بازدید 24074
۳
فینال جام ملک سلمان؛ جام باشگاه‌های عرب ۲۰۲۳

رونالدو، الهلال را با خاک یکسان کرد و با ماشین تعویض شد

کد خبر: ۱۱۸۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 12 August 2023

کریستیانو رونالدو که ستاره بی‌چون و چرای دیدار فینال جام ملک سلمان بود، پس از مصدومیت شدید تعویض شد. او با پای خودش بیرون نرفت بلکه رونالدو را با خودرو برقی بردند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ النصر امشب توانست به لطف درخشش فوق ستاره پرتغالی خود، از سد الهلال گذشته و عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های عرب تورنمنت ملک سلمان را به دست بیاورد. کریستیانو در این بازی و در شرایطی که تیمش 10 نفره شده بود، هر دو گل النصر را به ثمر رساند.

این بازی در وقت های عادی با تساوی یک – یک به پایان رسید ولی رونالدو موفق شد در وقت‌های اضافی، گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند و در نهایت نیز این تیم با نتیجه دو بر یک برنده از زمین خارج شد.

نکته نگران کننده برای هواداران النصر در دقیقه 113 رخ داد. جایی که در یک جدال بر سر توپ، کریستیانو رونالدو و محمد جحفلی روی زمین افتادند و نوک استوک‌های مدافع الهلال به صورت ناخواسته با زانوی CR7 برخورد پیدا کرد.

رونالدو، الهلال را با خاک یکسان کرد و با ماشین تعویض شد

پس از این صحنه، رونالدو روی زمین افتاد و در شرایطی که از درد به خودش می پیچید و زانویش را گرفته بود، از کادر پزشکی درخواست کرد تا برای مداوای او، وارد زمین شوند.

خستگی شدید رونالدو و آسیب دیدگی او سبب شد تا رونالدو به وسیله خودرو برقی حمل بازیکنان مصدوم، به خارج از زمین و روی نیمکت تیم برده شود و در نهایت نیز او تعویض شد و جای خود را به علی الحسن داد.

این مصدومیت رونالدو باعث نگرانی هواداران النصر شد. البته حضور فوق ستاره پرتغالی در جشن قهرمانی و خوشحالی او با سایر بازیکنان، باعث شد تا طرفداران این تیم امیدوار باشند که آسیب دیدگی کریستیانو جدی نباشد.

رونالدو، الهلال را با خاک یکسان کرد و با ماشین تعویض شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
تو رو خدا اون عکس زانوعوض کن یا رنگ پس زمینه رو عوض کن
گندشو که برای تبلبغ دراوردی حداقل یه طرح بذار مایه خجالت نباشه که تو‌یه مکان عمومی سایت خبری باز کنی یه طرح افتضاح بیاد بالا
ایا عامدانه این کارو کردی؟؟؟؟
حیف ما که به خاطر چهارتا خبر بمباران تبلیغات میشیم!! اخه هر گوشه ای صد تا تبلیغ!!!شورشو دراوردی رییس تابناک
این تصویر زانو خیلی مشمئز کنند است. چقدر کج سلیقه بوده است طراح این تصویر تبلیغاتی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل