بازدید 8371

تعیین تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها

بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مالکان خودرو‌ها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به این سامانه به آدرس www.scs.niopdc.ir مراجعه و با وارد کردن شماره VIN خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 27 August 2023

به گزارش تابناک اقتصادی؛ فارس نوشت: تعدادی از مالکانِ کارت‌های سوخت، هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت بعد از اتمام، کارت سوخت خود را فراموش می‌کنند و در جایگاه می‌ماند. مسئولان جایگاه این کارت‌ها را جمع‌آوری و ثبت و بعد از مدتی به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مربوطه ارسال می‌کنند. این شرکت هم مدتی کارت‌ها را نگهداری و اگر مالک کارت سوخت مراجعه نکرد بعد از مدتی این کارت سوخت‌ها را ابطال می‌نمایند.

در ادامه پیشنهاد شده است: من پیشنهاد می‌کنم با هماهنگی پلیس راهور کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها از طریق پیامک یا تماس تلفنی به مالک خودرو مربوطه اطلاع‌رسانی شود تا در اسرع وقت مالک به جایگاه مربوطه مراجعه کرده و کارت سوخت خود را تحویل بگیرد. این کار باعث می‌شود هم مالکان کارت سوخت سریع کارت سوخت خود را دریافت کنند هم شرکت نفت هزینه اضافی برای کارت سوخت جدید صرف نکند.

*چگونگی پیگیری کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها

طبق پیگیری خبرگزاری فارس، در صورتی که مالک خودرو، کارت سوخت خود را در جایگاه جا بگذارد، این کارت سوخت ابتدا تا 10 روز در همان جایگاه نگهداری می‌شود و البته خود جایگاهداران باقی ماندن این کارت در جایگاه سوخت خود را در سامانه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گزارش می‌دهد.

بعد از گذشت 10 روز، در صورت عدم مراجعه صاحب کارت سوخت، این کارت به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده می‌شود. در سایت شرکت ملی پخش مشخص شده است که هر جایگاه سوخت زیرمجموعه کدام ناحیه شرکت ملی پخش است و سپس مالکان تا سه ماه فرصت دارند برای دریافت کارت سوخت خود به ناحیه شرکت پخش مراجعه کنند.

همچنین بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به این سامانه به آدرس www.scs.niopdc.ir مراجعه و با وارد کردن شماره VIN خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند و در اسرع وقت آن را دریافت کنند. البته ظاهرا ورود به این سایت به دلیل مشکلات فنی ممکن نیست که این موضوع به شرکت ملی پخش اطلاع‌رسانی شده تا مشکل برطرف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست