بازدید 2852

صندلی پزشکی بدون کنکور، کذب است

دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: خبر جذب دانشجوی پزشکی بدون کنکور کذب و شایعه است و صحت ندارد.
کد خبر: ۱۱۹۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 28 August 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، جلیل کوهپایه زاده در این خصوص بیان کرد: راه ورود به دانشگاه‌های دولتی و آزاد، از طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون امکان پذیر است و صندلی پزشکی بدون کنکور کذب است.

وی تصریح کرد راه ورود به دانشگاه‌های علوم پزشکی شرکت در کنکور سراسری برای پذیرش سهمیه دولتی و یا استفاده از سهمیه خودگردان یا شهریه پرداز (پردیس) است.

کوهپایه زاده افزود: برای دانشگاه آزاد هم، دانشجویان از طریق کنکور سراسری و با مدیریت شورای گسترش در رشته‌های پزشکی. داروسازی و دندانپزشکی پذیرفته می‌شوند و امکان جذب دانشجو برای سایر رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد به وسیله مرکز سنجش این دانشگاه وجود دارد.

وی عنوان کرد: در خصوص دانشجویان متقاضی انتقال از دانشگاه‌های خارج از کشور به ایران، این افراد باید در آزمون صلاحیت بالینی مرکز سنجش پزشکی و مطابق قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی بتوانند ۶۰ درصد نمره آزمون را کسب کند و جزو ۲ درصد اولیه باشند تا بتوانند در رشته‌های دلخواه و مورد نظر در داخل کشور ادامه تحصیل قرار دهند.

دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: دانشجویان چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور بدون آزمون سنجش و بدون کنکور نمی‌توانند در رشته‌های وابسته به وزارت بهداشت، ادامه تحصیل دهند و باید توجه داشت تبلیغ و درج مطالبی برای جذب دانشجو بدون کنکور، شایعه و نادرست است در نتیجه ارگان‌های ذیربط باید با نظارت بیشتر جلوی سوء استفاده این شرکت‌ها را بگیرند و اجازه فعالیت به آن‌ها داده نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
جناب دبیر محترم، منظورشان بدون کنکور نیست منظور با تقلب هست
بله البته 100 درصد کذب محض است ولی خوب بلاخره می شود گفت که از قبیل انواع مختلفی از همین کذبیات 70 درصد صندلی های کنکور را تشکیل می دهند.
اره تو راست میگی
نتنها کذب نیست که اپشنال هم هست و بسته به اینکه چقد هزینه کنی متفاوته
آقای کوهپایه زاده تا حالا با خودت فکر نکردی لین سهمیه ای ها که حالا من با مفت خور بودنشون ندارم چقد هستن و چرا تموم نمیشن؟
شما هزینه کن سوای تقلب راحت یه برگه میگیری و عضو سهمیه ای ها میشی
امیدوارم روی حرف تون بایستید و از حق بچه های زحمت کش دفاع کنید
راستگویی و صداقت در کشور ما عجیبه
صندلی پزشکی بدون کنکور، کذب است
نمیدونم چی بگم یا اصلا خبر نداری یا خودتو زدی به ندانستن آشنای ما با پول بچش رفته پردیس داره درس میخونه پزشکییییییی هم
باشه ....
تکذیب در ایران یعنی تائید موضوع
آقا همچین میگه بدون کنکور کذب است انگار با کنکوریهاش دانشمند هستند شما رتبه175عزارو250هزار را بردین دانشکذه پزشکی نشوندین باز از با کنکور وبی کنکور حرف می زنیین خجالت هم خوب چیزیه.
مشکل اصلی در تخصص پزشکی است. مافیای پزشکی عملا اجازه افزایش ظرفیت را نمی دهد و بخشی از ظرفیت را هم به نام حمایت از ملتهای مظلوم به یمن و سوریه اختصاص داده تا هم ظرفیت کم را هم کمتر کند.
هرچیزی را تکذیب می کنند عین واقعیت است
فکر کنم وقتی داشته این جمله رو میگفته که: "راه ورود به دانشگاه‌های دولتی و آزاد، از طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون امکان پذیر است" توی دلش به ریش هشتاد میلیون ایرانی می خندیده
فرزند سردار کمالی رییس نظام وظیفه توانست معافیت بگیرد پدرش گفت وقتی فهمیدم رفتم اونو لغو کردم مجری ازش پرسید معافیتشو لغو کردید؟ سردار کمالی در کمال خونسردی گفتند نه رفتیم قانونشو لغو کردیم.
به همین سادگی
درست میگن جذب همگانی نداره اما راههای دیگری وجود داره ....................................
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست