بازدید 3468

وداع هری‌کین با تاتنهام با پوکر در بازی آخر؟ طارمی در راه شمال لندن

کد خبر: ۱۱۸۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 06 August 2023

در چارچوب دیداری دوستانه، امروز تاتنهام با درخشش هری کین مقابل شاختار دونتسک به برتری 5 بر یک رسید و کاپیتان 4 گل به ثمر رساند.

او به هنگام تعویض مورد تشویق فراوان هواداران قرار گرفت؛ به شکلی که بسیاری مدعی شدند که این بازی آخر هری کین است و او به نوعی با هواداران خداحافظی کرد. او قرار است راهی بایرن مونیخ شود و اسپرز نیز می‌خواهد برای جانشینی او مهدی طارمی را به خدمت گیرد.

پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام به این اخبار و جدایی احتمالی هری کین و پیوستن او به بایرن گفت: من هیچ وقت در خصوص بازیکنی که تحت قرارداد با باشگاه دیگری است، صحبت نخواهم کرد. من در بایرن نیستم و آنها هر چه دلشان می‌خواهد، می‌توانند انجام دهند.

وی ادامه داد: هیچ شکی نیست که هری کین به درد ما می‌خورد. درخشش امروز او نیز باعث نشد تا این حرف را بزنم. او یک بازیکن جهانی است و راهی که ما بازی می‌کنیم به او کمک خواهد کرد تا گل به ثمر رساند.

پوستکوگلو، سرمربی جدید تاتنهام در هیچ یک از مصاحبه‌های خود رفتن او را تکذیب نکرد و همواره به نوعی به شایعات دامن زد.

طبق آخرین اخبار باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد بیش از 100 میلیون یورو برای خرید هری کین ارائه کرده و منتظر پاسخ دنیل لیوی، مدیر باشگاه اسپرز است.

از طرفی انتقال احتمالی طارمی به تاتنهام نیز وابسته به جدایی هری کین است. امروز نشریات پرتغالی از جدایی طارمی از باشگاه پورتو و انتقال به تاتنهام نوشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست