بازدید 2140

کشف ۲۰۱ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق در جنوب شرق

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۰۱ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ 05 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باند‌های سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های نیمروز، زابل، ایرانشهر و سراوان طی عملیات‌هایی موفق به شناسایی چند محموله قاچاق سوخت شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازرسی از هشت دستگاه کامیون تانکردار، از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور‌های مواصلاتی استان مقدار ۲۰۱ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل ۱۰۹ هزار لیتر هیدروکربن، ۲۲ هزار لیتر گازوئیل و ۶۸ هزار لیتر نفت سفید و ۲ هزار لیتر قیر قاچاق کشف کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به شناسایی ۹ متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور و برخورد قاطعانه پلیس با پدیده قاچاق تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست