بازدید 3012

خبر الحاق دستاوردهای جدید به نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ بزودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد
کد خبر: ۱۱۸۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 08 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر سیما،‌ گفت: موفقیت‌های ما موفقیت‌های مردم و کشور است، چرا که ما ویترین کشور در صحنه بین‌المللی هستیم. نوع فعالیت و حضور ما به گونه‌ای است که عمدتاً در خارج از مرزها حضور داریم.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های اخیر نیروی دریایی ارتش را به مردم عزیزمان هم تبریک می‌گویم، افزود: تبیین فعالیت‌های ما بر دوش عزیزان ما در حوزه رسانه است. انعکاس ماموریت ناوگروه ۸۶ که همرزمان یک ماموریت تاریخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند، تماماً تلاش‌های شبانه روزی عزیزان ما در همه رسانه‌ها بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ نقش رسانه مانند آب اقیانوس است هرجا که توان دارد حضور پیدا می‌کند و این حضور هم به لطف خداوند موثر و مفید است. امروز جایگاه رسانه‌ها یک جایگاه وزین است که می‌توانند اتفاقاتی که در طول زمان رخ داده و امروز شاهد ثمره‌های آن هستیم را منعکس کنند.

وی ادامه داد:‌ موفقیت‌های امروز ما در حوزه دریا مرهون آموزه‌های انقلاب اسلامی و جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. لذا؛ خدا را شاکر هستیم که توانستیم کاری انجام بدهیم که عزیزان ما در رسانه‌ها بتوانند بهترین بهره‌برداری را از آن داشته باشند و به شکل صحیح آن را به آحاد جامعه منتقل کنند.

دریادار ایرانی با بیان اینکه فرمانده کل قوا نگاه خاصی به حوزه دریا دارند،‌ تصریح کرد:‌ از منظر ایشان باید به افرادی که در حوزه دریافت فعالیت می‌کنند، توجه خاص و ویژه‌ای شود. همرزمان من این توفیق را داشتند که در حوزه دریا دستاوردی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور به ارمغان بیاورند که همه جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در یک قاب به منصه ظهور بیاورند.

وی افزود:‌ همرزمان من در ناوگروه ۸۶ ارتش آنچه توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را در یک قاب نمایش دادند آنچه توانمندی امروز نظام ما است آن هم نه برای خودمان بلکه در صحنه بین المللی و جهانی.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد:‌ در حوزه ناوگروه ۸۶، نگاه رهبر انقلاب به خانواده‌ها یک نگاه ویژه است. لذا؛ وقتی که گزارش عملکرد ناوگروه ۸۶ را خدمت ایشان ارائه و آن را بازگو کردیم. ایشان محبت فرمودند و منت گذاشتند و دستور فرمودند که خانواده ناوگروه ۸۶ را از نزدیک مورد لطف و عنایت قرار دهند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب همچون همیشه با بیانات خود مسیرها و افق‌های جدیدی را پیش روی ما گشودند و به صراحت اشاره کردند که این کار به قدری بزرگ و با عظمت است که با یک گزارش ساده و سخنرانی پوشش داده نمی‌شود بلکه این کار باید بیشتر تبیین شود.

دریادار ایرانی با اشاره به دستور رهبر انقلاب در حوزه تبیین بیشتر فعالیت‌های ناوگروه ۸۶، تصریح کرد:‌ در این راستا، یک ماموریت جدیدی را هم برای ما و هم برای عزیزان رسانه ابلاغ فرمودند که ان‌شاءالله با همکاری و همراهی که وجود دارد این تدبیر ایشان به درستی انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست