بازدید 2382
۱

دعوت مهدی تاج از رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 18 August 2023

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون با اشاره به دیدار اخیر رئیس و جمعی از مسئولان فدراسیون با وزیر امورخارجه اظهار داشت: نشست مدیران فوتبال و سکاندار دستگاه دیپلماسی کشور را می‌توان به عنوان نقطه عطفی در حوزه مراودات بین‌المللی در حوزه فوتبال تلقی کرد. دیداری که در آن در کنار موارد کلی درباره جزئیات مهمی پیرامون برنامه‌ریزی‌های آتی در حوزه فوتبال ملی کشورمان هم گفت‌و‌گوهای حائز اهمیتی انجام شد.

وی ادامه داد: با تغییرات صورت گرفته در نظام بین الملل و گذار و گذر از دیپلماسی سنتی، امروزه مفهوم دیپلماسی عمومی در جهان به عنوان یکی از ابر ایده‌ها مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد و در این میان، فوتبال به عنوان یکی از ابزارهای دیپلماسی در قرن 20 مورد تاکید بوده است. نمونه‌های روشنی هم در این باره به تاریخ شفاهی فوتبال سنجاق شده که در جای خود حائز اهمیت است.

علوی افزود: فوتبال ایرانی امروز در جایگاهی قرار گرفته که وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خود با فیصل بن فرحان همتای سعودی باب جدیدی درباره برنامه‌های مشترک میان دو کشور در حوزه این رشته پرطرفدار خبر می‌دهد که در ادامه جلسه میان رئیس و سایر مسولان فدراسیون رقم خورد.

وی تاکید کرد: در آینده با طی فرایندهای لازم، قطعاً جزییات بیشتری درباره برنامه ریزی‌های مرتبط در حوزه بین الملل در فدراسیون فوتبال که با همکاری‌های مسئولانه و حمایت‌های بی دریغ وزارت امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان وارد فاز عملیاتی خواهد شد به اطلاع عموم خواهد رسید.

علوی خاطرنشان کرد:در این میان، باید به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان هم اشاره شود که بر مبنای همکاری‌های دو فدراسیون انجام شده و قرار است برنامه‌ریزی‌های مشترکی در این باره انجام شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
شلوغش نکنید شاید نشد . راه برگشت هم بگذارید شاید دوباره خواستید از دیوار سفارت عربستان بالا بروید برو وصیت نامه امام رو بخونید در مورد آل سعود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی