بازدید 2821
۲

نماینده ولی فقیه در امور حج: برای عمره آماده‌ایم

همزمان با اعلام آغاز به کار سفارتخانه‌های ایران و عربستان، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی برای حضور زائران ایرانی‌ها در عمره خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 15 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برای اجرای عملیات عمره در زمان مطلوب آمادگی دارند و در انتظار اعلام تصمیمات حاکمیتی هستند.

در این نشست، غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گزارشی از بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته برای ازسرگیری عمره ارائه کرد و ضرورت اعزام کارگروه‌ها و عوامل مورد نیاز به عربستان، تعیین پرواز‌ها و سرفصل فعالیت‌های امورعمره را یادآور شد.

برقراری دوباره عمره منوط به بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور برای پیگیری مشکلات احتمالی زائران، شده بود و اینک سفارتخانه‌های ایران و عربستان در ریاض و تهران باز شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
ای جان که از این درآمدها چشم نمی پوشید
از پس حج بر نمي آييد و كلي مشكلات و معضلات بر امور اجرايي حاكم هست . حالا اعلام آمادگي مي كنيد براي عمره ؟ با كدوم ارز ؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست