اخبار مهم بورس فردا ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۸۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 13 August 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- رئیس کل بانک مرکزی: تمام منابع ارزی توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد شد.
۲- وزارت صمت در نامه‌ای اعلام کرد واردات انواع گوشت قرمز و چای به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شده است و بر این اساس ارز نیمایی برای وارات این دو محصول حذف شده است.
۳- افرا و پیشنهاد افزایش سرمایه: سرمایه فعلی: ۶۲۵,۰۰۰ میلیون ریال و درصد افزایش سرمایه: ۷۶%
۴- تپکو: افشا الف انعقاد قرارداد مهم: موضوع قرارداد: فروش و تحویل انواع بیل، لودر، بولدوزر، غلتک، گریدر / مبلغ قرارداد ۱,۷۱۳,۰۰۰ میلیون ریال
۵- دبالک: افشا الف: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات
۶- سرمایه‌گذاران واجد شرایط می‌توانند از دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۳، تمامی سهام خریداری شده در عرضه اولیه نماد معاملاتی (فن افزار ۱) را بدون اعمال محدودیت ۹۰ روزه‌ی موضوع ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل مذکور به فروش برسانند.
۷- غگل و تعلیق نماد: با توجه به عدم افشای بموقع اطلاعات با اهمیت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ تعلیق می‌گردد.

۸- امیرمهدی صبایی، سخنگوی سازمان بورس در توییتی عنوان کرده است که در راستای ارتقای سلامت و القای آرامش روانی در بازار سرمایه و به‌منظور تقویت نظارت سیستمی شفاف و عاری از هر گونه اعمال سلیقه، سیاست‌ها و برنامه‌های نظارتی سازمان بورس حول ۱۰ محور پیگیری خواهد شد.

  • اخبار مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست