بازدید 2637
۹

جلسه بنزینی در مجلس با محوریت بررسی شایعات

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت‌: ما در کمیسیون در نظر داریم جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران‌، با موضوع بنزین و شایعات پیرامون آن‌، برگزار کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ 19 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارامنه جنوب‌ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این هفته کمیسیون انرژی مجلس در نظر دارد ‌جلسه‌ای در کمیسیون‌ با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران‌، با موضوع بنزین و شایعات پیرامون آن‌، برگزار کند.

وی گفت‌: در جلسه فوق الذکر، از سوی وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی ایران‌ با محوریت مشکل بنزین‌، گزارشی ارائه خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم بیان کرد: در این جلسه، مسائل مربوط به کارت سوخت‌، مشکل بنزین‌، نحوه توزیع بنزین‌، روند صعودی مصرف بنزین‌، میزان ذخایر موجود بنزین‌ و پیش بینی‌ها و تدابیر لازم برای حل مسئله بنزین در کشور مطرح و تبادل نظر خواهد شد.

بیگلریان با اشاره به شایعات افزایش قیمت بنزین تأکید کرد: وزارت نفت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و در آستانه مطرح شدن برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی‌، بعید می‌دانم که تصمیم افزایش قیمت بنزین‌، عقلایی باشد، زیرا هر تصمیم‌گیری می‌تواند تبعات اقتصادی و اجتماعی داشته باشد همه برنامه‌ها باید با رویکرد برنامه هفتم توسعه هماهنگ باشند.

وی تصریح کرد: اکنون در شرایطی نیستیم که به سمت شوک درمانی در جامعه حرکت کنیم و اگر دورنمایی نیز برای افزایش قیمت متصور شویم‌، طبیعتاً باید در زمان مناسب در مجلس شورای اسلامی مطرح شود و با شنیدن انتقادات و مسائل مربوطه در صحن علنی‌، ابعاد و لایه‌های گوناگون آن بررسی و همه جوانب در نظر گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
نباشد چیزکی..
جلسه بنزینی در مجلس با محوریت بررسی شایعات
برریس شایعات خنده دارتر این جمله داریم بنزین باید گران شود بخاطر مصرف و بودجه ولی تو این همه دولت مرد یک مرد پیدا نمیشه که مسوولیت بپذیره
این ترفند خود دولتهاست. وگرنه مردم از کجا یک همچین حرفی را می زنند.
با شایعه و تکذیب دولت ذهن مردم را آماده میکنه و بعد کار خودش رو میکنه. یعنی اقدام مورد نظر
خدا کنه تو این جلسه بررسی از شایعات خوششون نیاد و به واقعیت تبدیلش کنن
بخاطر کاهش ارزش پول کشور همه چیز داره به خارج از کشور یا صادر میشه یا قاچاق میشه
از دام زنده گرفته تا سوخت
تمام مایحتاج مردم دارن صادر می کنند عراق و افعانستان مردم به فقر و فلاکت رسیدن
جلسه بنزین وشایئات؟؟؟!!! نکند کمیسون تولید وتوزیع شایعه هم بوده وما بی خبر بودیم؟در کدام مجلس وپارلمان دنیا از این جلسات فوق تخصصی برگزار میشود؟؟
آقای قالیباف واقعا" مضحک نیست بشینید تو مجلس بجای اینکه کشور را از فلاکت نجات بدید در خصوص شایعات بنزین جلسه بگذارید؟
کشوری که به یک شایعه بنده!
بقول خود دولتمردان که تورم تک رقمی است خود شما هم بر اساس این تورم تک رقمی یه مبلغ متناسب مثلا 100 تومان یا حداکثر 120 تومان به مبلغ 1500 تومان اضافه کنید مشکل کمبود بودجه حل بشه دیگه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست