چرتکه

اقدامات عجیب اقتصادی دولت میرحسین موسوی

کد خبر: ۱۱۹۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 28 August 2023
تعداد بازدید : 1148
بازدید 6763
۷
محمد طبیبیان اقتصاددان ایرانی، استاد سابق دانشگاه صنعتی اصفهان و از مدافعین اقتصاد بازار آزاد، به برخی از تبعات قیمت گذاری و تلاش برای کنترل بازار در این روش‌ها در اوایل انقلاب اشاره می‌کند. او به برخی اقدامات عجیب اقتصادی دولت میرحسین موسوی در نرخ گذاری اشاره می‌کند و سپس ممنوعیت انتقال برنج از شمال با تهران با نیروهای مسلح بر آن نظارت می‌شد را شرح می‌دهد.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
اراجیف نگو آمار نشون میده با اینکه جنگ بود ولی مملکت به بهترین نحو اداره میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
اینا اراجیف نیست عموجان! تاریخه! مملکت به نحو احسن اداره نمی‌شد. با فداکاری و گذشت مردم اداره می‌شد. کاری که الان نمی‌‌کنند. مهندس موسوی هم مثل جناب رئیس جمهور فعلی ما از اقتصاد سر در نمی آورد ولی از پهلوی چپ افتاده بود و یک جور سوسیالیسم آبکی را همه جا حاکم کرده بود که مقصر خیلی اشکالهای بعدی بود. تنها دوران خوش و درست اداره اقتصاد کشور به شهادت آمار و اطلاعات اقتصادی دوران آقای خاتمی بود.
آقای اقتصاددان با همین روشها دولت آقای میرحسین موسوی یک جنگ بزرگ 8 ساله را مدیریت کرد بدون اینکه فشار کمرشکنی بر ملت وارد شود ! هر جه بود گذشت و رفت شما تمام دانش و هم و غمتان را بر اصلاح اقتصادی فعلی قراردهید !
کاری به درست غلط این اقدام دولت موسوی ندارم ولی بعد از چند دهه چه ربطی داشت؟
اين استاد دانشگاهه؟ همون بهتر اخراجش كنند. آخه درست دولت مير حسين اون زمان ضد آزادى بود ولى اين استاد دانشگاه نميفهمه زمان جنگ بود؟! هر چى بگيم راجع به دولت موسوى اقلا حقيقت رو هم بگيم كه زمان جنگ كسى گرسنه نموند فقير و غنى يه جور ميخوردن و ميپوشيدن ولى حالا چى؟
الان با خیال راحت نشسته در باره دولت موسوی در اون موقعیت نظر میده . خجالت هم خوب چیزیه . اگه خیلی بلدی همین اوضاع اقتصادی زمان حال رو نقد کن . در طول ۸ سال جنگ و تحریم و تغییرات انقلابی گرونی نبود .
رئیسی در طول ۲ سال کمر مردم رو شکسته .
حداقل اون زمان ملت برنج و خونابه گوشت رو میدیدن به لطف شما و امثال اقای رییسی دیگیه دیگه اونم تو خواب نمیبینیم