بازدید 7940

واکنش شبنم مقدمی به توقیف دوباره «شبکه مخفی زنان»

سریال کمدی-تاریخی «شبکه مخفی زنان» قرار بود بعد از گذشت ۶ ماه پخش خود را از روز جمعه بیستم مرداد ماه از سر بگیرد، اما در آخرین لحظات پخش آن تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد، افشین هاشمی و شبنم مقدمی با انتشار پست‌های به این ماجرا واکنش نشان دادند. مقدمی در این باره نوشت: «فقط می‌دانم که دیگر این سریال از دهان افتاده است.»
کد خبر: ۱۱۸۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 12 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فیلم نیوز، اواسط هفته گذشته روابط عمومی «نماوا» در خبری از شروع پخش مجدد سریال توقیف شده «شبکه مخفی زنان» از روز جمعه بیستم مرداد ماه خبر داد، اما یک روز قبل از آغاز پخش با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتشار سریال تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است: «با جود تلاش نماوا و تیم تولید فعلا امکان پخش قسمت جدید سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد. قرار بود قسمت ۲۱ این سریال جمعه این هفته منتشر شود. تیم تولید و نماوا به دنبال پیگیری و برطرف کردن سوءتفاهمات جهت انتشار قسمت‌های جدید سریال هستند. ضمن عذرخواهی از مخاطبانی که منتظر تماشای ادامه قسمت‌های جدید سریال بودند، امیدواریم با رفع مسائل، بتوانیم ادامه این سریال را بزودی منتشر کنیم.»

افشین هاشمی کارگردان سریال در واکنش با این اتفاق، خبر تعویق پخش سریال را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام بازنشر داد و در توضیح آن نوشت: «بدون شرح».

شبنم مقدمی یکی از بازیگران اصلی شبکه مخفی زنان هم به این خبر واکنش نشان داد. او با انتشار تصویری از خود در پشت صحنه سریال در کنار شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی و افشین هاشمی نوشت: «شبکه مخفی زنان امروز پخش نخواهد شد. پس، منتظرمون نباشید. نمی‌آییم. دلیلش؟ نمی‌دونیم. تاکی؟ نمی‌دونیم. همین قدر می‌دانیم که دیگر از دهان افتاده. تمام و وسلام.»

سریال شبکه مخفی زنان نخستین تجربه کارگردانی افشین هاشمی در شبکه خانگی است. او این سریال را براساس متنی از محمد رحمانیان در ۳۰ قسمت جلوی دوربین برد. این سریال تا قسمت بیستم منتشر شد، اما در ادامه از انتشار آن جلوگیری به عمل آمد. توقف پخش سریال «شبکه مخفی زنان» قرار بد بعد از گذشت ۶ ماه و ۲۰ روز به پایان برسد، اما این اتفاق در نهایت نیفتاد. برخی از منایع خبری نزدیک به ساترا اعلام کرده‌اند که احتمالا توقف پخش دائمی است و دیگر این سریال منتشر نخواهد شد.

شبنم مقدمی همراه با مهدی هاشمی، سیامک انصاری، حمید فرخ نژاد، یلدا عباسی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، امیر حسین رستمی و لیلا حاتمی از بازیگران اصلی شبکه مخفی زنان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی