بازدید 2957

مراسم نخستین سالگرد درگذشت بابک بروزیه

اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ 18 August 2023

مراسم سالگرد درگذشت بابک برزویه عکاس رسانه و سینما با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان او برگزار شد.

به گزارش تابناک، مراسم نخستین سالگرد درگذشت بابک برزویه عکاس رسانه و سینما، روز جمعه ۲۷ مرداد ماه با حضور جمعی از هنرمندان، دوستداران و اعضای خانواده آن مرحوم در موسسه فرهنگی هنری صحنه آبی با همکاری انجمن عکاسان جوان برگزار شد.

اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.

مراسم سالگرد بابک برزویه با قرائت بیانه‌ای از سوی خانواده ایشان پایان یافت. متن بیانیه بدین شرح است:

«دنیا با او بودن را به ما نیاموخت که بی او چه کنیم. اما وفایش به ما آموخت که محبت‌های بی‌منت و بی‌صدای او را که جاودانه در جان و زندگی‌مان سبز است فراموش نکنیم. اما بازهم او بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را به دورما جمع کرد و همه شما عزیزان به وسعت قلب‌هایتان آمدید و از لحظه اول درگذشت بابک عزیزمان تا به امروز ما را تنها نگذاشتید. محبت و صفایتان را ارج می‌نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران هرگز از هم نگسسد. خانواده برزویه و همسر ایشان با نهایت احترام و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستان، آشنایان، بستگان، شاگردان و مسئولان ارجمند که درمراسم تشیع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود شرکت نمودند و با ابراز همدردی موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌کنیم.

سپاس فراوان از آقایان علیرضا تابش، محمد رسول صادقی، سرکار خانم سمیرا نظری، مسئولین و همکاران محترم خانه هنرمندان ایران، انجمن صنفی عکاسان خانه تئاتر، انجمن عکاسان خانه سینما، صندوق اعتباری هنر، آقای طائب مدیر محترم باشگاه عکاسان جوان و آقای معینی دانشمندی مدیر محترم موسسه فرهنگی و هنری صحنه آبی».

بابک برزویه روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ بر اثر عارضه مغزی درگذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست