بازدید 1955

تذکر رئیسی به سه وزارتخانه

رئیس جمهور در جلسه عصر امروز هیئت دولت به سه وزارتخانه درباره جلوگیری از رسوب و فاسد شدن کالا در انبارها و بنادر تذکر داد.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 03 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، رئیس‌جمهور، رهنمودهای مقام معظم رهبری را به مثابه تکلیف اداری و دستورکار الزامی همه اعضای دولت توصیف و تصریح کرد: تأکیدات رهبری درباره اطلاع‌رسانی هنرمندانه و رفع گره‌های ذهنی، حمایت مالی، قانونی و فرهنگی از تولید و توجه به افزایش صادرات از جمله نکات مهمی است که باید به شکل دقیق مدنظر اعضای دولت باشد.

رئیسی تشخیص و تأمین به‌هنگام نیازهای کشور، تطبیق برنامه هفتم توسعه با محورهای اجرای عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، ثبات نرخ ارز و رشد تولید، تلاش برای بهبود معیشت مردم که به مثابه غباری مانع از دیده شدن کارهای خوب دولت می‌شود، تلاش برای کاهش تورم از طریق رشد تولید و احیای واحدهای راکد، مبارزه با ناترازی‌های بانکی، مقابله با دلال‌بازی به خصوص در حوزه کالاهای اساسی، استفاده مناسب از فرصت‌ها برای گسترش روابط خارجی، تقویت ارتباطات نخبگانی، تبیین دستاوردها و اقدمات افتخارآفرین از جمله با اردوهای راهیان پیشرفت، تلاش مضاعف برای تکمیل طرح‌ها و اقدامات ناتمام و حفظ و ارتقای انگیزه‌های جهادی و انقلابی را از دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به اعضای دولت برشمرد.

رئیس‌جمهور همچنین با تأکید بر جلوگیری از رسوب کالا در انبارها و بنادر، وزارتخانه‌های اقتصاد، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی را مکلف کرد با رصد دقیق موجودی و ورودی و خروجی کالا به انبارها و بنادر، اجازه توقف بی‌مورد کالا در مسیر تأمین تا توزیع و احیانا فاسد شدن کالاها را نداده و متخلفین را معرفی کنند.

رئیسی در ابتدای سخنان خود با گرامیداشت روز تعاون بر حمایت از تعاونی‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله خدماتی، تولیدی، مسکن و امثال آن تأکید کرد.

در جلسه امروز هیأت دولت همچنین انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه توانمندسازی و تقویت نقش زنان در ساختار اداری کشور ارائه کرد.

سید احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز در این جلسه از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه اطلاع‌رسانی هنرمندانه گزارش داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست