بازدید 3663

خدمات باشگاه مشتریان"بانک ایران زمین"را بیشتر بشناسید

بانک ها در عرصه بانکداری دیجیتال، طی سال های اخیر به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود، بیش از پیش توجه کرده اند و با ایجاد باشگاه مشتریان، سعی خود را در زمینه سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه نهاده اند. برهمین اساس بانک"ایران زمین" تا به امروز نیز یکی از باشگاه های فعال است که همواره سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 05 August 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» یکی از موضوعاتی که امروزه در حوزه بانکداری مورد توجه بوده بحث راه اندازی باشگاه مشتریان است که هدف از راه اندازی افزایش وفاداری مشتریان موجود است و این کار را از طریق دادن پاداش و قدردانی از آنها انجام می دهد. باشگاه های مشتریان بر پایه دادن پاداش به مشتریان از طریق استراتژی های بازارایابی ساختاریافته و به منظور تعامل مداوم با آنها هستند. در باشگاه های مشتریان معمولا هرچه بیشتر مشتریان خرید کنند، پاداش بیشتری دریافت می کنند. با اجرای درست باشگاه وفاداری مشتریان، آنها احساس خوبی از خرید محصولات شما پیدا می کنند و این موضوع به شما مزیت رقابتی در میان رقبا میدهد.
می توان به این نکته کلیدی اشاره کرد و گفت؛ باشگاه مشتریان یک استراتژی قوی برای بانک هایی است که می خواهند وفاداری مشتریان را افزایش دهند و روابط بلندمدتی را با آنها ایجاد کنند. در واقع مشتریان بانک که در باشگاه بانک هم عضو می باشند خدمات ویژه ای را دریافت می نمایند، در واقع عضویت در باشگاه ایجاد فرصت استفاده از مزایای منحصربه فرد نسبت به سایر مشتریان است.
باشگاه مشتریان به عنوان یک درگاه ایجاد و تکرار تماس و تعامل، فرصت هایی برای تبادل اطلاعات ما بین مشتریان و بانک فراهم می کند. بانک ها می توانند از طریق باشگاه یک رابطه نزدیک با مشتریان برای تمام چرخه زندگی مشتریان ایجاد کند؛ بنابراین می توان متذکر شد که راه اندازی و تداوم فعالیت باشگاه مشتریان به حفظ و افزایش سهم بازار، تقویت برند و ایجاد تصویر مثبت، کاهش هزینه ارتباطات و تبلیغات، طراحی و خلق خدمات و محصولات جدید بانکها و حتی جذب مشتریان جدید برای آنها کمک می کند. در واقع این باشگاه یک بازی برد-برد را برای بانک ها و مشتریان آنها ایجاد می کند. اما توسعه این باشگاه هم از مسائل بسیار مهم است که به برنامه ریزی بلندمدت و مشارکت بخش های مختلف بانکی نیاز دارد. اگر توسعه این بخش به درستی و در زمان مناسبی انجام شود، به یک ابزار رقابتی موثر بین بانکی برای جذب و حفظ مشتریان در مقابل رقبای آنها تبدیل خواهد شد.
براساس این گزارش بانکها در عرصه بانکداری دیجیتال، طی سالهای اخیر به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود، بیش از پیش توجه کرده اند و عمدتا با ایجاد باشگاه مشتریان، سعی خود را در زمینه سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه نهاده اند. این رویکرد از اواخر دهه ۸۰ تا کنون، توسط ۱۳۹۴ توسط بسیاری از بانک ها دنبال شده است.
در همین راستا بانک"ایران زمین" در سال ۱۳۹۴ باشگاه مشتریان را راه اندازی کرده و تا به امروز نیز یکی از باشگاه های فعال است که همواره سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد. افرادی که در این باشگاه عضو هستند از طریق افزایش و حفظ موجودی سپرده، استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال، دریافت ضمانت نامه، مانده تسهیلات جاری، رسوب کارت هدیه و. امکان کسب امتیاز دارند. افراد عضو باشگاه مشتریان ایران زمین امکان صرف این امتیازات را در بخش های سبد هدایای نقدی، دریافت کد تخفیف، عضویت در شبکه فروشگاه های تخفیفی و همچنین استفاده از سرویس های کارمزدی، خرید کالا و خدمات از فروشگاه های معتبر اینترنتی و مواردی از این قبیل خواهند داشت.
براساس این گزارش شرکت آرمان وفاداری آریا "آوا" وابسته به بانک"ایران زمین" برای توسعه فعالیت های خود در حوزه باشگاه مشتریان به تازگی با بانک سینا قراردادی را منعقد کرده است. همراهی دو بانک سینا و ایران زمین در این حوزه می تواند نه تنها به ارتقاء توانمندی فناوری و انفورماتیک آنها کمک کند، بلکه به ارائه خدمات بانکداری دیجیتال بهتر به مشتریان، بهبود روش ها و فرآیندها، اشتراک گذاری دانش دو بانک و بهره مندی از تجارب و دانش یکدیگر منجر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار