اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 06 August 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

پرداخت سود نقدی خکرمان

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت خکرمان منتهی به سال مالی ۳۱/۳/۱۴۰۲ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی و غیرسجامی از تاریخ ۸/۹/۱۴۰۲ پرداخت می‌گردد. سود سهامداران حقوقی، صندوق‌ها و سبدگردان‌های سجامی و غیرسجامی از تاریخ ۸/۹/۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد.

تعلیق نماد معاملاتی وسدید

استناد بند ۷ ماده ۱۳ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی وسدید، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ تعلیق می‌گردد.

تحصیل سهام توسط فولاد

شرکت فولاد ۳۲.۶۴ درصد از سهام شرکت توکاریل (هر سهم ۹۸۰۰ ریال) را به مبلغ ۲۲,۳۹۴,۹۹۰ میلیون ریال در تاریخ ۱۵/۵/۱۴۰۲ تحصیل نمود. این شرکت یکی از شرکت‌های پذیرفته شده در بازار دوم فرابورس با نماد «توریل» می‌باشد موضوع فعالیت اصلی شرکت به استناد ماده ۲ اساسنامه آن، حمل و نقل و جا به جایی بار و انواع کالا و مسافر با استفاده از امکانات حمل و نقل ریلی می‌باشد.

پرداخت سود نقدی شاروم

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت شاروم منتهی به سال مالی ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی از تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ از طریق سجام و سود سهامداران حقیقی غیرسجامی از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ از طریق واریز به حساب بانک تجارت دریافت نمایند. سود صندوق سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها و سهامداران حقوقی سجامی از تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ از طریق سجام واریز می‌گردد. سود صندوق سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها و سهامداران حقوقی از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با ارسال مدارک مورد نیاز دریافت نمایند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه خکرمان

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت خکرمان که در ساعت ۱۰:۳۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

صدور مجوز افزایش سرمایه دسبحان

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴) تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت دسبحان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه به مبلغ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور خرید و جایگزینی ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

عملکرد ۱۲ ماهه پترول

شرکت پترول در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱/۲/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۲۲۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۸ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۱۰ درصدی ۱۳,۸۶۴,۸۹۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۲,۶۲۰,۴۹۱ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه ثامید

شرکت ثامید در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۳۱۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۴ درصدی ۱۲,۱۲۴,۵۷۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۰,۹۳۸,۱۲۷ میلیون ریال رسید.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست