بازدید 4352
۱

جریمه سنگین و باورنکردنی استفاده از واتساپ!

رگولاتور انگلیس (Ofgem)، غول بانکی آمریکایی مورگان استنلی را پس از این که معامله‌گران انرژی این بانک برای امور خرید و فروش، از واتس‌اپ استفاده کردند، ۵.۴ میلیون پوند جریمه کرد.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 23 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، این رگولاتور اعلام کرد مورگان استنلی کوتاهی کرده و موفق نشده است اقدامات معقولی انجام داده و تضمین کند که کارکنانش از راه‌های ارتباطی استفاده می‌کنند که درصورت درخواست اطلاعات در روند یک تحقیقات، بتوانند ارائه شوند.

معامله‌گرانی که انرژی خرید و فروش می‌کنند، از حساب‌های خصوصی واتس‌اپ خود استفاده کردند تا درباره تراکنش‌های صورت گرفته در فاصله ژانویه سال ۲۰۱۸ تا مارس سال ۲۰۲۰، گفتگو کنند. این به معنای آن بوده که مورگان استنلی نتوانسته است این مکالمات را در هنگام درخواست رگولاتور، فراهم کند.

این نخستین جریمه صادره تحت مقررات یکپارچگی و شفافیت بازار انرژی عمده فروشی است. مقررات مذکور، قوانین اتحادیه اروپا بود که پس از بریگزیت، به قانون انگلیس منتقل شد.

بررسی رگولاتور انگلیس نشان داد هرچند «مورگان استنلی اینترنشنال»، سیاست‌هایی داشته که بر اساس آنها، استفاده معامله‌گران از واتس‌اپ ممنوع است، اما اقدامات معقول کافی انجام داده تا رعایت این سیاست‌ها و الزامات مقررات را تضمین کند.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، این دیده‌بان انگلیسی می‌خواست مورگان استنلی را ۷.۷ میلیون پوند جریمه کند، اما به دلیل همکاری این بانک آمریکایی، ۳۰ درصد تخفیف در جریمه صادره داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خب.؟؟؟
معامله کردن و انجام کارهای اداری با استفاده شخصی فرق داره. اگه بفهمی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی