بازدید 4251

علت قطع کردن ۱۷۹ درخت در خیابان ولی‌عصر

احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
کد خبر: ۱۱۸۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 15 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.

 احسان صفایی معاون خدمات شهرداری شهرداری منطقه یک در خصوص قطع درختان خیابان، ولی عصر (عج) اظهار کرد: درختانی که برداشته می‌شوند رأی کمیسیون ماده هفت دارند. همچنین به همه مناطق تأکید شده است که درختان خشک را شناسایی کرده و نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود.

وی در خصوص درختان خیابان، ولی عصر (عج) ادامه داد: درختان محور خیابان، ولی عصر (عج) که خشک شده‌اند قطع خواهد شد، اما این خیابان، چون همیشه در آن ترافیک در جریان است و ما نمی‌خواهیم به ترافیک این خیابان دامن بزنیم؛ بنابراین شبانه این کار را انجام می‌دهیم و درختان این خیابان ثبت سامانه هستند.

معاون خدمات شهرداری شهرداری منطقه یک در پاسخ به این سؤال که در سامانه درختان چند درخت باید از خیابان، ولی عصر (عج) حذف شوند، گفت: در حال حاضر بررسی کارشناسان نشان داده که ۱۷۹ درخت در این محور وجود دارد که باید قطع شوند.

صفایی با بیان اینکه سال‌های قبل از اصفهان درخت آورده شده، اما تجربه نشان داده که این درختان باید یک ماه در آب و هوای تهران قرار بگیرند و سپس کاشته شوند، افزود: این اتفاق خواهد افتاد و ما با توجه به تجربه‌ای را که دست آورده‌ایم درختان را در فصل مناسب جایگزین خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
تابناک انقدر تبلیغات داغون میگذاری ادم حالش بد میشه
عجب
توی کوچه ما یک درخت کاملا خشک بود دو سال تماس می گرفتیم بیایند قطعش کنند همش می گفتند پرودنده اش تو جلسه باید مطرح بشه و از این حرف ها آخرش هم با مکافات و سلام و صلوات بریدنش. منطقه 15
زنده باد اصفهان
زتده با زاینده رود دائمی
دروغ. من با چشم های خودم دیدم درخت سبز از ریشه در آوردند. آدرس: تهران - شرق به غرب بزرگراه سردار سلیمانی (رسالت) - نرسیده به ۱۶ متری دوم شمالی - ضلع شمالی پارک مهتاب.
اون که داره توی بلوار سرسبز کشاورز هتل می سازه و درخت جلوی هتلش را قطع می کند آیا تا حالا از خودش نپرسیده چرا در کویر برهوت هتل نساخته است!؟
چنارها گریه می کنند.
تمام درختان خشک شده در خیابان ولیعصر عامل انسانی دارند و با تبانی با شهرداری در حال خشک کردم می باشند و متاسفانه شهرداری هم با جریمه های ناچیز از موضوع گذشت می کند
کاملا مشهود است درختان خشک شده جلوی نمای برخی ساختمان ها یا ویترین مغازه ها یا تابلوی شرکتها را گرفته و با این نرفند در حال خشک کردن درختان می باشند
به تازگی مشاهه شد تعدادی درخت بالاتر از پل پارک ولی جلوی تابلوی سرامیک مرجان خشک شده که عامل انسانی در آن به راحتی مشاهده می شود

ای کاش شهرداری جای متخصصین بود
تمامی درختان تهران محکوم به خشک شدن هستن...چون تمام آب های زیرزمینی به بهانه تزریق به شبکه آب شرب از زمین مکیده شدن و تراز آب زیرزمینی آنچنان پایین رفته که دیگه ریشه هیچ درخت چنار بزرگسالی به اون تراز آب نمیرسه... این کاشتن ها هم همش تسکین موقته و مجدد خشک میشن!
فروشگاهها و اصناف مواد مسموم می ریزن به ریشه درخت ها تا خشک بشن به شهرداری می گن بیاد قطعشون کنه هیچوقت هم درخت جدید نمی کارن این راهیه که خود شهرداری یادشون داده. ک
رشوه‌ خوب به شهرداری
باید در حاشیه های دریاچه ارومیه هم درخت کاشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست