بازدید 2480

افزایش گیت‌های گذرنامه در پایانه مرزی میرجاوه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال با توجه به پیش بینی افزایش تردد زوار کشور دوست و همسایه پاکستان از پایانه های مرزی شمال استان، این اداره‌ کل از تمام ظرفیت برای بهبود زیر ساخت ها و تکمیل و تجهیز این پایانه مهم مرزی استان استفاده می کند.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 09 August 2023

به گزارش «تابناک»، ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مرزهای ورودی زوار پاکستانی پایانه مرزی میرجاوه است ، فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران از مهم‌ترین اولویت های این اداره کل است.

به گفته وی جهت تسهیل در پذیرش و ورود زائران اربعین از کشور پاکستان اقداماتی همچون ،افزایش گیت های گذرنامه به ۲۴ گیت و توسعه زیر ساخت‌های پایانه میرجاوه که شامل اختصاص یک سالن ۲هزار متری با همه ی امکانات لازم صورت گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، احداث نماز خانه، تجهیز ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و ۶ راهدارخانه برای پذیرایی از زوار حسینی را از دیگر تمهیدات و اقدامات لازم جهت ورود زائران اربعین عنوان کرد.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ازتمام ظرفیت ناوگان مسافربری جهت جابجایی وتردد زائران به مرزهای غربی استفاده می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست