بازدید 10159
۳

زورگیران بوستان آزادگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ زورگیر در کمتر از سه ساعت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 20 August 2023

به گزارش تابناک به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری ظرف نیم ساعت در ساعت ۲۳:۰۰ مورخ بیست و دوم مرداد ماه امسال در بوستان آزادگان بزرگراه امام علی بررسی موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری دولت آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل سرقت و بررسی صحنه وقوع جرم مشخص شد سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت طرح کلیک با پلاک کج شده و با استفاده از قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو و لباس‌های قرمز و سفید در چند نقطه از پارک اقدام به زورگیری از شهروندان نموده و سریعاً از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه عنوان کرد: پس از جمع آوری اطلاعات مشخصات سارقان از طریق مرکز پیام در اختیار عوامل گشت قرار گرفت که پس از حدود ۳ ساعت عوامل گشت کلانتری سوژه مورد در نظر را درحال حرکت به صورت خلاف جهت در اتوبان امام علی (ع) در حال حرکت بودند مشاهده می‌کنند و سریعاً نسبت به متوقف کردن آن اقدام می‌کنند، اما سارقان بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز تعقیب و گریز در اتوبان امام علی (ع) گفت: پس از طی مسافتی متهمان توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کردند، ماموران چند تیرهوایی شلیک کرده و سپس با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک موتورسیکلت را مورد هدف گلوله قرار می‌دهند و بدین ترتیب در یک عملیات پلیسی هر ۲ سارق که با رها کردن موتورسیکلت در حال متواری شدن به صورت پیاده بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با توقیف موتورسیکلت در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و ۵ روز قبل در مشیریه سرقت شده است.

وی ادامه داد: در بازدید از صندوق زیر موتور یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه، ۲ دستگاه ضبط خودرو، ۲ دستگاه تلفن همراه، ۵ سیم کارت، تعدادی مدارک هویتی غیر، ۳ کیف پول و مقادیری وجه نقد کشف شد که با توجه به سرقت‌های اعلامی، مال باختگان به کلانتری دعوت و هر ۵ مالباخته متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و پایان تحقیقات گفت: متهمان برای تحقیقات بیشتر و بررسی دیگر ابعاد پرونده به پلیس آگاهی شهرستان اعزام شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
چقدر زرگير و خفت گير. و خلاف داره اين مملكت
برای چند ساعت بازداشتند؟شیتیل میدن یک ساعته ازاد و روز از نو روزی از نو.......
قاضی محترم با مهربانی با آنها رفتار خواهد کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست