بازدید 138109
در اطلاعیه کارگروه شرکت‌های خودرویی مطرح شد؛

اموال همسر غفاری توقیف شد

کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین در اطلاعیه‌ای از توقیف اموال غفاری، همسر و اطرافیان او خبر داده و گفت: شناسایی و توقیف اموال ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ 01 September 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین در اطلاعیه اعلامم کرد: اموال محمد غفاری مالک شرکت پیش فروش خودرو در تاکستان شناسایی و توقیف این اموال ادامه دارد

در این اطلاعیه که هشتمین اطلاعیه کارگروه شرکت‌های خودرویی است بیان شده است:

نظر به بررسی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون تعداد ۱۶۵ فقره پلاک ثبتی که متعلق به شرکت وابسته به آقای محمد غفاری، همسر نامبرده و اشخاص ثالث که از نامبردگان به نام آنها (اشخاص ثالث) انتقال یافته شناسایی و توقیف گردیده است که نیازمند بررسی بیشتر می‌باشد.

از تعداد فوق ۲۴ فقره متعلق به شرکت مذکور، محمد غفاری و همسرش و ۱۴۱ فقره متعلق به اشخاص ثالث است که توسط محمد غفاری به دیگران انتقال یافته است.

توقیف پلاک‌های ثبتی که به نام اشخاص ثالث انتقال یافته با استفاده از ظرفیت‌های قانون مبارزه با پولشوئی صورت گرفته است.

تعداد ۸۸ دستگاه خودرو اعم از سبک، سنگین، داخلی و خارجی از جمله آمبولانس و آتش نشانی نیز توقیف گردیده است.

از اموال منقول و غیر منقول توقیفی متهمین طبق آخرین قرارداد تسویه صورت خواهد گرفت و در همین راستا تمامی مراجع ذیربط به صورت شبانه روزی در تلاشند تا در جهت احیا حقوق شکات اموال مخفی متهم را شناسایی نمایند، لذا امید است شکات محترم تا حصول نتیجه مطلوب، آرامش خویش را حفظ و دستگاه قضائی را در شناسایی اموال و مرتبطین یاری نمایند.

معیار پرداخت مطالبات افراد، قرارداد است آنچه که اعلام شده سودهای کلان شامل کسانی است که به عنوان مثال با سرمایه اندک ظرف چند سال صاحب سودهای کلان شده‌اند که تاکنون بخشی از این افراد هم خود و هم اموال شأن بازداشت شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد و همانگونه که قبلاً هم گفته شده تعداد این افراد نسبت به مجموع طلبکاران اندک است. نتیجه این اقدام خدمتی است به طلبکاران قانونی.

کسانی که با انتشار اخبار بی پایه و اساس مرتکب نشر اکاذیب می‌شوند و اذهان عمومی را مشوش می‌کنند از قبیل اینکه پول حاصل از فروش اموال توقیفی دستگاه قضائی به دولت تعلق می‌گیرد کذب محض و لذا مجرم بوده و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

عهد و قسم ما خدمت شبانه روزی برای حل مشکلات جامعه می‌باشد ولی همگان بدانند که در کلیه‌ی مراحل رسیدگی به این پرونده تنها قانون فصل الخطاب است.

ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و اطلاعات و معرفی اموال و دارایی‌های متعلق به شرکت رضایت خودرو طراوت نوین، محمد غفاری، اعضای خانواده و شرکاءاز طریق شناسه کاربری زیر مقدور گردیده است.

گفتنی است غفاری مالک یکی از شرکت‌های پیش فروش خودرو در استان قزوین است که هم اکنون ۳۸ هزار نفر از او مطالبه مالی دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶
درود بر شما
احسنت به نیروهای مخلص که شبانه روز برای آسایش مردم تلاش می کنند. دست مریزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
این نیروهای مخلص قبل از اینکه امثال این اقا حسابی پول مردم رو جع کنن و زمان جمع کردن پولهای مردم کجا بودن که حالا که طرف کلی مال مردمو خورده و برده پیداشون شده
هر دم از این باغ بری میرسد
رضایت نوین
وقتی خودرو میشود ۱۰ جور نرخ عاقبت کار هم همین است . اخرین بخشی از یکی از ارگانهای مطرح وابسته نطامی اقدام به توزیع خودرو بین پرسنل خود کرده انواع جک را با پرداخت ۱۲۸ تومن پیش بقیه ۵ ساله . خوب این کحای عدالت است . همین عملکردها ملت را بیچاره کرده
اگر با خودرو سازانی که عمریه این شیوه اخاذی آنها از مردم بوده وهست وموجب شده تا این تیپ افراد وارد این وادی شوند هم باید برخورد شود.
نه تنها خودرو بلکه کسانی که در خصوص اقلام سرمایه ای (خودرو ،مسکن و حتی خوراکی)کلا کالا های استراتژی که نیازهای مبرم مردم بوده و از رانت استفاده کرده اند شناسایی و توسط مبادی ذی ربط با شدت و قوت و اقتدار مصادره و توزیع سالم و عادلانه به اقشار ی که ذی حق هستند و مطالبه گر داده شود آن شاا...
کلیه اموالش بگیرید تحویل مال باختگان دهید ومابقی هم بین بدبختگان قزوین بدی متهم را داخل یک جزیره رهاش کنید زندان واعدام نکتید جزیره ای که حق خروج نداشته باشد .اینائی که سر ملت را با پنبه میبرندباید باسخترین مجازات بجز اعدام سرشان را ازقعا بدست خوشان بریده شود.مردم بدبخت کنه بره زندان بخوره بخوابه به ریش بخنده.
کار خوب کردن حرف نامربوط شنیدن دارد رفتار افراد مخالف شفافیت مالی و آرا در کشور موجب بی اعتمادی شده از طرفی عدم حصول ضرر مالباختگان مزید بر علت مبشود و متخلفان با هوچی‌گری سعی در ایجاد روند بی نظمی و مطامع خویش دارند،،شما به کار خود ادانه دهید خدایی هست که برایتان راه را هموار کند ،
خدایا تو کجایی که
آنوقت من خانم هستم بدون
سرپرست با ۴ بچه محتاج نان شب هستم
شماکه‌ راست‌ میگی‌
مبارزه با فساد خیلی خوبه ولی اشاره ای به جرم محمد غفاری نشده
دمش گرم خیلی خیلی بحال هست چطور این‌ها اینقدر راحت کلاهبرداری گسترده میکن وپولهای کلان میبرن توکه کلاهبرداری کردی از ایران برو مثل خاوری مثل بابک زنجانی والباقی مدیران محترم
خدا لعنتش کند که سرمایه مردم را خورده . لطفا اعدامش کنید .
سوالی از هموطنان مال باخته دارم،با توجه به آنکه بارها و بارها از طریق رسانه های داخلی و خارجی شاهد صدها نمونه کلاه برداری آز سایر ایرانیان بوده ایم چرا باید شما دست به چنین کاری بزنید؟آیا طمع و یا دلالی بزرگترین دلیل برای این کار نمی باشد،آیا نباید از مواردی مانند از بین رفتن سرمایه زیادی از هموطنان در بورس و غیرو درس بگیرید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست