بازدید 3369

دیجی‌پی و تترلند امکان خرید اعتباری با ضمانت رمزارزی را فراهم می‌کنند

با آغاز همکاری تترلند و دیجی‌پی، سرویس خرید اعتباری با ضمانت دارایی رمزارزی برای اولین‌بار در ایران دردسترس قرار گرفت .
کد خبر: ۱۱۸۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 14 August 2023

دیجی‌پی و تترلند امکان خرید اعتباری با ضمانت رمزارزی را فراهم می‌کنند

دیجی‌پی یکی از فعالان حوزه فین‌تک و ازجمله ارائه‌دهندگان سرویس‌های اعتباری همچون BNPL (الآن بخر، بعداً پرداخت کن) و خرید اقساطی‌‌ است که با همکاری تترلند، مرجع تخصصی تبادل تتر در ایران، موفق شده است امکان خرید اعتباری با ضمانت دارایی رمزارزی را فراهم کند.

این برای اولین‌بار است که یک سکوی تبادل رمزارز (تترلند) و یک پلتفرم وام‌دهی (دیجی‌پی) خدمتی مشترک و مجاز برای سرویس BNPL با ضمانت رمزارزی ارائه می‌دهند.

این اعتبار بدون دریافت هیچ‌گونه کارمزد یا سودی از کاربر ارائه‌ می‌شود و تترلند اولین پلتفرم تبادل رمزارز داخلی است که زیرساخت لازم برای ضمانت‌گذاری با رمزارز را برای کاربرانش فراهم می‌کند. در این روش، کاربران می‌توانند دارایی رمزارزی تتر خود در تترلند را به‌عنوان ضمانت قرار دهند و از دیجی‌پی‌ اعتبار خرید BNPL دریافت کنند.

خرید اعتباری با ضمانت رمزارزی چیست؟

در سال‌های اخیر، خرید اعتباری بسیار پرطرفدار شده و در کانون توجه مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی و مارکت‌پلیس‌ها قرار گرفته است. تاکنون، شرکت‌های مختلفی سرویس BNPL را ارائه کرده‌اند. در‌این‌میان، اعتبارسنجی کاربران یا دریافت ضمانت بابت تسویه اعتبار یکی از مشکلات پلتفرم‌های اعتباری مثل دیجی‌پی است. دیجی‌پی و تترلند برای اولین‌بار در ایران موفق شده‌اند که این امکان را برای کاربرانشان فراهم کنند تا از دارایی‌ رمزارزی خود به‌عنوان شاخصی برای اعتبار‌سنجی استفاده کنند و با ضمانت این دارایی از اعتبار BNPL (الٱن بخر، بعداً پرداخت کن!) برخوردار شوند.

سرویس BNPL چیست؟

سرویس «الآن بخر، بعداً پرداخت کن» (Buy Now Pay Later) یکی از سرویس‌های خرید اعتباری است که در ابتدای ماه برای کاربر فعال می‌شود و کاربر یک ماه فرصت دارد تا از آن استفاده کند و بدهی‌ خود را از یکم تا پنجم ماه بعد بپردازد. برای دریافت این اعتبار لازم است تا خوش‌حساب و معتبر بودن کاربر متقاضی به‌کمک روش‌های سنجش رتبه اعتباری مشخص شود.

برای مثال، دیجی‌پی به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمت BNPL ابتدا میزان اعتبار اختصاص‌یافتنی به کاربر را  با کمک یکی از روش‌های اعتبارسنجی مشخص و در ابتدای ماه برای او فعال می‌کند. کاربر دریافت‌کننده BNPL یک ماه فرصت دارد تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی مثل دیجی‌کالا، دیجی‌کالاجت، اتاقک، کارناوال، انتخاب و هماتیت گلد خرید کند و بدهی خود را در ابتدای ماه بعد بپردازد.

سرویس مشترک تترلند و دیجی‌پی چه مزایایی دارد؟

تترلند به‌عنوان مرجع تخصصی تبادل تتر در ایران این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا با ضمانت رمزارزی تتر، از ۱میلیون تا ۱۰۰میلیون تومان (حداکثر معادل ۸۰درصد ارزش ضمانت خود) در ماه اعتبار خرید از پذیرندگان دیجی‌پی دریافت و در ابتدای ماه بعد بدهی خود را پرداخت کنند.

مزیت مهم این سرویس بدون کارمزد بودن آن است. این یعنی کاربران تترلند برای دریافت اعتبار خرید از دیجی‌پی با ضمانت رمزارزی تتر، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

همه کاربران می‌توانند برای دریافت اعتبار دیجی‌پی با ضمانت کیف پول تترلند اقدام کنند. کاربرانی که تابه‌حال حسابی در تترلند نداشته‌اند، نیز پس از ثبت‌نام و خرید تتر، می‌توانند در لحظه با ضمانت موجودی کیف‌پول تترلند خود، از دیجی‌پی اعتبار بگیرند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی