بازدید 5771
۷

خبر جدید درباره پورشه‌های توقیفی

رئیس سازمان فروش و جمع‌آوری اموال تملیکی از عرضه خودروهای پورشه بندر نوشهر که حدود ۱۰ سال در گمرک توقیف بوده‌اند، در طی ۲ ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 23 August 2023

 


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عبدالمجید اجتهادی در خصوص تعیین تکلیف خودروهای لوکسی که بیش از ۱۰ سال است در گمرکات توقیف شده و اجازه ترخیص ندارند، اظهار کرد: خودروهای پورشه‌ای که چند سالیست در گمرک مانده، با توجه به ظرفیت قانونی سال ۱۴۰۲ به زودی با پلاک‌گذاری ملی عرضه و به مزایده گذاشته خواهند شد.

وی افزود: این خودروها تاکنون با دستور قضایی به دلایل مشکلات مالیاتی، حجم بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی و عدم ثبت سفارش در گمرکات توقیف شده بودند که در گذشته ظرفیتی در قانون برای تعیین  تکلیف آنها وجود نداشت،  اما این ظرفیت قانونی ایجاد شده و طی ۲ ماه آینده به مزایده گذاشته خواهند شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
ده هزار دلار هم ارزش نداره
دیگه ماشینی که ده سال تو اون رطوبت با انواع مواد نفتی تو موتور بمونه به اندازه یه موتور کویر هم ارزش نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
اوراقش کنن
ماشینی که 10 سال زیر باد و بارون مونده باشه، آن هم نوشهر با اون رطوبت و بارندگی بالا، دیگه چی ازش مونده. روغن داخل موتور حالا دیگه تبدیل به قیر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
شما نخرید مال من
ازسال 91 که واردات خودروهای بالای 2500 سی سی ممنوع شد وبا 2 بار دولت و8 باروزیرصنایع عوض شدن هم این قانون من دراوردی عوض نشد تا حالا کسی فلسفه اختراع این قانون بینظیر در کره زمین را توضیح نداده است؟ ظاهرا حضراتی که با همه چیزه مردم کار دارند حجم موتور خودرویشان هم رابرایشان تعیین تکلیف میکنند. چندسال پیش قشم رفته بودم با تویوتا پیکاپ مسافرکشی میکردند ولی چون حجم موتورشان 2700 است حالا دیگر نمیتوانند با همان خودرو جایگزین کنند. یکی پیدا بشه دراین مورد توضیح بده. آقای علی ابادی وزیرفعلی صمت شما که خودت توکاری یه توضیحی بده ما عوام الناس هم بدانیم چرا حجم موتور نباید بیش از2500 باشد؟
واقعا کی باید جواب اینهمه اسراف و نابودی اموال ملت را بده .نابود شدند رفت خداوکیلی گناهه جرمه معصیته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست