارن.ما تا پای جان این اجازه رو نمیدیم.ولی بعدش مقابل اختلاس و نابرابری باید باستیم
یکبار از خانم هاشمی، این خانم امریکایی تبار بسیار فهمیده و با درایت در مورد لزوم حجاب صحبتی شنیدم که با عقل و منطق بسیار منطبق بود. ایشان گفتند که اگر خانمها حجاب داشته باشند و زیباییهایشان محدود به محیط خانه باشد، هر زنی در خانه اش ملکه و پرنسس زندگیش خواهد بود، همسرش قدر او را خواهد دانست و مرتبا همسرش را خوداگاه و ناخوداگاه با زنان زیباتر مقایسه نخواهد کرد. خانه تبدیل به محیط امنی میشود که پدر و مادر خانواده یکدیگر را عاشقانه دوست دارند و فرزندان در چنین محیط پر ارامشی رشد می کنند.
دوستان موافق ومخالف حجاب اجباری نگران مسئله نباشید همان طور که مسئله ی ویدئو،ماهواره، بدون اعلام قبلی حل( یعنی ازاد شد ) میشود
این مرد هست یا زن ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
سیبیل که داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
اگه خوشگل بود که خودش رو‌ تو چادر قایم نمی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
واقعا هر کی چادر پوشیده خوشگل نبوده!!!!
با سلام دوستان عزیز وضع قوانین در هر کشوری برای جلوگیری از بی نظمی و هرج و مرج هست و اینکه عقل ودرک و آگاهی هر فردی با فرد دیگه متفاوته و فقط این قانون هست که میتونه راهگشا باشه مثلا یک شخصی که حقی ازش تضییع میشه به محکمه و قانون مراجعه میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
شما در کدوم مکتبخونه آموزش دیدی که هرج و مرج و بینظمی را با یک تکه پارچه نیم متری مقایسه میکنی؟
چه تیتر مسخره ای
آیا من میتونم در اتوبوس و یا مترو از عطری که باعث سردرد خیلیا میشه استفاده کنم . اگر کسی هم اعتراض کرد میگم عقیده و نظر همه محترمه و به کسی ربطی نداره؟؟؟!!!!
مگر ایران ارث باباته که هر کسی حجاب ندارد از ایران برود، از کجا معلوم که اعمال تو از اون دختر کم حجاب بدتر نباشد، چون عده‌ای عوام فریبی می‌کنند، خواهر من
حرفای دوتاخانومو شنیدم کامنتای شما رو خوندم نتیجه اینه که شما هم که کامنت گذاشتین نظرات خودتونو گفتین وباید بگم شما آزاد به دنیا می‌آید. ودر چارچوبه زندگیتون آزادین به هرشکل که دوست دارین زندگی کنین و کسی حق نداره به شما اعتراضی بکنه اینکه چادری رو مسلمان بدونین از طرف خدا صحبت کنین سخت در اشتباهید علامه دهر نشید بی حجابی هم اصلا به معنای بی بندو باری نیست شما که از خدا میگید چطور آنقدر راحت در مورد دیگران قضاوت میکنید و بهشون میگید از کشورشون برن کی این حق رو به شما داده اینم خدا گفته کی میگه ایران قطب اسلامه اگر قطب اسلامه پس عدالتش کجاست ؟
باسلام به همه ایرانی‌های دغدغه مند، دوستان چرا برای اختلاس ،دزدی،رانت،دلالی،کلاهبرداری ، پارتی بازی،رشوه خواری حساسیت وجود ندارد و قانون سفت و سخت وضع نمی کنند، حساسیت خلاصه شد در حجاب.خود حدیث مفصل بخوان از این محل.
ماه صفره، بی مناسبت نیست،اونجا که امام حسین میگه،اگه دین ندارید،لااقل آزاده باشید...به زعم بنده،آزاده بودن ،هزار موضوع را شامل می‌شود...جدای از اینکه شما چه طرز فکری دارید،ویا مخالف سیستم حکومتی و شیوه اداره آن هستید،حجاب چه برای زن و چه برای مرد آزادگی ست،شرف است،ابهت است،کرامت است،زیبایی است،صفای درون و برون است،جلوه خداست...حالا فقط عاقلان درک می‌کنند و میفهمند،لذت حسابی بودن و حساب شدن و حساب پس دادن را...
بین مردم علی الخصوص جوانان شکاف ایجاد نکنید جامعه را دوقطبی خودی و غیر خودی نکنید .همه باید با هم دیگر مدارا کنند
زیاد رو نظر یه بچه حساس نشید.بچه است.
ایران متعلق به همه ایرانیان است چه باحجاب چه بی حجاب .اگر قرار به رفتن باشد کسانی باید بروند که میخواهند عقیده خود رابه دیگران تعمیل کنند
شماپول مردم خرج عراق وسوریه نکنیدیه قدم برای ملت خودت برداربهتون قول میدم دختراازفردابادوتاچادرمیان بیرون
بهتر نیست همین قانون حجاب رو به رای مردم بگذارید این اختلافها رو صندوق رای حل کنه
قانون باید اطاعت شود . اگر کسی بگوید من قانون را نمی‌پذیریم در تمام دنیا قانون با او برخورد میکند . حجاب هم که الحمدالله قانون شد تا کسی نگه چرا حجاب . بنابراین کسی که تمکین نمیکند دو راه دارد . 1 ترک کشور 2 برخورد قانون با متخلف و مجرم . گوینده حرف درستی زده
پاسخ ها
هیچ
| France |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
قانون بر اساس نظر اکثریت مردم، نه چهار تا نماینده مجلس که حتی تو مجلس خودی جرات علنی مطرح کردن یک لایحه رو ندارن و روی هم یک میلیون رای نیوردن
خطاب به طرفداران حجاب اجباری :
این مملکت برای همه هست و شما حقدندارید برای همه تعیین تکلیف کنید، به مرور مجبورید به عقاید طرفداران حجاب اختیاری هم احترام بگذارید
سلام .ما از مسئولین میخواهیم به شیوه امام حسین رفتار کنند که با چند هزار نفر رفت جنگ و شب جنگ نگاهش را از لشگر مخفی کرد و فرمود هر کس که می‌خواهد برود هر کس هم که می‌خواهد بماند. نتیجه اش شد ۷۲ نفر که لایق شهادت بودن ،ما هم از مسئو لین می‌خواهیم چشمهایشان را ببندندو گیت‌هاو برقها را خاموش کنند و مرزها را باز بگذارند هر کس که ماند حال کنه .
جالبه که طرفدارهای حجاب اجباری میگن خدا دستور به حجاب داده ولی ایات قران صرفا حجاب رو برای زنان (مومن) لازپ دونسته و نه همه زنها . این ادعای دروغ و کذب صرفا برای دور کردن اذهان از بدبختی اقتصادی کشوره. مثل همون کاری که هالیوود میکنه فقط تفاوتش اینجاست اینجا به ضرر دین اسلام تمام میشه
متاسفانه بعضی دختران محجبه مملکت ما رو با فکر منجمد شده و یکطرفه تربیت میکنن و حرفه‌ای دیگران رو کپی شده میگن
حالا یه سوال همش توی ذهنم می‌چرخه که از این خانم چادری میپرسم. سوالم اینه که حالا فرض کنیم ورق برگشت و به این خانم گفتن چون حجاب داری برو یه جای دیگه زندگی کن البته ایشون عقلا نباید تو کشورهایی که حجاب نیست زندگی کنه.آیا حاضره از کشورش بره؟؟؟ و اگه خواست بره،
کاش افراطیون در مورد اختلاس ها و فقر ملت ، کم سوادی تصمیم گیران هم اینقد جدی بودن و می گفتن افرادی که باعث این بدبختی ها شدن، باید از ایران برن
حرف های این چنینی کم نداشتیم یک مورد هم ازکارشناس خانمی دریک برنامه تلویزیونی بود که صریحا درباره حجاب نبود بلکه برسرنظام بود، بااین حال این حرفها به قدری ناپخته،رادیکال وعوامانه است که ارزش جدل و بحث ندارد
اما موضوع مهم گستاخی و دریدگی عده ای است که قطعا جزء اقلیت هستن
اونایی که ازشرع وحکم خدا(به فرض این درست باشه)دم میزنن اعلام کنندکجای شریعت و......گفتن حقوق و نظرات اکثریت یک جامعه تمامابایدنادیده گرفته بشه و باهاش برخوردسخت صورت بگیره
هیچ حکمی، فتوا و قانونی غیرقابل تغییر نیست.وباید طی گذرزمان بررسی و واکاوی مجددبشه
خواستم بگم جهت اطلاع فقط . یه عده بفکر بی حجابی هستن و یه عده بفکر مبارزه با بی حجابی هستن ولی یه عده دارن از فرصت استفاده میکنن دارن حسابی سرمایه کشور مردم میبرن
نمی دانم چرا در ایران فضول زیاد شده برای بی حجابی ما مشکل با حجاب نداریم با حجاب وبی حجاب در ایران کنار هم راحت زندگی می کنند اگر فضولها بگذارند حجاب یک چیز شخصی به کسی مربوط نیست شما ها اگر نمی توانید بی حجاب ها را ببینید برید عربستان زندگی کنید مهد چادر
حجاب اجباری نیست هیچ کجای قرآن و نهج البلاغه نیامده حجاب اجباری هست اینو مذهبیون افراطی مخصوصا آقایون میگن حجاب اجباری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
سوره نور آیه ۳۱
سوره احزاب آیه ۵۹
...و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
اصلاً اجباری هم اگر باشه فقط برای مومنین هست. به بقیه زورگویی نکنید.
جالبه آن هایی که عامل بدبختی مردم در این دنیا هستن و مردم رو با انواع مشکلات اقتصادی و متعاقب آن مشکلات روانی مواجه کردن به فکر دوزخ و برزخ مردمن خانم چادری خانم جلسه آقای دلواپس و ارزشی اگر بهشتی وجود داره که شما قراره بری اونجا به شخصه حاضرم جهنم جایگاه ابدی من باشه
تکلیف اقازاده های کانادا چی میشه
لخت و پتی تو اینستا بدن نمایی میکنند
مردم رو دو دسته کردن درست نیست
حجاب بایدحجابواقعی باشه نه حجاب ظاهر ی خانم چادری لطفا حجاب دلتتو درست ازحرف زدنت معلوم حجاب داخلت افتضاحه
معیشت مسکن ازدواج مردم حل بشه
مسئله حجاب هم حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
الان همه اون بی‌حجاب ها مشکل اقتصادی دارن؟
پس چرا کلی خرج آرایش و ظاهرشون میکنن؟
الان اونایی که با حجابند، یعنی مشکل اقتصادی ندارند؟
برو خودتو گول بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
ربطی نداره. نان و آزادی هر دو از نیازهای اولیه یک انسان مدرن هستند.
تمام کشور های دنیا یک سری قوانین مشخص داره که اگر جرات دارید برید آنجا و قوانینشو زیر پا بگذارید ببینید چه بلایی سرتون در میارن.
حجاب یک قانون هست و آنها که با حجاب مشکل دارند خودشان از قاتلان و حامیان دشمنان مردم ایران هستند که الان یک مشت وطنفروش غربگرا افتادن به تبعیت از خارج نشینان و دشمنان مملکت. اگر به گرانی و دزدی اینها شکایت دارید بیایید وسط کار بدون دشمنی با حجاب و قرآن و اعتقادات مذهبی اکثریت مردم ایران اونوقت خودمون میشیم پیشمرگ شما نیفتیم جلوی صف اعتراض. ولی درد شما درد بی درمون شهوت و . اگر اعتراض داری چرا قرآن سوزوندید و خودفروش شدید ؟ با لخت شدن خودتون عنقلاب کردن جاش تو زباله است . مسخره بازیه . حجاب قانون کشور ایران است . و تبعید از قانون وظیفتونه . متخلفین هم جاشون تو زندان و سیاه چاله . پس عرض خود میبرید و زحمت ملت می‌دارید .
بله قانون اسلام وپیغمبر وخدا را باید اجرا کرد قابل توجه رانت خواران واختلاسگران خدای قضاوت کنید اسلام وحکومت حضرت علی ع اینگونه بوده که دولتمردان ما هستند مگر نبود عقیل برادر نابینای حضرت علی ع از برادرش پولی از بیت المال طلب کرد وحضرت اتش کف دستش گذاشت اگر حکومت واقعا اسلامی بود همه قانون خدا را رعایت می کردند با اسم که کار درست نمی شود مثلا اگر کسی اسم بچه اش رستم بگذارد قدرت رستم پی بروید اسلام را در ساحل لاذقیه ی لبنان را مشاهده کنید
قانون در ایران فقط برای افراد ضعیف و عادی اجرا میشه.
وگرنه افراد خاص ویا مرتبط با افراد دولتی راه دور زدنش را بلدند.
سلطان سکه اعدام شد سکه ارزان. خیر. چون قانون مشکل داره.
حالا عده ای هم به قول این خانم از ایران برند مشکل حل میشه.
مشکل طرز تفکر امثال شماست.
جز اندکی تمامیت خواه که حداکثر 10 درصد هستند اکثریت جامعه از شرایط کشور مصیبت زده و ناراحتند و حجاب هیچ اولویتی هم براشون نداره
ایران و تمام سرزمین های خدایی باید از لوث وجود منکر و فاسد و فاجر و فاحشه و کافر و منافق و بی حجاب پاکسازی بشه
پاسخ ها
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
مثلا" تو خودت از این نوع افرادی که نام بردی بهتری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
سرزمین خدایی ‌ ناخدایی رو تعریف کن. اینجا یک کشوره به نام ایران. خیلی قبل تر از تو بوده و خیلی پس از تو نیز خواهد ماند. مصادره نکن طبق عادت رفقات.
?‍♀?‍♂

اگر با حجاب مشکل دارید، از ایران بروید!

مطلب فوق سر فصل یکی از خبرهای داخلی بود که امروز دیدم.

قبلا هم چنین سخنان ناسنجیده ای بگوشمان رسیده است.

پاسخ من نگارنده بعنوان یک ایرانی اینست گوینده این مطلب یا مطالب مشابه بداند و آگاه باشد که :
اگر شما با ایران مشکل دارید از این مملکت بروید قبل از آنکه با افتضاح و خواری بیرونتان کنند.

ایران متعلق به ایرانی است و به استناد مستندات موزه ایران باستان، ایران تاریخی به قدمت ۱۲ هزار سال دارد
یعنی ده هزار و اندی سال پیش از اینکه اسلام شما پا به این سرزمین بگذارد.

ایرانی ، با تأسیس مذهب شیعه از همان اول حساب خود را با اسلام عرب جدا کرد، مذهبی که پویایی دارد و دگم و بسته نیست،

ایرانی اگر چه اسلام شیعه را پذیرفت ولی دست از پندار نیک و گفتارنیک و کردار نیک بر نداشت.

ایرانی کوروش را چه پیامبر بود و یا نبود بعنوان پیامبر بدنیا معرفی نمود و زردشت را در فرهنگ فلاسفه اروپا به کرسی داوری نشاند (کتاب چنین گفت زرتشت نوشته نیچه)

ایرانی سراغ ندارد که پیامبر عظیم الشان‌اسلام
با تندی با او سخن گفته باشد بلکه در قرآن اعراب را منافق خوانده است.

به سه مورد از گفتار پیامبر و قرآن در مورد ایرانیان اشاره میکنم:
۱_ پیامبر فرمود: « اگر دین در ستارة ثریا باشد و در آسمان ها قرار گیرد، مردانی از فارس، آن را به دست خواهند آورد».

۲_ پیامبر در مورد مصداق آیه  ۵۴ سورة مائده که میفرماید:
خدا آنها را دوست دارد؛ و آنها نیز خدا را دوست دارند؛ در برابر مؤمنان، متواضع و در برابر کافران، سخت و نیرومندند؛ در راه خدا جهاد می کنند و از سرزنش ملامتگران، هراسی ندارند». ایرانیان معرفی نمود.

۳_در تفسیر آیة ۸۹ سورة انعام مفسّران بزرگی نقل کرده اند که منظور از این جمعیت (نگهبان دین)، ایرانیان هستند.

فیروز ۲/۶/۱۳
خاممهای محجبه لطفا حدوحدود خودشون رو بدونند و برای دیگران تعیین تکلیف نکنند
چادری بی سواد
عالی حجاب رو ازاد کنین تا از فردا یسری لخت بتونن برن کنار دریا یا بیان جلو بچه ها تون لطفا نگین فرهنگ جامعه خودش کنترل می کنه چون به هر حال یسری پیدا میشن خودشونو به هر اسمی لخت کنن دقت کنین اروپاییا هم اول حجاب داشتن و تو اون دوران خیلی به پیش رفتن بعد کم کم کم شد تا الان رسیده به اینکه تو مدارس اموزش همجنسگرایی میدن این تغییرات قدم به قدم اتفاق می افته درواقع هنر شیطان اینه که این چیز ها رو سعی می کنه عادی جلوه بده و کم کم اثرش میشه 50 درصد تولد های خارج از خانواده در اروپا
فکر کنم بهترین راه اینه که جدا کنن و همه راحت بشن
کودوم قانون کی حجاب را قانون کرده نمایندگانی که فاقد صلاحیت هستند مجلسی که فاقد صلاحیت است ؟ مملکت باد آزادی باشه و هر کس حق انتخاب داشته باشه بشرطی که اعمال و رفتارش مزاحمتی برای دیگران نداشته باشه هرکس دوست داره حجاب وروبند سر کنه و هرکس دوست دار ججاب نداشته باشه هچکس به حریم خصوصی کسی دخالت نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
کسی که حجاب را که یه مسأله اجتماعیه، امری خصوصی میدونه باید به عقلش شک کرد
اگر اختلاس گر را خدا ریشه کن کند خیلی از مشکلات مردم ایران منجمله حجاب هم حل خواهد شد.
هرکی با حجاب مشکل داره بزاره برود،باشه قبول ،،،پس مسئولین که قادربه اداره کشوروتورم نیستند بزارند بروند پیش بچه هایشان در آمریکا ،،رئیس جمهور که صدتا قول داد ونتوانست اجرا کند بزا ه بره
جالبه حیوونایی مثل سگ رو میارن تو خیابون می بینی تن شون رو لباس پوشوندن اونوقت انسان به قول خودتون که عقل کل هست لباس از تنش میارن بیرون
این عاقلانه هست ؟؟؟ انسان که باید به سمت کمالات حرکت کنه با لخت شدن وادا اطوار شیطان گونه اش به سمت انحطاط داره میره
اگه خدا حجاب رو واجب نکرده بود یه مسلمان موقع نماز خودش رو نمی پوشوند .حکم حجاب موقع نماز خوندن دقیقا همونی هست که یه فرد باید در جامعه همین حد از حجاب رو رعایت کنه .در واقع حجابی که موقع نماز خوندن رعایت می کنیم گویای اینه که این پوشش لازم هست وباید در مقابل نامحرم این حدود شرعی رعایت بشه.حالا یه عده میخوان با نوع لباس پوشیدنشون دیگران را به خودشون جذب کنن راه شیطان رو انتخاب کردن وقطعا مواخده خواهند شد درروزی که فریاد رسی ندارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
این عقیده توست و برای تو محترمه.
کی میخواهید بفهمید که مامردم رو به جون هم انداختن.....ای خانمی که سنگ حجابت رو به سینه میزنی ...مریم میرزاخانی.. حجاب نداشت چی شد..فهمیدی ...دیدی کی شد..
حجاب حکم خداست ،وبه همین دلیل قانون حجاب به وجود اومده اونایی که نمی خوان این قانون رو رعایت کنند شیطان سوارشون شده?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
به عقیده تو! به این موضوع اگر توانش رو داری خوب فکر کن.
شما حق ندارید برای دیگران تعین تکلیف کنید حق ندارید بگید چون حجاب درستی نداری میتونی بری جای دیگه
حجاب چیز خوبیه اگه حتی به تاریخ ایران قبل از اسلام لباسها و نوع پوشش هم نگاهی بندازیم زنان ایران با حجاب و پوشیده بودن میوه هم پوسته داره یعنی یک پوشش درقبال آسیب‌ها پس بهتره زنان پوشیده باشند کلا انسان باپوشش مناسب با وقار ترهست ولی اگه حرف از قانون وقانون گزاری موقعی از قانون باید حرف زد که انقدر رانت بازی واختلاص وفقر وسودهای کلان بانکی وریا نباشه v
هر که دوست داره لخت و برهنه باشه به کشورهای غربی که قبله گاهشون هست لخت مادرزاد مثل حیوانات توی خیابونها بگردن شبها هم توی بغل سگشون بخوابن و خوش بگذرنونن
اینجا مملکت امام زمان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
بسوزه پدر تجربه
مشکل‌بی‌غیرتی‌مردهاست‌‌وگرنه‌با‌بیحجابی‌هیچ‌مشکلی‌حل‌نمیشه‌که‌هیچ‌هزار تا‌مشکله‌دیگه‌هم‌بوجود‌میاد‌از‌این‌زندگی‌های‌‌درهم‌برهمتون‌لذت‌ببرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
ادب مرد به ز دولت ا‌ست. فعلاً امثال تو دولت دارید ولی ادب سخن گفتن و اندیشیدن ندارید. این نیز بگذرد!
حجاب بهانه ای شده که دیگه هیچ حرفی از بقیه خرابکاریها تو کار نباشه پس اگه بهانه نیست جرا از دزدی از اختلاس کرانفروشی هیچ خبری نیست چون میخوان مردم سرگرم کمله حجاب باشن. حجابت به خودت ربط داره نع به من تو................................ ✓✓✓
کشورایران. سرزمبن من است . میگن سرزمین منجی .
خدای من چرا اکثر منتقدین به حجاب تو این بحث از جنس مردان هستند؟
بیشتر به فکر خودتون و نفس خودتون هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
دید شما نسبت به مردان بسیار اهانت آمیز و در تناسب با فلسفه حجاب اجباری است. چه مردان و چه زنان باید نسبت به رعایت حقوق اساسی بشر در جامعه حساسیت برابر داشته باشند
حجاب وپوشش برای خانمهاقانون شریعت اسلامه وقتی قبول کردی مسلمان باشی دستوراتشم بایدبپذیری مسیحیت ویهودیت هم دستوراتی داره جامعه یه کشوراسلامی هم پیرو همون دستورات دین اسلام هست اگرباحجاب مشکل داری پس یه بازنگری تواعتقاداتت کن .توخونه وچهاردیواریت هرکاری می کنی توجامعه حسابش فرق می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
شما انحصارطلبها اول یک اسم می گذارید روی جامعه متکثر باستانی و رنگارنگ ایران بعد بر مبنای همون انگی که می زنید عقیده تون رو تحمیل می‌کنید. اینجا کشور ایرانه با همه تنوعش.قرار نیست در انحصار تو باشه
یه سوال ازهمه اونایی که نوشتن تعیین میکنه نظر قران مهمه

آیا در قران درمورد د حرام خوری دزدی اختلاس نامردی کم فروشی گران فروشی
اومده یا نه

شما که با بی حجابی مبارزه میکنید
بهتر نیست اینایی که درموردش درقران بیشتر سفارش شده برید با اینا مبارزه کنید
اصلا قران خوندید ؟؟
پاسخ ها
امیر آشفته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
دوست عزیز که برای خودت قانون وصع می کنی که هر کسی حجاب را رعایت نمی کند باید از این مملکت برود. خدمتتان عرص کنم مملکت ارث پدری تو و امثال تو نیست این سرزمین آریایی از ابتدای خلقت برای مانده و ایستادن خونها داده که تو بیایی قانون وضع کنی 80 میلیون هموطن و همشهری من حق زندگی و انتخاب د
دوم در قرآن علاوه بر حجاب از رانت و دزدی و؟ اختلاس صحبتی نشده است
مشکل هست یا نیست حجاب هست یا نیست به شما آقایون چه ربطی داره ؟ مگه شما چکاره اید برا خانمها تصمیم میگیرین .
حجاب عقل خوبه وحجاب دل......حجاب ظااهری. بدرد نمیخو تندرو عزیز
کی میتونه به من بگه اصولا فلسفه تشکیل حکومت در کشورها چیه ؟
امروز با دو دوتا از چشای خودم دیدم که دوتا پسر چنان با نگاه شهوتی به یک خانم بدحجاب نگاه میکردن که اگر ترس از حکومت و قانون نبود الان معلوم نبود چه تجاوزی صورت می‌گرفت...
در ضمن مراقب این ناشناس ها و پرچم غیر ایرانی باشید. چون منافعشان معلومه تو چیه
بعد هم بی‌حجابی آخرش هم به نفع آقایون هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
به احتمال زیاد آن دو پسر هم عرزشی بوده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
تو اگه سالم بودی اصلا به چهره آن پسران نگاه نمی کردی
تا وقتی تحریم امریکا نبود حرف و حدیثی از حجاب نبود. با وجود تحریم و مشکلات اقتصادی مسئله حجاب و بی بند وباری عیان شد. به نظرم رابطه ای بین اقتصاد و حجاب برقراره. با توجه به اینکه حکومت نمی تونه و یا نمی خواد. وضعیت اقتصاد رو درست کنه وضعیت حجاب هم به همون اندازه خرابتر میشه.انسان بی سر پناه و بی پول و گرسنه مسئله حجاب و ریش و نماز و حتی خدا براش قابل درک نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
هیچ ربطی نداره. در سالهای اخیر بحث حقوق فردی و اجتماعی با حضور پررنگ رسانه های آزاد و آگاهی روزافزون مردم از حقوق خویش برای شهروندان مهم شده. در‌کنارش ناکارآمدی شدید اقلیت هم مردم را بیدارتر کرده
در پاسخ به نظر علی آقا باید گفت لطفا یران را ترجمه و تفسیر نکنید شما که فرق نص و غیر نص رو نمی دونید اصلا نمی دونید ظاهر و متشابه چیه لطفا تز ندید و از قرآن همین طور بی حساب و کتاب صحبت نکنید.
حجاب پاشنه آشیل شده
واللهاینکه دعوانداردمنطقی ترین وازادترین دیدگاه اینست که هردوخواسته
اجراشوندتابه قولی نه سیخ بسوزدونه کباب...درغیرانصورت این مساله حل شدنی
نخواهدبودودراینده تبعات ناگواری درپی خواهدداشت.
وانت شما خبرگذاری ها چرا 3پیش اینجور مطالب را نمی گذاشتی معلوم میشه حجاب فعلا توی هوایه
این خانوم درست کفته اگه مشکل باحجاب دارین ازاین کشوربروید اینجا ایران است باید حجاب رعایت شود جای هیچ بحثی نیست
میدونید چرا هیچوقت موفق نشدید؟ چون همیشه به دروغ و فریب امید بستید ،چیزی که در اولین نگاه توسط افراد بی طرف پس زده میشود ،و صرفا کارکرد عقده گشایی برای شما داره ،این خانوم پیشنهاد داد، نگفت اگه حجاب نمی‌خوای باید بری بیرون؟این رو هم بدانید که حتی اگر نود درصد هم بشوید اجازه نخواهیم داد ایران را ویرانه کنید ،شما خود به بمبست رسیده اید.
طبق قانون اساسی کشور رفراندم برگزار کنید چرا که مردم خود تصمیم گیرنده ی اینده ی خود هستن
و اگر نمی توانید بر مشکلات اقتصادی و معیشتی فائق بیایید، از ایران بروید
این قضیه بیشتر از این که یه مسئله دینی و اعتقادی باشه سیاسی شده و همین نشون دهنده سطح استدلال طرفداران حجاب اجباریه
سلام.احتیاجی به گفتن من نیست اما این دختر نوجوان هم مثل همان مجری مدافع حجاب از ایران می‌رود و خودش هم کشف حجاب می کند.زنده باد المیرا
شاعر گفته حجاب چهره جان می‌شود غبار تنم. خوشا دمی که از آن چهره پرده برافکنم
خب شما که اعتقاد به حجاب اجباری داری بر اساس عدالت اسلامی خب شما که حداقل هستی برو جای دیگه زندگی کن
همه ما داریم ناخواسته طبق برنامه انگلیس وکشورهای اروپایی و آمریکایی پیش میریم یعنی اختلاف ‌‌کمی فکر کنید مشکل ما حجاببببببببب نیست .مشکل ما فقر وبدبختی ونابودی محیط زیست وکمبود آب وخشکسالی ودارو ودوااست.همه ما با این افکار پوچ داریم به تمام کسانی که دارند ایران رونابو د میکنند .چه داخلی وچه خارجی کمک میکنیم.هرچه اختلاف بیشتر بدبختی وکشتار ومرگ بیشتر
قانون جدید که نیست حجاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
اصلاً حکم شرعی بخشی از جامعه است. نه قانون
مردم به حصوص مسلمانان با حجاب مشکل ندارد اما آنچه که سبب شده این چالش در جامعه شده تفسیر و برداشت غلط از قوانین اسلام و درک اشتباه از این قوانین است از سوی مجریان کشور است وهمین فهم اشتیاه به عده ای در جامعه منتقل شده است و متاسقاته شاهد اظهار نظر های خلاف انسانیت و اسلامیت شده است .
لا اکراه فی دین ، اما عدهای به خود اجازه می دهند بدون آنکه اظهار نظر دیگران را بشنوند ، براحتی آیات قرآن را به نفع افکار خود تحریف کنند.
باید بگم که انسانی که واقعا با خدا انس گرفته باشه نماز قلبی و به موقع خونده باشه نمیتونه با پوشش نامناسب بیاد بیرون نه اینجا و نه مسلمان های کل دنیا چادر ارزش انسان هست گرانی در تمام دنیا هست خالم 40سال تو کانادا زندگی می‌کنه مدیر مدرسه ای در شهر تورنتو شوهر و بچه ها کار میکنن پسر.ش تفسیر. قرآن می‌کنه لباس ساده می‌پوشن آرایش نمیکنن ما تو ایران چیکار میکنین به قرآن فاسد بودن و لخت بیرون آمدن کلاس نیست فساد. هست اکثر. بی حجاب ها انواع و اقسام عمل رو خودشون انجام دادن فحشا نکنید. این دو نوجوان شیر. پاک خورده هستن
من سالهاست اخبار سایت تابناک را دنبال می کنم، تقریبا یک سایت معتدل است و افراط و تفریط کمتر در اخبار و گزارشات آن دیده می شود. بنابراین بازدیدکنندگان آن هم بالطبع اکثرا افراد میانرو جامعه هستند ونظراتشان به میانگین نظرات افراد جامعه نزدیکتر است. اگه به نظر اکثریت احترام می گذارید درصد کامنتها می تواند برآوردی از نظرات افراد جامعه در مورد یک موضوع باشد یعنی بیانگر نتیجه یک رفراندم در جامعه (البته در ابعاد کوچک)
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
نه قانون نه آیه نه حدیث نه عرف نه اروپا و امریکا و ...
عقلانیت چی می‌گه؟
کی میگه با بی حجابی کشور آباد میشه
کی میخواد جواب خانواده های از هم پاشیده رو بده؟ کسایی که به فکر منافع خودشونن !..با این تفکر دیگران نابود میشن..یعنی کسایی که به فکر آزادی ان به بچه هایی که به خاطر این تفکر بی سرپرستن و دارن تنها زندگی میکنن فکر کردن؟ که حالا کشور های غرب بخواد براشون سازمان حمایت از تنهایی بزنه،یا داستان زنهای ویترینی که به خوشگل ترین شکل ممکن در بیان تا کسی اونارو قبول کنه. واقعا ارزش داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
من به عنوان یک ایرانی میگم که با بی حجابی کشور آباد نمی شه، اما با سلب آزادیهای فردی و تحمیل عقاید یک کروه بر دیگران، حتماً کشور در بلندمدت دچار انشقاق اجتماعی و آسیبهای جدی می شه. ا
این دختر اشتباه می کند به مردم تعیین تکلیف می‌کند به این چه مربوطه
حجاب لباس س سنتی ماست
بازم همتون اشتباه کردید. موضوع اقتصاد و معیشت مردمه با اینا سرگرمتون کردن تا زمستونشونو شاید که سر کنند.
تا زمانیکه جمهوری اسلامی بر این کشور حاکم هست ، همه مردم باید از قوانین آن تبعیت کنند ، چه اقلییت و چه اکثریت ، مثل همه کشورها ، وگرنه سنگ روی سنگ نمیمونه و همواره جامعه در تنش و التهابه ، که به نفع هیچکس نیست جز دشمن
. تعداد و محتوای کامنتهای منتشره در فضای دروغین و پرفریب مجازی هم ملاک نظر اکثریت جامعه نیست . افراد هر جامعه و کشوری ، چه اکثریت و چه اقلیت ، در برابر قوانین آن کشور ، دو راه بیشتر ندارند ، یا تمکین و اطاعت و کنارآمدن، و یا مهاجرت . مثل همین افرادیکه دارن تشریف میبرند به جاهائیکه برایشان فرشهای رنگین حمالی و کُلفَتی و کنیزی و خودفروشی و وطن فروشی و جاسوسی ، پهن کرده اند.هر وقت ، هر فرد یا گروهی توانست حکومت قدرتمند ج.ا.ا. را ساقط کند ، برنامه هایش را اجرا کند . با اهانت و تمسخر و تیکه انداختن ، کسی راه به جایی نمیبرد ، فقط خودشان را خسته میکنند و رنج میبرند و افسرده میشوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
قانون باید قانون باشد با همه شرایط اولیه آن که در علم حقوق آمده و با رعایت حقوق بشر ولو اقلیت. وقتی قانونی قابل نقد و تغییر و نظرسنجی آزادانه نیست، پس قانون نیست. بگویید حکم شرعی
با سلام
متأسفانه خانمی که توی این ویدیو میگه شما برای محل زندگی من هم تکلیف تعیین میکنید دچار سفسطه شده
من یک سؤال از این خانم دارم آیا شما وقتی توی کشور اروپایی مجبورند میکنن بدون حجاب بری سر کلاس دانشگاه و الا آخراجی دم از حقوق بشر هم میزنن همین حرف رو میزنی
مسئله حجاب کاملا عقلیه کدوم آدم عاقلی هست که نخواد خودش رو از تجاوز به عنف یا همون به اصطلاح تجاوز جنسی حفظ نکنه به نظر من خوبه آمار تجاوز توی کشورهای اروپایی و آمریکایی رو یه بررسی کنید بعد ببینید حجاب قانون عقلی است یا شما دچار توهم عقل شدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
عجب حرف حکیمانه ای! بی حجابی سبب تجاوز به عنف می شه؟ رعایت حد پوشش با توجه به عرف و سطح تمدن و پیشرفت فکری جامعه عقلانی است ولی انتخاب این حد برای تک تک افراد یک حق فردی است و نباید تحمیل بشه.
اکثریت میمانند و اقلیت که طرفدار برقع هستند باید بروند هر کسی حق آزادی دارد
آفرین به آقا مهدی با استدلال های قشنگشون
اصولاً آنهایی که موافق بدحجابی و بی حجابی هستند منطقی نیستند
اون خدایی که ما رو آفریده بهتر از همه می‌دونه چی به نفع انسانها
شما برید در کشورهایی که آزادی پوشش وجود داره میزان حرامزادگی رو بررسی کنید تا بفهمید که بی حجابی آخرش به کجا میرسه
آدم عاقل با قانون خدا مخالفت نمیکنه
ولی بندگان هوای نفس با قانون خدا مخالفت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
دم از منطق می زنی و سریع می چرخی طرف عقاید مذهبی خودت. موفق باشی! البته نخواهی بود. چون منطق بر مبنای فلسفه است و فلسفه ذاتاً به استدلال عقلی محض و بی طرف کار داره نه عقاید و ایمان شما.
مملکت ما حدودهشتادوپنج ملیون نفر است ؟ چگونه می‌توانید برای 99/9% درصدسلب تابعیت نمایید ؟!
راست میگه خب گندشو دراوردن
اینا اریایی هم نیستند
زن اصیل ایرانی جسمشو به حراج نگذاشته و نمیذاره
آقا مهدی دست مریزاد??استدلال هاتون منطقی هست ایران متمدن ترین بوده ومیمونه به نگاه صاحب الزمان ان شاءالله
اونی که گفته چادری ببیسواد یعنی اونایی که نافشونو میندازن بیرون یا سینه هاشونو به اسم ازادی که البته لفط هرزگی تعبیر بهتریه استاد دانشگاهن اهان برهنگی یعنی تمدن وسواد بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
از این سر طیف می پری اون ور. کاری نداره نظرسنجی‌کن و سطح سواد مخالفان حجاب اجباری را با موافقان تحمیل حجاب مقایسه کن. البته که این گونه نظرسنجی ها فعلاً در ایران قفله!
کیف میکنید مخاطب را بجان هم میندازید ؟ مثل فردوسی پور؟ اب را گل الود کنید و ماهی بگیرید . اکبرطبری هم در ایران بدنیا آمده ، خاوری هم نیز . مسئله مخالفت با حجاب بهانه است اصل اسلام ستیزی است .حیا زدایی است
اون که میگه مردم با حجاب مشکل ندارند ولی اجباری بودنش راقبول ندارند حالا شما نمیتونید اینو تحمل کنید از ایران برید اگه تو کشورمون که اسلامیه اجباری نباشه کم کم همه بدون لباس مثل کشورهای اروپایی میان بیرون .
تاریخ اون کشورها رو بخونید تا ببینید از کجا به کجا رسیدن.موصوع فقط روسری نیست
آخه کی گفته هرکی حجاب رعایت نمیکنه زن بدیه اگه اینجوری باشه همه زناخارجی زن بدی هستن معیاربرای خداونداینانیست چراجای خداوند قضاوت میکنید تهمت گناه نیست؟فقط بدحجابی گناه؟خداهمه بندهاش دوست داره چه بی حجاب چه باحجاب پس رعایت کنیددرحرف زدن واین غرورلعنتی روبذاریدکناروجای خداتصمیم نگیریدهمه ماروزی بایدحساب پس بدیم پس دل کسی روباحرفاتون نرنجونید
دوستان عزیز حالا باحجاب زندگی کنید چه میشه ضرر می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
هر موقع اقایون ریششون رو‌نتراشیدن خانم‌ها هم‌حجاب سر می کنند
بحث حجاب موضوع جدیدی نیست!از دیر باز زنان در قومیت ها و ادیان مختلف خودشونو ملزم برعایت حجاب مدونستن چراکه ارامش و امنیت زن در ان بوده.در اکثر ادیان و مذاهب به حجاب توصیه شده!تجربه کشورها و تحقیقات علمی ، نقش و اهمیت حجاب در رشد و تعالی اجتماعی ،اقتصادی و علمی یک جامعه را ثابت میکند.نباید تجربه سایر ملل را تکرار کنیم بلکه باید درس بگیریم .توصیه میکنم حتما مستند( ایکسونامی )رو نگاه کنید.بدانید آخر این راه چیست ، نباید تجربه تلخ دیگران را ما تجربه کنیم ، میتوان درس گرفت!
حجاب یک دیوار ، بخصوص در جامعه اسلامیست، اگر فرو بریزد ، آسیب های غیر قابل جبرانی به همراه خواهد داشت! این یک لجبازی و دهن کجی به سایر افراد جامعه است ! افرادی آگاه ،بر اساس شرع و تحقیق و تحلیل تجارب، قانونی برای جامعه وضع کرده اند ، حال افرادی دیگر به خاطر راحتی و ارضای امیال و ...به دنبال نقض ان هستند! و اصلا تبعات آن برایشان مهم نیست.
این گونه باشد ، هر کس براساس نظر خود ، خواستار نقض قانون خواهد بود!
نمیتوان سرنوشت یک کشور را به خاطر خودخواهی افرادی ناآگاه، به تباهی کشاند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
دقیقاً ! سفر و زندگی در کشورها و فرهنگهای متفاوت به من اثبات کرده که اگر نیاز دیوار کشیدن باشد دقیقاً جایش همین جامعه اسلامی است. چون مردهای تربیت شده این جامعه توان کنترل چشمان و هوای نفسشان بسیار کمتر از دیگر جوامع است. التماس تفکر
خداوند مظهر مهربانی وعطوفت هست.کی وکجا گفته به خاطر یه تار مو بنده ایی رو آزار واذیت کنیم.اسلام یه دین کامل هست ولی ما داریم بد تفسیرش میکنیم.چرا با این رفتارمون باعث توهین به اسلام وقرآن میشیم.وقتی به پشت سرمون نگاه می کنیم می‌بینیم به جای ترویج اسلام واقعی داریم اسلام پوشالی می‌رسیم.قدیما یه سلمان رشدی بود حالا ببین چند تا شده.چرا هر از گاهی یه نفر پیدا میشه که به خودش اجازه میده به قرآن توهین کنه؟شاید علتش رفتار ما باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
آیه ۳۱ سوره نور را "آیه حجاب" می‌گویند؛ زیرا خداوند در آن، پوشش را بر زنان واجب کرده است:
(وقل للمؤمنات یغضضن من ابصارهن ویحفظن فروجهن ولا یبدین زینتهن الا ما ظهر منها ولیضربن بخمرهن علی جیوبهن…)؛ "و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را(از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش(فرو) اندازند
عزیزم حجاب دستور خداوند متعال است، شما نمی تونید به بهانه آزادی، حجاب رو زیر سوال ببرید و پا روش بزارید‌.
متاسفانه اینگونه حرفهای خودخواهانه و دیکته شده حتی روی زندگیهای زناشویی تاثیر گداشته قانون بر اساس تفکر جمعی و کلیات مردمی نوشته میشه
میزان حضور ملت است
از همه مهمتر سطح فرهنگ آن بانوی طرفدار آزادی و اختیار انسان واقعا ستودنی است.
بزرگواران خواهشا حجاب رو به خاطر دلسوزیهای خدا برای بنده هاش مهم بدونید نه برای قانونی بودن اون
میگم چرا شماها که نمیتونید بی حجابهارو تحمل کنید از ایران نمیرید برید کشورهای دیگه والا همش بقیه رو بیرون میکنید
سلام نظرا همه قابل احترام،میدونم چی به کثرا بی اعتقادشدن،حتی به نمازخوندن هم بی اهمیت شدن،خدا باعث وبانیشو نیست ونابودکنه،خداوندنسل اوناییکه. دنبال. بی. بندوباری هستندمنقرض کنه ،که همه اینهااز بی حجابی منشا میگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
الناس علی دین ملوکهم
یادمه آخرین کسی که گفت هر کس نمیخواد از ایران بره اون مجری تلوزیون بود که با پولی که بابت خودشیرینی از حضرات گرفت از ایران رفت
نمیشه نم
بخدا که در مقابل بحرانهای کشور حجاب اصلا بچشم نمیاد.
دوستان که دفاع میکنید از این همه ضعف و عدم مدیریت و عدم مسولیت
محض رضای خدا یه مورد بگید که مملکت تو اون قسمت شرایطش خوب باشه.
تو هر حوزه بگید قبوله.آب کشاورزی دامداری مراتع جنگل دریا صنعت ماشین شهرداری و.....هرجا هرجا.
پاسخ ها
اخراجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
کلی موشک داریم. کلی پهباد داریم. کلی وعده‌های دروغین داریم. کلی دله دزد اقتصادی داریم. کلی چراغهایی که به خانه رواست و به مسجد و حلال و واجب است داریم و
ماهنوزفرق نظروعقیده را نمیدانیم اگه صحبت های آیت الله بهشتی رو که اول انقلاب میگفت را بزارن خواهیددید .....ایشان میگفتن سینما میتواندحتی فیلم های س...بزاره خانومها دوست دارندبا حجاب بیان بیرون و کسی که حجاب دوست نداشته باشه میتونه بی حجاب باشه اینه آزادی و دموکراسی الان حجاب شده دهن کجی به دولت چ
حرف این دختر نوجوان کاملا صحیح هست ،اگردرست بیان کند،اگرحجاب قانون هست بایدرعایت کنید،نمیتوانیدهرجادوست داریدزندگی کتید که قانون حجاب ندارندبدبختی اینه،جلوشان نگیریدبامایوبیرون میان،،انگار خیابان هم روسپی خانه هست،بیااینجاببین باسوتین بیرون میان ،ماجنبه نداریم،البته بایدحکومت تکلیف روشن کند،قانون شد،بایدمرتکبین خلاف قانون جرینه،،مثلامخرومیت کانل از خدمات بانکی،ارشاد وهدایت ودرگیری ارزش ندارد.فقط مخرومیت ازکل خدنات بانکی،،ارزش داردبحثهای دیگرممنوع""" خودتان ادیت نکتید.قانون اینگوته
بی سروصدا اجراکن یپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
من کاری به عقایددیگران ندارم اما ازنظرروانشناسی وتجربه ثابت کرده که آدمای که روی مسئله ای زیاداصراردارندبطورقطع خودشان مخالف موضوع هستند
با حجاب مردان ایران اخته و خواجه شدند وانگیره عشق ورزی وعشق و عاشقی ازبین رفته است مردان انگیزه زندگی را از دست دادند و غریزه جنسی را فراموش کردند ونسل ایرانی ها منقرض خواهد شد پس در مورد حجاب سخت گیری نشود. آزاد باشند.....
من ایرانی ام. زبانم و ایل تبارم ایرانی ست. من را از کشور و ملیت خودم بیرون می کنی؟ کی به تو این اجازه را داده که ملیتم را از من بگیری.
چند سال پیش هم یه خانمی از سران اومد گفت هرمی نمیخواد از ایران بره بعد خودش سر از کشورهای خارجی با ...درآورد
سؤال: این مناظره در کجا انجام شده؟
مسؤل بزرگ نمایی آن کیست؟
آیا این کار را به تابناک داده اند، یا اینکه به تابناک ربطی ندارد؟!
اگر به تابناک ربطی ندارد،، سکوت نشانهٔ چیست؟
در فرانسه هم قانون کرده اند که دخترهای محجبه را به مدرسه راه ندهند،پس آنجا هم می شود بی حجابی اجباری،چرا کسی حرف نمی زند و انتقاد نمی کند،آره چون اونجا باغ است،هر کشوری قانون داره،و باید طبق همان قانون بود،دیگه نمی نونیم دلبخواه رفتار کنیم،پس طبق موازین اسلام باید بود ، والسلام
مرگ برامریکا اگه شغل دولتی حواله خودرو بن سفر وام میدید
اما اگه نمیدین بازم مرگ آمریکا چون هر چه میکشیم. از دست این شیطان بزرگه?????
همه باید به قانون کشور احترام بگذارند رعایت حجاب قانون کشور است حتی اگه در جنگل زندگی کنی قانون
همه باید به قانون کشور احترام بگذارند رعایت حجاب قانون کشور است حتی اگه در جنگل زندگی کنی قانون د
بایستی مناظره بین دو اندییشمند و صاحب نظر باشه که دلایل منطقی رو بیارن وگرنه تو مهد کودک هم مناظره های بسیار جالبی انجام میشه. واقعا از تابناک بعیده که دعوای ئو بچه رو بجای مناظره جا زده
دروحله اول این دوخانم صلاحیت بحث به این مهمی را از نظر سنی ندارند وبخاطر سن این عزیزان مثال ساده ای میزنم اگر شما در خانه پدری که در همه مسایل یکسان میباشید میتوانید بخاطر حجاب که یک پوشش انتخابی وسلیقه ای میباشد ازسهم وحقوق خانه پدری محرم کنید
در سنگاپور جویدن آدامس.کلا آدامس جرم است..هرکس در این کشور زندگی می‌کند باید قانون رعایت کند والا مجازات می‌شود.