بازدید 2751

انصراف یک نامزد جمهوری‌خواه از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

فرانسیس سوارز شهردار میامی و نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا عصر سه‌شنبه با اعلام انصراف خود به اولین قربانی رقابت‌های این انتخابات تبدیل شد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳ 30 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از واشنگتن پست، سوارز تنها کاندیدای اسپانیایی‌تبار رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، از زمانی که در ماه ژوئن وارد میدان شلوغ رقبای جمهوری‌خواه شد، چندان جدی گرفته نشد و ناکامی او در واجد شرایط شدن برای شرکت در اولین مناظره درون حزبی نامزدهای جمهوری‌خواه در هفته گذشته، عملا وی را به پایان خط رساند.

این مرد ۴۵ ساله، گفت: اگرچه تصمیم گرفته‌ام کمپین خود را برای ریاست‌جمهوری به حالت تعلیق درآورم اما تعهد من برای تبدیل این کشور به کشوری بهتر برای هر فرد آمریکایی به جای خود باقی است.

سوارز با ابراز تاسف از اینکه دولت بایدن مردم آمریکا را در داخل و خارج از کشور با سرشکستگی مواجه کرده است، افزود: ما لایق رئیس جمهور بهتری هستیم و من مشتاقانه منتظر هستم که با دیگر نامزدهای ریاست جمهوری جمهوری‌خواه در تماس باشم و هر کار لازم را انجام دهم تا مطمئن شوم که حزب ما نامزد قدرتمندی را معرفی می‌کند که بتواند با ایفای نقشی الهام‌بخش، این کشور را متحدتر و اعتماد آمریکایی‌ها را به نهادهای دولتی و به یکدیگر تجدید کند.

وی با تاکید بر اینکه کمپین خود را با یک ایده خلاقانه به پایان رسانده است، گفت: پیروزی‌های بزرگ انتخاباتی من در میامی نشان داد که می‌توانم به حزب جمهوری‌خواه کمک کنم تا در مناطق شهری نفوذ و با رای دهندگان جوان و اسپانیایی‌تبار ارتباط برقرار کند.

سوارز اظهار کرد: شهرهای تحت رهبری دموکرات‌ها که گرفتار مشکلات هستند، می‌توانند از سیاست‌های اجرای قانون با مالیات کم که به رونق اقتصاد میامی کمک کرده و آن را به مرکزی برای نوآوری تبدیل کرده است، درس بگیرند.

در همین ارتباط عمار موسی سخنگوی کمیته ملی دموکرات‌ها در واکنش به انصراف سوارز، گفت: یک جمهوری‌خواه افراطیِ کمتر، زندگیِ بهتر! افسوس که بقیه نامزدهایشان نیز به همان اندازه افراطی هستند اما در هر حال خبر خوبی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست