بازدید 2992
۷

پلیس آمریکا زن باردار را به گلوله بست!

رسانه‌های آمریکایی از خشم افکار عمومی در پی اقدام پلیس ایالت اوهایو در تیراندازی مرگبار به یک زن باردار سیاه‌پوست خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 02 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از از یورونیوز، در پی بازتاب تصاویری از رسوایی حقوق بشری جدید پلیس آمریکا در روز جمعه در رسانه‌های خبری بین‌المللی، خشم عمومی آمریکا را فرا گرفت.

رسانه‌های محلی آمریکا روز جمعه از جنایت جدید پلیس آمریکا در قتل یک زن جوان ۲۱ ساله در پارکینگ یک فروشگاه مواد غذایی در شهرستان بلندون حومه ایالت اوهایو خبر دادند.

رسانه‌های محلی اوهایو به نقل از مقامات محلی گفتند که فرزند متولد نشده تاکیا یانگ نیز در این تیراندازی جان خود را از دست داده است.

این تیراندازی زمانی رخ داد که پلیس سعی کرد خودروی یانگ را پس از متهم شدن وی به دزدی از یک مغازه متوقف کند.

خانواده این زن جوان اعلام کرده است که دختر متولد نشده او قرار بود دو ماه دیگر یعنی در نوامبر به دنیا بیاید. به گفته خانواده یانگ, او دو فرزند دیگر نیز داشت.

چاندا براون، وکیل خانواده یانگ، روز جمعه در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت که هیچ توجیهی برای استفاده از نیروی مرگبار از سوی پلیس وجود ندارد.

آمریکا در سال‌های اخیر شاهد تظاهرات گسترده علیه خشونت مرگبار پلیس، از جمله قتل جورج فلوید در سال ۲۰۲۰ توسط پلیس در مینیاپولیس بوده است. مدافعان حقوق بشر همچنان خواستار پاسخگویی و پایان دادن به نژادپرستی ضد سیاهپوستان توسط پلیس هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۷
اگه تو ایران این اتفاق افتاده بود امروز کل کشور جنگ شهری بود!
کل اروپا و آمریکا و کانادا و سازمان ملل و سازمان های حمایت از حقوق بشر و زنان و ایادی داخلی شون بیانیه در محکومیت این اقدام بر علیه حاکمیت و نظام صادر می کردند!
هه!
آخ آخ داغ جرج فلوید هنوز رو جیگرمونه که این اتفاق واسه تاکیا یانگ افتاد. راستی قاشقچی رو چند وقتیه فراموش کرده دستگاه دیپلماسی.
اینجا خوبه میفتن دنبال دزد و شلیک میکنن به دزده نمیخوره و به یکی دیگه میخوره میگن شهید شد اشکال نداره
واي چقدر پليس آمريكا وحشيه، اصلا بويي از رافت اسلامي نبرده
شکر خدا که توی ایران خودمون اصلا از این خبرانیست!راستی نکنه این خانم باردار خودکشی کرده وخواسته پلیس رو بد نام کنه؟
موارد مشابه در ایران هم قابل پیگیری هست ؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست