بازدید 6467

الحاق سامانه‌های جدید موشکی و پهپادی به نیروی دریایی سپاه/سردار سلامی: امروز ما از باقی مانده سفره دیگران غذا نمی‌خوریم بلکه خود صاحب سفره ایم/برخلاف آنکه حضور دشمن برای ما خطر ساز شود، فرصت ساز شد

با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 05 August 2023

الحاق سامانه‌های جدید موشکی و پهپادی به نیروی دریایی سپاه/سردار سلامی: امروز ما از باقی مانده سفره دیگران غذا نمی‌خوریم بلکه خود صاحب سفره ایم/برخلاف آنکه حضور دشمن برای ما خطر ساز شود، فرصت ساز شد

تابناک _ صبح امروز (شنبه) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.

این سامانه‌ها و تجهیزات، محصول تلاش دانشمندان و متخصصان سازمان هوا و فضا، سازمان صنایع دریایی، سازمان هوایی و صنایع الکترونیک وزارت دفاع و همچنین شرکت‌های دانش بنیان، بخش خصوصی و مراکز تخصصی نیروی دریایی سپاه است.

انواع پهپادهای شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و رزمی، انواع خودروهای پشتیبانی و فرماندهی، سامانه های  جمع‌آوری، آفند و پدافند الکترونیکی در حوزه جنگال از سامانه‌ها و تجهیزات جدیدی هستند که در بین محصولات رونمایی شده دیده شد.

انواع کامیون‌های پرتاب موشک های کروز به همراه سامانه‌های راداری و فرماندهی و چند صد فروند موشک کروز و بالستیک از برد ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر نیز از جمله سامانه‌ها و تجهیزاتی است که امروز به توان نیروی دریایی سپاه الحاق و افزوده شد.

سرلشکر سلامی:‌ ساختمان اصلی قدرت ما ناپیداست و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده‌ایم

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز ( شنبه ) در یازدهمین آیین الحاق سامانه ها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی سپاه که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد، با بیان اینکه امروز و در امتداد ۴۵ سال گذشته برای ما یک روز خاطره انگیز و فراموش نشدنی و در واقع «یوم الله» است، اظهار کرد: ما آموخته‌ایم که از میان دشمنی‌ها، سختی‌ها، فشارها و جنگ‌ها  قدرت اسلام را تکوین و تکامل بدهیم و با حرکت از درون خطرات و گذرگاه تهدید ها و از میان نیازها، احساس قدرت و ضرورت قوی شدن را بیابیم.

وی افزود: ملت‌هایی استقلال و کرامتشان حفظ می‌شود که قدرتمند باشند. ملت ایران با آگاهی از نظام ناعادلانه موجود برای ساخت قدرت که در نگاه قدرت‌ها، ضعیف‌ها اهمیتی جز تسلط بر سرنوشت آن‌ها ندارد، راه قوی شدن را یافته است و مجهز شدن برای جهاد پیروزمندانه و شرافتمندانه را ضامن سعادت خود می‌داند.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: امروز به واسطه شناخت و درگیری با دشمن رشد کرده ایم. با سابقه دهه ها ایستادگی در میدان تهدیدها و مخاطرات، راه مقتدر شدن را پیدا کرده ایم، در واقع دشمن عامل رشد ما بوده است.

وی با اشاره به حضور مستقیم دشمن در منطقه و اینکه دشمنی‌های دشمنان ما را مهیا و به صحنه آورد و استعدادهای ما در پرتو نیاز حیاتی برای مقابله با آن‌ها رشد کرد، عنوان کرد: آرایش سیاسی و نظامی دشمن و نزدیک‌تر شدن آن‌ها به ما در منطقه، شکوفایی استعدادهای ما را رقم زد و ترسیم نقشه جامع پیشرفت و قدرتمندتر شدن در ارتفاع و تراز تسلط بر دشمن را آموخت.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: برخلاف آنکه حضور دشمن برای ما خطر ساز شود، فرصت ساز شد و با فعال شدن فرصت‌ها و گسستن زنجیره تهدید ها و مخاطرات، افزایش نرخ رشد تولید قدرت دفاعی و نظامی ما حاصل شد.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانستن از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و تجربه  شدیم، جغرافیای تاثیر گذاری ما گسترده تر شد و با به رسمیت شناخته‌شدن قدرت ما، قلمرو نفوذ شعاع تاثیر و میدان عمل در دوردست پیدا کردیم و به یک ضلع از هندسه قدرت در منطقه و جهان تبدیل شدیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما امروز تولید کننده قدرت هستیم و نه مصرف کننده قدرت، تصریح کرد: امروز ما از باقی مانده سفره دیگران غذا نمی‌خوریم بلکه خود صاحب سفره ایم و و قدرت ما از درون ذهن‌های جوانان و اندیشمندان این سرزمین ، شکل می گیرد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه تاریخ به این تولید قدرت افتخار می کند،اظهار داشت: امروز سامانه ها و تجهیزات مستقر در میدان، در چشم ما پدیده هایی معمولی هستند، خوشحال می شویم اما همچون سالیان گذشته دیگر تعجب نمی کنیم و شگفت زده نمی شویم.

وی ادامه داد: ذهنیت دشمن این بود که آنان پیشگامان علم هستند، شکستن این ذهنیت خود یک هنر بزرگ بود. دشمن می خواهد ما متوقف شویم اما امروز قدرت ما از توان کنترل و مقابله دشمن عبور کرده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ساختمان اصلی قدرت ما ناپیداست و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده‌ایم، تاکید کرد: ملت ایران راه خود را مستقل از اراده قدرت‌ها به پیش می‌برد و برای آنکه دشمن در محاسبات خود دقیق باشد گاهی بخشی از قدرت در حال رشد خود را نشان می‌دهیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه برای غلبه بر ضعف‌ها و فرسایش قوت‌های دشمن برنامه‌ریزی کرده ایم و چشم در چشم دشمن شاکله قدرت او را از عملیات روانی جدا ساخته ایم و با نفوذ به امنیت دشمن راه غلبه بر او را هم بیابیم، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرانه‌ها و اعماق دریاها حضور دارند، اما شعاع تاثیر آن‌ها هر نقطه از اقیانوس هاست، آن‌ها فقط از مرزهای آبی دفاع نمی‌کنند بلکه از منافع ملت ایران در سراسر جهان دفاع می‌کنند و پشتوانه امنیت دریانوردی ما این قدرت تکوین یافته روی زمین است که امروز می‌بینیم.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات و حوادث اخیر و تلاش‌های دشمن برای شکستن وحدت و یکپارچگی ملت ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواست ما را منزوی کند اما جهان به ما اقبال بیشتری نشان داد و در واقع خودشان به انزوا رفتند با جنگ شناختی درصدد بودند ملت ما را از دین دور و جدا سازند اما در عاشورای حسینی و در این ایام، دلدادگی و حضور باشکوه و شورانگیز آنان به ویژه جوانان در مجالس و هیئت‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را دیدند.

سرلشکر سلامی در پایان طی فرمانی با رمز مقدس یا اباعبدالله الحسین(ع ) رسماََ مجوز الحاق و به کارگیری سامانه ها و تجهیزات جدید را به نیروی دریایی سپاه ابلاغ کرد.

 

 

سردار تنگسیری: برخورداری از هوش مصنوعی و افزایش برد از ویژگی‌های موشک‌های جدید کروز و بالستیک است
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه‌های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.

سردار تنگسیری: برخورداری از هوش مصنوعی و افزایش برد از ویژگی‌های موشک‌های جدید کروز و بالستیک است

دریادار پاسدار  علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه یازدهمین آئین الحاق سامانه ها وتجهیزات تخصصی و دفاعی راهبردی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه گفت: با الحاق این تجهیزات تخصصی و دفاعی ، نیروی دریایی سپاه با هدایت فرمانده ولایی ، رشید ، بصیر و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر پاسدار حسین سلامی و تلاش دانشمندان و مهندسان جوان و متعهد انقلابی توانسته است گام مهم و مؤثری در ارتقای سطح توان رزم دریایی را رقم زند.

وی افزود: در این مرحله، الحاق تجهیزات، تخصصی و دفاعی موشکی، پهپادی و جنگالی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه انجام شده است.

دریادار تنگسیری در بیان ویژگی‌ها و مزیت‌های سامانه‌ها و تجهیزات الحاق شده خاطرنشان کرد: از ویژگی موشکهای جدید کروز و بالستیک افزایش برد، کاهش زمان آماده سازی، شلیک چرخشی و از پشت موانع، مقابله با جنگ الکترونیک دشمن ،تغییر هدف پس از شلیک و بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در سامانه های پهپادی نیز می توان به افزایش زمان پرواز ،بزرگ و سنگین تر شدن سر جنگی ، مقابله جنگ الکترونیک دشمن، شلیک به اهداف متحرک، شناسایی دقیق اهداف دریایی ، اشاره کرد.

وی در ادامه افزایش برد آشکار سازی ،مقابله هدفمند با سامانه های دشمن و قابلیت انجام امور و فرایند شناسایی در همه باندها را از دیگرقابلیت های جدید سامانه های افزوده شده جنگ الکترونیک به توان و سازمان دفاعی نیروی دریایی سپاه برشمرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۷۷
امروز نصف مردم ایران کلا هیچ غذایی در سفره ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
برای ملت هیچ سفره ای نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
کل بودجه کشور صرف تبلیغات و امور امنیتی و دفاعی می شود. تتمهِ تهِ سفره بودجه هم به مردم می رسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
در کلبه ما اگر رونق نیست، صفا که هست!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
سرنوشت «مستعان 110» به کجا انجامید؟ کسی پاسخگو آن هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
سرنوشت 7 نوع واکسن کرونا که ادعا شد در ایران ساختند، چه شد؟
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
هیچ کشوری در دنیا حتی امریکا نمیتواند چنین ادعای

بزرگ و محالی را در این زمانه بکند!!!؟

جناب سلامی لطفا قبل از شعار دادن و ادعا کردن کمی

به کلیه ساز و برگ نطامی و ادوات و ماشین الات و

حتی لباس و کفش و عینک و دکمه و سوزن و تکنولوژی

ساخت ساده ترین وسایل موجود در سازمان تحت

فرماندهی و کل کشور بیندازید و متوجه اشتباهتان

خواهید شد و الان بیش از ۷۰ سال است که تمام

کشور های دنیا به یکدیگر وابسته و محتاج شده اند

و هر چه جلوتر آمده ایم این وابستگی و نیازمندی ها

در بین کلیه کشورهای جهان بیشتر از پیش شده است

و خلاصه همه دنیا بهم متصل و محتاج هستند و کم و

زیاد دارد ولی اصلا و ابدا هیچ کشوری نمیتواند ادعا

کند که خودش سفره دارد و محتاج کسی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
خدا پدر و مادر آدم دروغگو را لعنت کند
پس چرا این همه سگ گردانی داریم؟
چرا هرساله افزایش سفر داریم؟
چرا پروفایل هرکسی را سر میزنی عکس از سفر خود در خارج از ایران گذاشته است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
به والله حالم بهم خورد از این همه هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
از ارشادیون چه خبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
طرح تاسیس سازمان اطلاعات قوه قضائیه در دستور کار هفته جاری مجلس قرار گرفت!!!

کدام کشور جز این کشور این تعداد سازمان امنیتی و اطلاعاتی دارد؟؟؟
ناشناس
| Japan |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
ناشناس|
of)|۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴

وقتی کارایی نهادهای دولتی بشدت پایین است ، برای کنترل جامعه به نهادهای اطلاعاتی روی می آورند .
وگرنه دلیلی ندارد بودجه کشور در زمان بحران اقتصادی به این
میزان جهت امور اطلاعاتی و نظامی هزینه شود

متاسفانه نه مجلس و نه دولت پاسخگو به مردم نیستند .
بازم موشک !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
موشک و دشمن
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
احمدي نژاد نفت و رئيسي موشك سر سفره مردم اورد! مشگل شما كجاست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
مشکل ما زنده بودن ماست
# مستعان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
شرح حال خودشون رو گفته. خدا رو شکر که این قدر وضعتون خوب شده!
هیچ سفره ای برای ملت باقی نمانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
چرا واردات غذای سگ هرساله افزایش داره؟
این همه سگ گردانی از گرسنگی است؟
ناشناس
| Singapore |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
|۱۳:۰۹
منظور عامه مردم است نه اون 4 درصد از ما بهترون ک شما
مثال میزنی و خودت هم یکی از اونا هستی
الان افزایش واردات غذای سگ نشون میده که وضع مردم بهتر شده؟
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
سگ گردانی رو کسانی انجام میدن که از کاسه تحریم شما پولدار شدن وگرنه قاطبه مردم به فقر کشیده شدند و دارن باز هم بیشتر کشیده می،شوند!
ملت گرسنه است .
موشک به درد مردم نمیخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
با مردم حرفی نداریم
مستعان نمونه بارز نحوه مدیریت در کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
داغانيم داغان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
فقط حرف و از عمل خبری نیست
سفره ملت خالی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
سفره مردم خالیه ........... حا آقا جایش عالیه
سفره ما پر از مستعانه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
اصلا ما خود مستعانيم
نسل سوخته مستعان دیده
لطفا فیش حقوقی ات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
بچه هاشون کجان
لطفا پولهای بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف را بدون اجازه دشمن بگیرید حقابه ملت ایران را از طالبان بگیرید
چرا گوشه ای از این توانمندی ها در رفاه و آسایش مردم بکار گرفته نمی شود؟ برای نمونه مردم اسیر خودروسازهای داخلی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
چون با تبلیغات غیرواقعی نمیشه سفره مردم رو رنگین کرد
آقای سلامی میشه بفرمایید ،شما صاحب کدوم سفره هستید؟ منظورتون احتمالا " سفره آبهای زیرزمینی" هست کا اونم در ایران فاتحه ش رو خوندن....و الا سفره ای که داخلش نون و آب نباشه،،فقط به درد ،ن میخوره..
ما که وسط سفرمون موشک خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
عوضش اسمت ملت قهرمان و صبور هست
سپاه خار چشم دشمنان خارجی و منافقان داخلی. حمایت میکنیم از این شجره طیبه که جانشان را برای اعتلای کشور کف دست گذاشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
یه جمله نوشتی ۲۰ تا شعر دادی. بس نیست
پس اینهمه ریدبف های بودجه دولتی که به سازمان‌های مختلف ووووو اختصاص داده شده مال عمه ملت است.
شما عجالتا" پولهای بلوکه شده عراق و کره و چین رو بگیر
حق آبه هامون رو از طالبان بگیر
حقمون از میدان گازی آرش رو بگیر
داد مردم از خودروسازها رو بگیر
جلوی افزایش قیمت نان رو بگیر
یک دفعه " فکر "مردم" باش
سردار ا ز سفره و جیب خالی مردم چیزی باقی نمانده گویا اعتراضات شاغلین و بازنشستگان ، بیکاران، ....... را نمشنوید ؟
پاسخ ها
تربتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
سردار با کسانی نشست و برخواست دارد که فیش حقوقی زیر ۴۰ میلیون ندارند ،دست و پا زدن من و شما رو هم نمی بینند
سلام منظور سردار محترم سفره قدرت است . منظور زمانی است که از سفارت انگلیس و امریکا تلفنی به شاه ایران دستور دیکته می شد . و تصمیم گرفته شاه را عوض میکردنند . ان زمان دیگر گذشته است . ان هم با خواهش و تمنا نبوده است . بلکه با قدرت نظامی و جانفشانی ایثارگران عزیز بوده است . در دولت روحانی تحت تاثیر تحریم ها فروش نفت به حدود 230 هزار بشکه رسید . که باید دست ها را بالا میبردیم . اما بعد از انقلاب توانستیم از بحران برهاییم . لطفا قدر نعمت را بدانید و گر نه از دست میرزود . و اما سخنی با دولت محترم . به اختلاف طبقاتی شدید اقتصادی موجود پایان دهید . و گر نه نیروی خودی کم اطلاع به عامل دشمن تبدیل میشود .
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
همشهری ساده دل من شما درست میگی اما اونموقع آمریکا دستور میداد الان روسیه و چین فرقش هم این بود که آنموقع تحریم نبودیم پول ملی ارزش داشت اگه به صادرات نفت هم دلخوش هستی اونموقع روزی ۴ میلیون بشکه صادرات داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
ممنون از اینکه راهنمایی کرده منظور سردار عزیز را نفهمیده بودم خیلی خیلی ممنونم که از گمراهی نجاتم دادی
طبق تجربه
کسی که اقدام موثری می‌تواند انجام دهد و در چنته چیزی دارد ، اقدام می کند و

موشک‌های هایپرسونیک نتوانست قدرت بازدارندگی در مورد حقابه هیرمند ، ادعای جزایر سه گانه ، میدان گاز آرش را متوقف یا حل کند .
سردار یک نگاهی به آمار واردات مواد غذایی بینداز تازه که سفره های مردم را تبدیل به دستمال کرده اید ببین اگر همین امروز این حجم واردات نباشد می‌شویم سومالی اسیا
جوجه رو آخر پاییز می شمارند. یک ضرب المثل دیگه میگه: سیلی نقد به از حلوای نسیه.
جناب مردم سفره ای ندارند.....با خاک یکسان شد زندگی مردم.....
جناب مردم دیگر کپر هم ندارند .....تو میگی.....
ولی در عوض بسیاری از مردم غذای سفره شون کمتر شده
در جنگ اقتصادی کشور ما، فقرا در صف مقدم هستند
این افتخار هست؟!
جالبه که نظر من در خصوص حمایت از برنامه موشکی منتشر نمیشه، ولی نظر مخالفان به سادگی منتشر میشه
.امروز حتی یک نفر گرسنه هم در کشور نداریم .یک خانواده 4 نفره که یارانه بگیر باشند 2 میلیون دریافتی دارند . آره یک سری پول ندارند بروند ترکیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
قشنگ معلومه شکمت سیره و خبری از قیمت های مواد غذایی و وضعیت مسکن نداری
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
برادر بیسوادم بنده مستاجرم و یکماه دیگه هم قراردادم تمومه صاحبخونه گفته ۱۵۰ میلیون تومن باید اضاف کنی به رهن
من به زمانی مرغ ۱۰ تا ۱۰ تا میخریدم الان یدونه با احتیاط اگه پول باشه ماهی همینطور کیسه برنج همینطور
شکمت سیره چشمات که سالمن یه نگاه به دور و برت بنداز
بهزاد
| Brazil |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
یارانه چهارنفر میشه ۱۲۰۰ و بعضیا میشن ۱۶۰۰ که هیچ حساب کتابی هم نداره. ثانیا قبل نوشتن زحمت بکش یک ماه مخارج یک خانواده چهارنفره رو تامین کن تا بفهمی اون یارانه خرج سه روز یک خانواده هم نمیشه چه برسه به یک ماه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
کدوم کشور منظورتون است؟ شاید در لبنان وغزه گرسنه نباشه ولی در ایران حتی کسی که کار می کند و حقوق می گیرد هم گرسنه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
جانا سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
دومیلیون که فقط پول ساندیسته
تابناک عزیز
لطفا نظرات مردم را به گوش مسئولین و از جمله سردار سلامی برسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
سردار خودش میدونه ولی خودش رو میزنه به ندونستن
میشه در مورد مستعان ۱۱۰ و بودجه ای که گرفتن بیشتر توضیح بدین
سفره پهن است صحیح اما کیا پای سفره نشستن ؟؟؟ این مهمه
قدرت خوب هست اما تقابل با جهان اشتباه است تقابل همزمان با جهان و مردم اشتباه غیر قابل جبران هست
سردار سلامی شاید با هزینه هنگفتی که شما در امر تسلیحات انجام میدهید احساس قدرت میکنید، ولی مردم از اینکه در سفره های شان نان ندارند ناراضی هستند، عزت مردم به موشک نیست به داشتن یک زندگی آبرومندانه است.
سردار سلامی: امروز ما از باقی مانده سفره دیگران غذا نمی‌خوریم بلکه خود صاحب سفره ایم
صاحب سفره بودن هزینه داره و خرجش زیاد است
سفره ای به پهنای ایران.
جناب سردلر سلامي شما كه مردمي هستيد شما كه حسيني هستيد شما كه دم از همه چي ميزنيد فقط فقط يه لحظه ببينيد كه مردم چه كامنت هايي گذاشتن و چقدر اظهار بيزاري ميكنن به جاي ابن همه ادعاها و موشك سلزي يه كم به فكر اين مردم و زندگي معمولي انها باشيد همون مردمي كه اين انقلاب و اين جنگ رو با دست خالي تا اينجا اوردن ، يه كم فقط يه كم به فكر مردم باشيد فقط فقط حرف نزنيد
بالاخره، یک نفر پیدا شد جای آقای رفیقدوست را پرکند!؟
دوستانی درنظرات بالا سگ گردانی وغذا سگ که بعضی از تازه به دوران رسیده از دلال باززی واشفته بازار کشور سودهای کلانی را به جیب زدند را به کل جامعه تعمیم بدهد بچه هفت ساله من به حیوانات خیلی علاقه دارد هفته پیش اسرار می کرد برایش سگ بخرم من هم به ابشان توضیح دادم از نظر اسلام نگهداری سگ درخانه اشکال شرعی دارد بالاخره به گربه رازی کردم رفتیم یه پارک محل پر از گربه بود یه دون کوچکش را گرفتیم اوردیم خونه گفتم باید بهش غذا بدهیم گفت بابا گربه چی می خور گفتم گوشت شیر ماست ما از این سه قلم فقط ماست را داشتیم انهم ریختیم بعداز دو وسه لیس ان را نخورد بلاخره بعداز سه ساعت به بچه فهماندم نگهداری حیوان درخانه هزینه می خواهد ما نداریم بردیم گذاشتیم سرجای اولش واقعا بعصی از مسولان به جای همدردی با مردم نمک به زخمشان می پاشند
کاش کاری میکردید که ته مانده سفره دیگران گیر مردم میامد.....
این جور که سردار فرمودند وضعشان از این رو به اون رو شده. خدا رو شکر!
نان گران شد در اینده نزدیک بنزین هم گران خواهد شد؟لطفا به هر خانواده یک موشک بدهید دسته جمعی استفاده کنند حالا تا بعد به؟نفر یکی داده می شود؟موشک را چکار کنید ؟خوب معلوم است..؟؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی