بازدید 2830

نجات النصر و رونالدو در وقت‌های اضافه پلی‌آف آسیا

کد خبر: ۱۱۸۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰ 23 August 2023

النصر عربستان در مصافی دراماتیک و هیجان‌انگیز برابر قهرمان فصل گذشته لیگ امارات پیروز شد و آخرین تیم مرحله گروهی فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال النصر عربستان و شباب الاهلی امارات امشب (سه‌شنبه) در ادامه دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 در ورزشگاه الاول پارک ریاض به مصاف هم رفتند که النصر در این بازی خانگی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

آندرسون تالیسکا گل نخست النصر را در دقیقه 11 به ثمر رساند، اما یحیی الغسانی هشت دقیقه بعد برای شباب الاهلی گلزنی کرد تا دو تیم با تساوی یک - یک راهی رختکن شوند.

الغسانی در اولین دقیقه نیمه دوم برای دومین بار موفق به گلزنی برای قهرمان امارات شد. این برتری تا دقیقه 88 پابرجا بود؛ تا اینکه سلطان الغنام در همین دقیقه دروازه نماینده عربستان را گشود. در حالی که هواداران آماده وقت‌های اضافه می‌شدند، تالیسکا در دقیقه 5+90 گل سوم النصر را به ثمر رساند و گل زیبای مارسلو بروزوویچ در دقیقه 7+90، صعود زردپوشان شهر ریاض به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مسجل کرد.

یاران کریستیانو رونالدو در سید چهارم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار گرفتند و روز پنجشنبه دوم شهریور، رقبای خود را در این مسابقات می‌شناسند.

تیم‌های AGMK و ناوباهور ازبکستان، الشارجه امارات، پاتوم یونایتد تایلند، ژجیانگ چین، اوراوا رد دایموندز ژاپن و اینچئون یونایتد کره جنوبی، سایر تیم‌هایی هستند که با غلبه بر رقبا در پلی‌آف، به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست