بازدید 2824

قهر دوباره دقیقی؛ شمس‌آذر بدون سرمربی منتظر لیگ

کد خبر: ۱۱۸۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 06 August 2023

باشگاه سایپا بعد از شکایت از تیم شمس‌آذر قزوین به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز ، بدترین شرایط ممکن را برای این باشگاه به وجود آورد.

بعد از اینکه سایپایی‌ها موفق شدند سه امتیاز از شمس‌آذر کسر و این تیم را با منفی 3 امتیاز روانه لیگ برتر کنند، حالا چهار باشگاه دیگر که در بازی مقابل این تیم، بازیکن متخلف حضور داشته نیز شکایت کرده و این احتمال وجود دارد که باشگاه شمس‌آذر بار دیگر محکوم شود. حال این شائبه به وجود می‌آید که آیا آنها نیز همچون باشگاه سایپا می‌توانند براساس این ادعا از قزوینی‌ها امتیاز کسر کنند. اگر این‌طور باشد می‌توانیم حدس بزنیم که شاید تیم شمس‌آذر با منفی 15 امتیاز، لیگ برتر را استارت بزند.

همین موضوع باعث شد تا پیگیر وضعیت این تیم باشیم. ظاهرا شرایط تمرینات به بدترین شکل ممکن پیش می‌رود. کادر فنی و بازیکنان تمرکز خود را از دست داده‌اند و گوشی به دست پیگیر اخبار کمیته انضباطی هستند. حتی صحبت از استعفای سعید دقیقی از مربیگری این تیم است.

این مربی که زمانی به دلیل مبلغ پایین قرارداد راضی به تمدید نمی‌شد بالاخره مجاب شد تا به همکاری با تیم شمس‌آذر ادامه دهد اما حالا با شایعه احتمال امتیاز منفی 15 برای این تیم در جدول لیگ برتر او بار دیگر از همکاری با مسئولان این تیم منصرف شده است‌. او حتی به مدیران این باشگاه متذکر شده که فقط در صورتی که باشگاه‌های شاکی شکایت خود را پس بگیرند به این تیم برمی‌گردد. به این ترتیب اگر فقط یک شکایت دیگر از این تیم شود و آنها با منفی ۶ امتیاز هم پا به مسابقات بگذارند دقیقی استعفا می‌دهد.

البته مدیران شمس‌آذر قصد دارند او را منصرف کنند و در این خصوص صحبت‌هایی هم با فدراسیون برای جلوگیری از ایجاد تنش بیشتر در این تیم داشتند اما اگر کمیته انضباطی بخواهد همچون شکایت سایپا رای دهد باید 12 امتیاز دیگر این تیم را هم منفی کند.گویا مدیران این باشگاه که شرایط بدی را تجربه می‌کنند برای حل این مشکل با باشگاه‌های شاکی وارد مذاکره شدند تا به نوعی آنها را از شکایت‌شان منصرف کنند. گویی آنها می‌خواهند از آنجایی که این باشگاه‌ها ‌هیچ منفعتی از این شکایت نمی‌برند، آنها را با مشوق‌هایی منصرف کرده و این غائله را پایان دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار