بازدید 2367
۱

قرارگاه اربعین ۲۴ ساعته اوضاع را کنترل می‌کند

وزیر کشور گفت: قرارگاه اربعین ۲۴ ساعته اوضاع را کنترل می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 15 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی وزیر کشور، در آخرین نشست ستاد مرکزی اربعین قبل از ماه صفر و آغاز اعزام زوار اربعین، گفت: انجام کار‌های اربعین، در قالب قرارگاهی است و استانداران مسئول قرارگاه‌ها هستند و ستاد اربعین هم قرارگاه ۲۴ ساعته است.

وی در صد و شانزدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه در ابتدای ماه صفر همه چیز باید برای راهپیمایی آماده باشد، به دست اندرکاران ستاد اربعین توصیه کرد: روزانه کنترل دقیق برای پیشرفت کار‌ها داشته باشید و هرجا که اشکالی پیش آمد، قرارگاه ۲۴ ساعته در حال رصد و رفع مشکل باشد.

وزیر کشور افزود: حمل و نقل، ساماندهی روشنی دارد و متقاضیان سفر اربعین براساس آن ساماندهی، در سامانه سجا بلیط تهیه می‌کنند. سامانه الکترونیکی گذرنامه نیز که در یکی دو روز گذشته با کندی روبه‌رو بود، مشکلش برطرف شده است و از امروز در سراسر کشور زائران می‌توانند گذرنامه‌هایی را که دو سال از اعتبار آن‌ها گذشته است، تمدید کنند.

وحیدی اظهار کرد: در امور فرهنگی، کار‌های خوبی انجام شده است و استانداری‌ها از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و کاملاً کار‌ها رنگ و بوی اربعینی داشته باشد، امیدواریم ساماندهی زوار در همه مسائل کاملاً روشن و به سامان باشد تا مشکلی نداشته باشیم.

* بیش از ۸۱۰ هزار نفر تاکنون در سامانه سماح ثبت‌نام خود را قطعی کرده اند
دبیر کمیته ثبت نام و اعزام زائران اربعین هم گفت: بیش از ۸۱۰ هزار نفر تاکنون در سامانه سماح ثبت‌نام خود را قطعی کرده اند، ۹۶ درصد ثبت‌نام‌ها برای حضور در مراسم اربعین سفر زمینی و ۴ درصد هم هوایی بوده است.

در این نشست نمایندگان کمیته‌های ۱۸ گانه و استانداران دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند و وزیر کشور بر برطرف کردن این موانع در اسرع وقت تاکید کرد.

همچنین جواد تشکری در این جلسه از سوی رئیس ستاد مرکزی اربعین به عنوان سخنگوی این ستاد منصوب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قرارگاه ، كارش هدايت هست و نه كنترل
سنوات پيشين كه كلي مشكلات در حوزه هاي مختلف وجود داشت و متاسفانه تا انتهاي عمليات اربعين نيز مرتفع نشد
اينكه بياييد تبليغ گسترده كنيد كه اياالناس بشتابيد به سوي كربلا
ولي درزها بخاطر ازدحام جمعيت بسته شوند و كلي خانواده زير آفتاب سوزان بمانند كه فايده اي ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست