بازدید 13019

نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی ممکن شد

نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی، جدیدترین قابلیت Whatsapp است،که امکان تفکیک اکانت کاری و شخصی افراد را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 11 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از گجت نیوز، واتساپ در حال آزمایش یک قابلیت چند اکانتی جدید برای کاربران اندرویدی است که به شما اجازه می‌دهد از بیش از یک اکانت استفاده کنید. این ویژگی برای نخستین بار ماه گذشته به‌صورت آزمایشی در اختیار کاربران نسخه تجاری واستاپ قرار گرفت. اکنون کاربران غیر تجاری نسخه ۲.۲۳.۱۷.۸ واتساپ بتا نیز خبر از دسترسی به این ویژگی داده‌اند.

کاربرانی که از این نسخه استفاده می‌کنند، فلش جدیدی را در کنار گزینه کد QR مشاهده خواهند کرد. وقتی روی این فلش ضربه می‌زنید، اکانت‌هایی که به آن لاگین شده‌اید را مشاهده خواهید کرد و گزینه‌ای برای اتصال به اکانتی دیگر در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

به لطف این ویژگی، واتساپ انعطاف‌پذیری خوبی را در اختیار کاربرانش خواهد گذاشت تا بتوانند بدون دغدغه به اکانت‌های شخصی و کاری خود دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر کاربران نسخه عادی واتساپ اندروید در عین واحد فقط می‌توانند به یک اکانت خود دسترسی داشته باشند.

قابلیت نصب چند اکانت واتساپ روی یک گوشی در حال حاضر فقط در اختیار گروه خاصی از کاربران نسخه آزمایشی این پیام‌رسان قرار گرفته است و هنوز به‌صورت گسترده کاربران جهانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اگر مشتاق به استفاده از این ویژگی جدید شده‌اید، متاسفانه راهی برای ثبت نام در برنامه آزمایشی واتساپ وجود ندارد؛ چرا که ظرفیت آن تکمیل شده است.

امکانات جدید و جذاب واتساپ

پیام‌رسان واتساپ طی ماه‌های گذشته قابلیت‌های جدیدی را توسعه بخشیده که شامل آواتارهای متحرک، جایگزینی برای مکالمات صوتی، سایلنت کردن تماس‌های دریافتی از افراد ناشناس و چندین قابلیت جدید دیگر می‌شود.

چند روز پیش هم واتساپ قابلیت‌های جدید اشتراک‌گذاری صفحه در مکالمات ویدیویی و همینطور تماس تصویری به صورت افقی تمام صفحه را به پیام‌رسان خودش اضافه کرد. این گزینه جذابی برای اشتراک‌گذاری اسناد و تصاویر، خرید آنلاین و برنامه‌ریزی برای سفر همراه خانواده و دوستان است. انتظار می‌رود به‌زودی قابلیت اتصال چند اکانت در یک موبایل نیز در اختیار عموم کاربران Whatsapp قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی