بازدید 3444

افتتاحیه فاز اول مرکز داده شرکت طوبی امید راهبر

مرکز داده شرکت طوبی امید راهبر در فاز اول با نام مرکز داده فرید، که مزین به نام دانشمند شهید سید فرید الدین معصومی؛ مدیرعامل فقید شرکت برق و انرژی غدیر، افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ 07 August 2023

افتتاحیه فاز اول مرکز داده شرکت طوبی امید راهبر

این افتتاحیه در تیرماه سال جاری با حضور مازیار حسینی؛ مدیر عامل گروه سرمایه گذاری غدیر میلاد فروغی؛ مدیر عامل گروه نماد مالی غدیر و همچنین حمیدرضا نائینی؛ مدیرعامل گروه خدمات انفورماتیک راهبر برگزار شد.

مازیار حسینی؛ مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در این مراسم با بیان اینکه حوزه داده بسیار گسترده و عجیب است، گفت: تلاش‌هایی که در این بخش توسط همکاران ما در هلدینگ مالی انجام شده قابل تقدیر است و ما به زودی شاهد سودآوری قابل توجه در این عرصه خواهیم بود.

همچنین میلاد فروغی؛ مدیرعامل گروه مالی نماد غدیر نیز با اشاره به اهمیت حضور در حوزه صنعت ICT بیان کرد: سعی برآن داشتیم تا دو پارامتر توانمندی و جذابیت سرمایه گذاری را تلاقی دهیم. حوزه ICT حوزه بسیار وسیعی است و آینده از آن این حوزه است. ما هم سعی بر آن داشتیم که به توانمدی ها و داشته های خود نگاه کنیم و وارد این حوزه شویم و به پیشرفت آن امید داریم.

در ادامه، حمیدرضا نائینی؛ مدیرعامل گروه خدمات انفورماتیک راهبر در جلسه افتتاحیه با اشاره به سودمند بودن دیتا سنتر برای لایه زیرساخت در پیشرفت اقتصاد دیجیتال بیان کرد: گروه خدمات انفورماتیک راهبر به عنوان هلدینگ فناوری اطلاعات غدیر، در سال گذشته ضمن توسعه چشمگیر در زمینه کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، توانست جهت گیری مناسبی برای حضور در لایه های زیرساخت و سکوی های کاربردی حکمرانی دیجیتال داشته باشد.

افتتاحیه فاز اول مرکز داده شرکت طوبی امید راهبر

هدف شرکت طوبی امید راهبر در لایه زیرساخت، ارائه خدمات مرکز داده و رایانش ابری است و با بهره برداری از فاز اول مرکز داده با ظرفیت 100 رک می تواند تا حدودی نیازهای این حوزه را مرتفع سازد.  چشم اندازسال آینده ما در گروه، توسعه فاز دوم با افزایش ظرفیت ۱۰۰ رک و حضوربه عنوان سرمایه گذار در توسعه مراکزداده بزرگ در کشور یا ظرفیت ها مکمل سایر شرکت های غدیرنظیرهلدینگ انرژی است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست