بازدید 5055

دنیا باید «توان پزشکی» ایران را گدایی کند

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به جایگاه پزشکی کشورمان در دنیا، گفت: پیشکسوتان حوزه سلامت ایران در دنیا زبانزد هستند.‌
کد خبر: ۱۱۹۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 01 September 2023

به گزارش «تابناک»، محمد رئیس زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جایگاه پزشکی و اساتید و پیشکسوتان حوزه سلامت ایران، نیاز به اثبات ندارند و در دنیا شناخته شده هستند.

وی با عنوان این مطلب که خودکفایی مطلق در ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در کشور نشانه‌ای از جایگاه پزشکی است، اظهار داشت: این جایگاه، فارغ از هر نوع نگاه و تفکر و سابقه مدیریتی است و همه اساتید بزرگ حوزه سلامت و پزشکی، برای سازمان نظام پزشکی قابل احترام هستند و حفظ حرمت آنها واجب است.

رئیس زاده در ادامه با اشاره به هجمه‌هایی که کشورهای مدعی حقوق بشر نسبت به اساتید برجسته و پیشکسوت حوزه سلامت ایران روا می‌دارند، گفت: اساتید شناخته شده و پیشکسوت ما، نیازی به کشورهای دیگر ندارند و علاقه‌ای هم ندارند که در آن کشورها ساکن شوند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران تاکید کرد: اساتید برجسته و مدیران شناخته شده ما در حوزه سلامت، نسبت به وطن خود عِرق وطن دارند و شأن علمی و عملی بسیار بالاتری از کشورهای مدعی حقوق بشر دارند.

رئیس زاده افزود: آنها می‌خواهند به گونه‌ای اخبار را جلوه دهند که نشان بدهند اساتید ما محتاج این کشورها هستند، در حالی که خیلی از همین کشورها دلشان می‌خواهد اساتید و پزشکان برجسته ما را داشته باشند.

وی ادامه داد: جایگاه پزشکی ایران در جهان به گونه‌ای است که دنیا باید «توان پزشکی» ما را گدایی کند. لذا، حفظ حرمت اساتید علوم پزشکی و پیشکسوتان حوزه سلامت، بر همگان واجب و ضروری است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به جنگ روانی که کشورهای مدعی حقوق بشر علیه اساتید پزشکی کشورمان راه انداخته اند، گفت: آنها می‌خواهند با به راه انداختن جنگ روانی، اساتید ما را از قبول مسئولیت در حوزه سلامت کشور منصرف کنند که کور خوانده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۲۶
پیشکسوتان یا بازنشسته شده اند و یا در شرف بازنشستگی و در حال مهاجرت هستند! ما الان در حال برداشت میوه پزشکان سهمیه ای هستیم!
سنگینی این جمله قصار را هیچکس نمی تواند تحمل کند!
واقعا این مدل حرف زدن یک مقام مسئول در حوزه نخبگان مانند پزشکان است؟ آدم خجالت میکشد از این ادبیات خجالت میکشد و معلوم نیست که چه میخواهد بگوید؟؟؟ اشکال همین است که تریبون در اختیار افراد ناموجه است و هر حرفی که میزنند نه تنها باعث وحدت و همگرایی ملی نمیشود بلکه کسانی و یا کشوری و یا گروهی را دچار سوءتفاهم کرده و باعث تفرقه و دو قطبی سازی میشود...
دوران خودستایی گذشته است.
کسی دیگر برای این حرفها تره هم خورد نمی کند.
دکترهای سهمیه ای دیگر رمقی برای پزشکی این مملکت باقی نگذاشته اند.

برای درمان باید به 4 تا پزشک مراجعه کرد و بعد از صرف میلیونها تومان و تحمل رنج بیماری، دست آخر نتیجه هم نمی گیری.
خجالت بکش
پس چرا مسئولان برای درمان به آلمان و انگلیس و چین می روند؟
شما ظاهراً حالتان خوش نیست.
فعلا که ما گدایی می کنیم
در کرونا دیدیم که گدایی می کردند!!!
فقط به فکر جیب و انحصار خودشون هستند
پس چرا هر از چند گاهی عکس‌ها و فیلم‌هاتون در بیمارستان‌های اروپا درمیاد؟ هانوفر آلمان دیگه شده پاتوق همه‌تون
دنیا باید «توان پزشکی» ایران را گدایی کند
این آقا در چنین سمتی با این جملات چاله میدانی
پزشکان حق ندارن بروند از این کشور
خخخ
با سلام
به کار بردن لفظ گدایی، آن هم برای آنچه بشریت شاید به آن نیازمند شوند زیبنده کلام یک مسئول نیست! ولو اینکه در عالم سیاست باشد.
به علت بیماریهایی که دارم زیاد درمانگاه پیش دکترعمومی میروم. در10 سال اخیر حدود30 دکترعمومی دیدم هیچکدام کوچکترین معاینه بالینی (لمس بدن -گوشی گذاشتن-و...) انجام ندادند بعد یکی بهم گفت اصلا در دوره عمومی دیگر آموزش بالینی وجود ندارد وآموزش پزشکی مثل علوم انسانی فقط مقداری محفوظات است مثلا حفظ کرده کسی تهوع داشته باشه بهش متوکلوپرامید میدن ودیگه معاینه بالینی بلدنیستند. در دوره تخصص هم بسیارناقص ووابسته به اطلاعات پاراکلینیکی. ایران با جمعیت مساوی آلمان تعداد اسکن وام آرای هاش 20 برابره آلمانه. یعنی سواد تشخیص ندارند.حالا این اقای رئیس هرچی میخوادبگه .
اينم طرز حرف زدن دكتر اين مملكت!
نحوه صحبت کردن نگاه کن تورو قران
بهتر است قبل از تمجید و تعریف ،ادبیات صحبت کردن برای جامعه پزشکی جهان را یاد بگیر ،
بله هر کوچه پسکوچه ای یک دانشگاه زدین ظرف 30 سال تعدادپزشکان را از 20 هزاربه 250 هزار رسوندین ویک فوف تخصص نمیتونه نوارو قلبو درست تفسیرکنه ....خدا هیچکسو محتاج دوا دکترنکنه ولی اونایی که بیماری طولانی دارندو کارشون با دکترهاست میبینند ومیدونند ماشالله پزشکهای جدید چقدر باسوادند. البته اینکه این یارو بیاد اینجوری آشکارا این دروغها رو بگه زیادعجیب نیست همه روسای دستگاههای مختلف کشور از بینظیر بودن زیرمجموعه شان در دنیا میگند. باورنمیکنید از عیسی زارع وزیرقطع ارتباطات بپرسید
۷۰ درصد سهمیه ای و ۱۵ درصد هم صندلی خریدن و یا تقلب کردن، میمونه ۱۵ درصد پزشک واقعی.
به چی افتخار میکنید؟!!!
اینگونه بیان برای اهل علم زیبنده نیست.
با فراری دادن پزشکان ایم مملکت چن سال دیگه یا باید بمیریم یا بریم زیر دست پزشکان سهمیه ای یا باید مترجم ببریم باهامون دکتر
هیچ بایدی وجود ندارد همانطور که تا،الان دیدیم
مزاح می فرمایید
چرا شفاف حرف نمی زنی؟ با گوشه کنایه که مشکلی حل نمیشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست