بازدید 1904
۱

افت شدید محبوبیت نخست وزیر انگلیس

نتایج یک نظرسنجی جدید مشخص کرد،‌ محبوبیت نخست وزیر انگلیس در بین مردم این کشور به زیر ۲۵ درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۱۹۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 04 September 2023

به گزارش نتایج نظرسنجی جدیدی که از سوی مرکز افکارسنجی «آپینیوم» اجرا شد نشان داد، کمتر از یک چهارم انگلیسی‌ها از عملکرد «ریشی سوناک»، نخست وزیر این کشور رضایت دارند.

به نوشته پایگاه «المیادین»، نتایج این نظرسنجی جدید از سوی دیگر مشخص کرد که ۴۹ درصد از مردم انگلیس از عملکرد ریشی سوناک رضایت ندارند. تنها ۲۴ درصد از پاسخگویان این نظرسنجی گفتند،‌ نخست وزیری سوناک را تایید می‌کنند.

«کر استارمر»، رهبر حزب مخالف کارگر انگلیس در این نظرسنجی نسبت به سوناک محبوبیت بیشتری داشت. طبق نتایج این نظرسنجی، ۲۸ درصد از انگلیسی‌ها عملکرد رهبر حزب کارگر را تایید کرده و ۳۵ درصد با عملکرد او مخالفت کردند. همچنین در ارتباط با این سوال که چه کسی نخست وزیر بهتری برای انگلیس خواهد بود، ۲۷ درصد استارمر را برگزیده و تنها ۲۳ درصد به سوناک رای دادند.

این نظرسنجی شرکت «آپینیوم» در بازه زمانی ۳۰ اوت تا اول سپتامبر (هشتم تا دهم شهریور) با پرسش از ۱۴۰۰ پاسخگو برگزار شد.

یک نظرسنجی مشابه که از سوی شرکت افکارسنجی «یوگاو» در ماه ژوئن برگزار شد نشان داد، ۵۹ درصد از پاسخگویان سوناک را تایید نمی‌کنند. همین نظرسنجی اما نشان داد که ۳۵ درصد از پاسخگویان عملکرد استارمر را تایید می‌کنند در حالی که ۵۱ درصد از آنها با عملکرد او مخالفت کردند.

نظرسنجی شرکت «یوگاو» در ماه ژوئن نشان داد، در بین رای‌دهندگانی که در انتخابات ۲۰۱۹ به حزب محافظه‌کار رای دادند، ۱۴ درصد عملکرد «بوریس جانسون»، نخست وزیر اسبق انگلیس را تایید کردند در حالی که تنها هفت درصد از آنها با عملکرد سوناک موافق بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
اشتباه کشورهای غربی بعدجنگ جهانی درپذیرش مهاجران باعث شده 30-40 درصد جمعیت این کشورها رامهاجران تشکیل دهند.این علاوه برمشکلات متعدد بتدریج هویت این کشورهاراهم تغییر میدهد. نخست وزیرفعلی بریتانیا یک هندی تباراست ومشابه این قضیه درکشورهای اروپایی دیگرهم است. مواظب باشید سیل افغانهای مهاجر به ایران باعث این وضعیت نشوند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی