بازدید 8435
۲

محرومیت ابدی وزنه‌بردار ایرانی که با رقیب اسرائیلی عکس یادگاری گرفت

کد خبر: ۱۱۹۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 30 August 2023

در جریان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان در لهستان، مصطفی رجایی لنگرودی، وزنه‌بردار پیشکسوت ایرانی، پس از کسب دو مدال نقره، به همراه وزنه‌بردار اسراییلی روی سکوی قهرمانی مسابقات رفت و عکس یادگاری گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد: اقدام وزنه‌بردار پیشکسوت تیم ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان جهان را که در مغایرت با آرمان های نظام جمهوری اسلامی است را به شدت محکوم می‌کنیم. مواضع فدراسیون وزنه‌برداری همسو با مواضع نظام مقدس اسلامی است و این فدراسیون ضمن در نظر گرفتن محرومیت مادام العمر حضور در کلیه اماکن ورزشی برای ورزشکار خاطی (مصطفی رجایی)، سرپرست تیم اعزامی (حمید صالحی‌نیا) را نیز از سمت خود برکنار کرده و پس از بررسی‌های بیشتر، با کلیه خاطیان نیز برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

محرومیت ابدی وزنه‌بردار ایرانی که با رقیب اسرائیلی عکس گرفت

بی شک مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا فدراسیون وزنه‌برداری با پیروی کامل از آرمان های امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام برای ترویج روحیه مبارزه و اسلامی علیه صهیونیست‌ها سرلوحه خود قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۲
فکر می کنید کار خوبی کردید تا 6 ماه دیکه می ره تو تیم اونا
یعنی برای تماشای فوتبال هم نمیتواند به استادیوم آزادی برود !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم