بازدید 2854
۲
بهترین تیم ایران را مجبور به دفاع کردیم

نکونام: قبل از هند پنالتی، مدافع ما را هل دادند

کد خبر: ۱۱۸۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ 23 August 2023

سرمربی تیم استقلال اعتقاد دارد قبل از اعلام پنالتی به سود سپاهان، مهاجم این تیم روی مدافع آبی‌پوشان مرتکب خطا شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از برگزاری دیدار سپاهان - استقلال، خبرنگاران اصفهانی به دلیل حواشی این بازی و مصدومیت دو نفر از عکاسان نشست خبری سرمربی استقلال را تحریم کردند، اما دیگر خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان به پوشش خبری اظهارات نکونام پرداختند. نکونام در این نشست گفت: اتفاقی که برای یکی از عکاسان افتاد من را ناراحت کرد. جان همه عزیزان برای ما عزیز است، ولی اتفاقی است که افتاده و تقصیر کسی نیست. با توجه به زمین بدی که سپاهان دارد می‌دانستیم سپاهان مثل بازی با تراکتور رو به بازی مستقیم می‌آورد، ولی ما بازی را کنترل کردیم. در نیمه اول دو تیم موقعیت خاصی نداشتند و فقط تیم ما یک موقعیت داشت. سپاهان روی یک ضربه ایستگاهی که فکر کنم قبل از آن توپ اوت شده بود به پنالتی رسید. قبل از پنالتی نیز بازیکن ما را هُل دادند و امیدوارم کارشناسان به حق و جوانمردانه کارشناسی کنند و تحت تأثیر چیزی قرار نگیرند. در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و تیمی که به تراکتور و ذوب‌آهن پنج گل زده بود، در دیدار با ما یک موقعیت هم نداشت. ما می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم، ولی استفاده نکردیم.

نکونام: قبل از هند پنالتی، مدافع ما را هل دادند

وی افزود: اتفاقی در مورد داوری افتاد که خنده‌دار بود. در این بازی حساس داوران هدست نداشتند و این دیگر آخرش بود! در ورزشگاه آزادی که میزبان هستیم توپ‌جمع‌کن‌ها با ما نیستند، ولی برای این بازی توپ‌جمع‌کن‌ها توپ نمی‌دادند یا توپ را کم کرده بودند. خدا را شکر می‌کنیم سپاهان را مجبور به این کارها کردیم. در دو بازی قبلی دو پنالتی ما را نگرفتند و هیچ صحبت و اعتراضی نکردیم. امروز اما توپ به دست بازیکن سپاهان خورد، ولی پنالتی گرفته نشد! ما هم مثل سپاهان و دیگر باشگاه‌ها هوادار داریم و انتظار داریم عدالت رعایت شود. پارسال در حق استقلال که مربی‌اش نبودم اجحاف شد و امسال هم دو سه اتفاق افتاده است. امیدوارم اشتباه کرده باشم. صحبت‌های کارشناسی را قبول ندارم، چون خودم فوتبال بازی کرده‌ام و بالاترین سطح فوتبالی را دیدم. کارشناس که نباید اشتباهی را توجیه کند.

سرمربی تیم استقلال خاطر نشان کرد: هفته گذشته با یکی از دوستان صحبت می‌کردم، او طوری توجیه می‌کرد که تعجب کردم! وقتی اشتباهی صورت می‌گیرد باید گفته شود تا تکرار نشود. کوپال ناظمی در بازی امروز در یکی دو صحنه نتوانست تصمیمات درستی بگیرد. بازی تمام شد و می‌توانستیم حداقل مساوی را بگیریم. درود به شرف بازیکنان استقلال که با تمام وجود می‌جنگند. آنها با وجود اینکه از سال گذشته طلب دارند و امسال هزار تومان نگرفته‌اند مقابل سپاهان که بهترین تیم‌ چند سال اخیر فوتبال ایران را دارد، طوری بازی کردند که سپاهانی‌ها وقت تلف کنند، زیر توپ بزنند یا دفاع کنند یا اصلاً اتفاقاتی بیفتد که خارج از چارچوب فوتبال است. شاید ما هم باید یاد بگیریم که در خیلی از مسابقات با این شرایط روبه‌رو شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. اتفاقات بازی امروز بزرگی بازیکنان ما را نشان داد که مجبور کردند سپاهانی‌ها وقت تلف کنند یا توپ جمع‌کن توپ ندهد.

نکونام راجع به اینکه استقلال از سال گذشته در بازی‌های بزرگ نتیجه را واگذار کرده است، یادآور شد: من در مورد یک بازی صحبت می‌کنم. من مربی امسال استقلال هستم و امسال مطمئن باشید این اتفاق نمی‌افتد. کاری ندارم سال گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. سپاهان امروز قوی‌تر از سال گذشته بود و مجبور کردیم وقت تلف کنند و به قول فوتبالی‌ها زیر توپ بزنند. طبیعی است آنها همه چیز دارند و ما نداریم، حتی هوادار. در ورزشگاه آزادی به دلیل نبود هوادار میهمان هستیم، اینجا هم میهمان هستیم. ما چه چیزی داریم؟ پول داریم که نداریم. بازیکنی اندازه سپاهان داریم که نداریم. بحث فنی‌مان این است که امروز روی یک اشتباه باختیم و شایستگی‌مان را نشان دادیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که «پنالتی ایمان سلیمی خطای هندی عجیب بود.»، گفت: صحبتی که انجام دادیم اشتباه فوتبالی بود که پیش آمد. سلیمی در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کرد و زحمتش را کشید. به نظرم قبل از پنالتی بازیکن حریف هُل داد و اگر این اتفاق نیفتاده باشد، اشتباه فوتبالی است.

سرمربی استقلال راجع به داوری این دیدار و وقت تلف کردن پیام نیازمند تصریح کرد: در مورد داوری کامل صحبت کردم. نمی‌شود حرف زد، ولی حرف هم نزنیم، نمی‌شود. ما هوادار داریم و آنها توقع دارند مربی از تیمش دفاع کند. باید داور جسورتری را انتخاب می‌کردند. وقتی ناظمی به سمت نیمکت‌ها، داور چهارم یا ذخیره می‌رفت رنگ و رویش زرد، خسته و کف کرده بود، شاید ارتفاع اصفهان باعث این اتفاق شده بود. اگر چیزی در فوتبال به نفع‌مان نباشد و صحبت نکنم دیگر این فوتبال ارزش دیگری ندارد. در مورد وقت تلف کردن نیازمند هم گفتم که بازیکنانم سپاهان را مجبور به این کار کردند.

نکونام در پایان اظهار داشت: در ورزشگاه آزادی هوادار نداریم و چیزی در اختیار ما نیست و حتی نمی‌توانیم رخکتن را کنترل کنیم. اینجا هم توپ‌ها کم شد و توپ‌جمع‌کن‌ها توپ را دیر به بازیکنان می‌دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
مدافع ما را هل دادند
زمین کج بود
تور دروازه سوراخ بود
اندازه دروازه ما بزرگتر بود
نکونام در بازی قبل با ملوان شانس آورد اینجا هم شروع باختهای استقلال است آسمان ریسمان نکن و بچه مچه حرف نزن !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست