اخبار مهم بورس فردا ۲۴ مرداد

بورس فردا سه شنبه ۲۴ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 14 August 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- محمد علی تیموری مدیر عامل سایپا در خصوص اعلام قیمت ۵ محصول؛ سازمان حمایت بر اساس صورت‌های مالی تایید کرده همچنین شورای رقابت تایید کرد که روز سه شنبه ۲۴ مرداد جلسه نهایی برای اعلام قیمت خودرو‌ها خواهد بود.
۲- کنعانی: روند مذاکرات با آمریکا، ۲ سال به طول انجامید و روند آزادسازی زندانیان و اموال ایران طبق توافق طرفین انجام خواهد شد و ایران نیز تضمین لازم را دریافت کرده است.
۳- امروز حضور رئیس سازمان انرژی اتمی  در بورس، برای پذیرش برخی از شرکت‌های صنعت مرتبط با اقتصاد هسته‌ای بود همچنین تبادل نظر در خصوص تشکیل کارگروه مشترک تخصصی بورس تهران و سازمان انرژی اتمی جهت همکاری‌های پیش رو که امیدواریم پذیرش این شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران نتایج خوبی به همراه داشته باشد.
۴- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت مالیبل سایپا با نماد خلیبل / درصد افزایش سرمایه: ۱۲۵۸%
۵- هیئت تخصصی صنایع و بازرگانی دیوان عدالت اداری با استناد به نامه‌های مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام، اخذ عوارض بالاتر از نیم درصد را خلاف قانون و باطل اعلام کرد و دستور به توقف اجرای این مصوبه داد
۶- فجهان و پیشنهاد افزایش سرمایه/ سرمایه فعلی: ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
/ درصد افزایش سرمایه: ۴۷%
۷- امیرعبداللهیان: اموال ما در کره جنوبی پنجشنبۀ گذشته به یک بانک اروپایی منتقل شد
۸- مخبر: رویکرد جدی دولت حمایت از تولیدکنندگان کاغذ است

  • اخبار مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست